دریافت مجوز ماینینگ بیت کوین توسط همیار ماینر
کد خبر: ۱۸۰۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 23    -    ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

شرکت همیار ماینر اولین و تنها شرکت رسمی ارائه دهنده ی خدمات کلود ماینینگ یا استخراج ابری بیت کوین در ایران می باشد که به علاقه مندان به کسب درآمد از طریق بازار کریپتوکارنسی علی الخصوص ماینینگ بیت کوین این امکان را می دهد تا بتوانند بدون هیچ گونه زحمت خاصی و صرفا با پرداخت مبلغ مورد نظرشان برای سرمایه گذاری به استخراج بیت کوین پرداخته و از طریق آن به کسب درآمد و سود برسند.

دریافت مجوز ماینینگ بیت کوین توسط همیار ماینر

این شرکت با تاسیس فارم های ماینینگ بیت کوین و تهیه ی پیش نیاز های شروع استخراج بیت کوین، ملزومات این کار را برای مشتریان فراهم می کند و آن ها می توانند از طریق اجاره ی بخشی از ماینر های فعال در این مزارع استخراج بیت کوین، شروع به استخراج بیت کوین نمایند.

هم اکنون شرکت همیار ماینر توانسته با تلاش های فراوان اقدام به کسب مجوزی برای تاسیس بزرگترین فارم ماینینگ بیت کوین ایران نماید و بتواند این مجوز را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران کسب کند تا برای تاسیس این فارم پس از هاوینگ بیت کوین اقدام کند. این مزرعه ی استخراج بیت کوین بعد از تاسیس تبدیل به بزرگترین مزرعه ی استخراج بیت کوین ایران می شود که حتی نمونه ی آن در کشور های همسایه ی ایران نیز کمیاب و دست نیافتنی است.

تاسیس این فارم ماینینگ بیت کوین فواید زیادی برای صنعت کشور به خصوص صنعت نوظهور ماینینگ دارد زیرا در صورت شروع کردن به فعالیت درآمد های ارزی زیادی را تولید می کند و این امر موجب ارز آوری به داخل کشور می شود که خود این موضوع باعث ایجاد رونق در بازار های داخلی می شود، آن هم با این قیمت بیت کوین !

از طرفی با تاسیس این مزرعه ی استخراج بیت کوین، امکان افزایش درآمد به مقدار قابل توجهی برای مشتریان همیار ماینر و سرمایه گذاران در زمینه ی استخراج ابری بیت کوین فراهم می شود و آن ها می توانند با افزایش مبلغ سرمایه گذاری شان، درآمدشان را به مقدار قابل توجهی افزایش دهند و محدودیت های کسب درآمد برای آن ها کم رنگ تر از گذشته خواهد شد. این فارم ماینینگ دارای قدرتی بسیار زیاد خواهد بود و تاسیس چنین فارمی در کشور بی سابقه است. قدرت پردازشی مزرعه ی استخراج بیت کوین همیار ماینر برابر با 40,000 تراهش بر ثانیه است که در نوع خود از پر قدرت ترین فارم های تاسیس شده تا کنون است.

دریافت مجوز ماینینگ بیت کوین توسط همیار ماینر

همچنین این مزرعه ی استخراج بیت کوین از برق 1600 کیلوواتی بهره خواهد برد و این خیال سرمایه گذاران را از تامین انرژی آن راحت خواهد کرد و می شود با اطمینان گفت که هیچگونه قطعی ای در جریان کار دستگاه های ماینر بیت کوین پیش نخواهد آمد و این دستگاه ها به صورت شبانه روزی و مستمر به کارشان ادامه خواهند داد و مشغول استخراج بیت کوین خواهند شد. علاوه بر این امکانات فراوان، 5 کارمند نیز بر روند کاری این فارم نظارت خواهند داشت و شرایط کیفی آن را به صورت مداوم کنترل خواهند کرد تا هیچ گونه خللی در کار آن وارد نشود.

دریافت مجوز تاسیس برای احداث چنین فارم ماینینگ قدرتمندی می تواند سرآغاز دوره ای جدید در بازار ماینینگ بیت کوین در داخل کشور باشد و تاسیس این فارم توسط همیار ماینر نشان دهنده ی بروزرسانی دائم امکانات و تکنولوژی های ماینینگ توسط همیار ماینر است که در جهت کسب سود حداکثری از این صنعت و تامین رضایت مشتریان این شرکت صورت پذیرفته است.

این فارم با شرایط فعلی قیمت و سختی استخراج بیت کوین، قابلیت تولید سود ماهانه 100,000 دلاری را داراست که این رقم تا کنون در ایران سابقه نداشته است و کمتر کسی فکرش را می کرد که به این زودی شرکتی بتواند دست به تاسیس چنین مزرعه ی استخراج بیت کوینی بزند. این نوآوری ها در صنعت کشور نشانه ی بسیار خوبی از پیشرفت شرکت هایی همچون همیار ماینر دارد و چشم انداز روشنی از آینده ی صنعت ماینینگ بیت کوین در ایران را به ما ارائه می کند.

مطمئنا این آخرین گام همیار ماینر در راه ایجاد بستر مناسب برای ماینینگ و نزدیک شدن به استاندارد های جهانی این صنعت نخواهد بود و این شرکت همواره می کوشد تا بتواند با اقدامات به موقع سود مشتریان خود را تضمین کرده و درآمد آن ها را افزایش دهد. با اقبال روزافزون کلود ماینینگ که شیوه ای نوین در کسب درآمد از بازار ماینینگ رمزارزهاست شرکت هایی همچون همیار ماینر که ارائه دهنده ی خدمات این شیوه از ماینینگ هستند به علت افزایش حجم سرمایه گذاران در این امر به سراغ بروزرسانی تاسیسات و امکانات خود خواهند رفت و همیار ماینر نیز تا کنون نشان داده است که سود مشتریان و سرمایه گذاران برایش مهم ترین موضوع است و همیشه می کوشد تا بتواند با اقداماتی در راه افزایش این سود گام بردارد تا سرمایه گذاران ایرانی نیز بتوانند از صنعت ماینینگ بیت کوین درآمد کسب کنند و در این راه از کشور های پیشرفته ی دنیا عقب نمانند.

توصیه می کنیم اگر شما هم دنبال بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در صنعت ماینینگ بودید، همین الان از سایت استخراج ابری بیت کوین همیار ماینر دیدن کنید و آینده مالی خود را هموارتر سازید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
از در و دیوار مملکت کلاهبردار و کلاهبرداری می‌ریزه. برای سرمایه‌گزاری در همیارماینر و مشابه همیارماینر بسیار حواستان جمع باشد و حتی‌الامکان با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت نمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار