«معتادا نمی‌گیرن»، شاخ اینستاگرام شد!
کد خبر: ۱۸۰۱۳۳
تاریخ انتشار: 2020 May 23    -    ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به پدیده شاخ‌های اینستاگرامی پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به پدیده شاخ‌های اینستاگرامی پرداخته است.

«معتادا نمی‌گیرن»، شاخ اینستاگرام شد!

در این گزارش می خوانید:

* مدتی است که در فضای مجازی فیلمی در حال دست به دست شدن است. فیلمی از یک مرد معتاد که با گفتن جمله "معتادا نمی‌گیرند" توانسته ۱۰۰ کا فالوئر جذب کند حالا هم دارد پول می‌گیرد و تبلیغ می‌کند حتی با سرچ نامش در اینستاگرام چندین پیج فیک از او بالا می‌آید.

* جالب است آنقدر تعداد این پیج‌ها با عنوان این فرد زیاد شده که خودش در قالب فیلمی نام پیج اصلی خود را اعلام کرد عجیب‌تر این که تعداد پیج‌های فیک این فرد معتاد در فضای مجازی حتی از یک بازیگر هم بیشتر شده است.

* اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود این فرد بعد از جذب فالوئر، شروع به لایو گذاشتن با شاخ‌های مجازی کرد. این بار بعد از زلزله تهران در لایو با یکی از کمدین‌های معروف گفت: معتادا نمی‌لرزند. هربار با این عنوان جملات جدیدی می‌سازد و فیلم هایش بیشتر دیده شده و دست به دست می‌شود.

* در این باره علیرضا شریفی یزدی روانشناس اجتماعی اظهار کرد: یکی از دلایلی که مردم در صفحات مجازی پیگیر افرادی مانند‌ این فرد می‌شوند وجود خلاء‌هایی است که در زندگی شان وجود دارد. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای مجازی مهم‌ترین تفریح برای مردم شده است، افزود: زمانی که افراد بیکار باشند در فضای مجازی چرخ می‌زنند ما برای رفع این مشکل باید زیرساخت‌های درستی را برای گذران اوقات فراغت مردم ایجاد کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار