آگهی استخدام منشی زن؛ آراسته و شبانه‌روزی
کد خبر: ۱۸۰۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 22    -    ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به بررسی پدیده آگهی‌های عجیب برای استخدام منشی خانم پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به بررسی پدیده آگهی‌های عجیب برای استخدام منشی خانم پرداخته است.

در این گزارش آمده است:

* خانم‌هایی هم هستند که برای گذران نیاز‌های مادی خود و خانواده چاره‌ای جز کار کردن ندارند، بنابراین همه این عوامل دست به دست می‌دهند تا آگهی‌های استخدام منشی در شرکت‌های خصوصی با رشدی قارچ گونه هر روز بیشتر شود، اما در این بین آگهی‌های زیادی در سایت‌ها و نرم‌افزار‌ها برای استخدام منتشر می‌شود که در آن از افراد متقاضی که اغلب خانم هستند می‌خواهد اطلاعات شخصی خود را ارسال کند. سوال‌هایی که برای استخدام نه تنها عجیب است، بلکه غیر ضروری هم به نظر می‌رسند.

* این روز‌ها در شهر کمتر کسی را می‌بینید که در گوشه و کنار پارک‌ها روزنامه‌ای را ورق بزند و به دنبال شغل باشد. فقط کافی است کمی سایت‌های انتشار آگهی را بالا و پایین کنید تا با انبوهی از شرکت‌های عمومی و خصوصی روبرو شوید که به دنبال نیروی کار هستند.

* به منشی خانم نیازمندیم. استخدام منشی خانم، سن بین ۲۰ تا ۲۵، آشنا به کامپیوتر و نرم افزار هلو. استخدام ۷۰ منشی خانم، شبانه روزی، حقوق ۱۵۰۰ تا ۷ میلیون تومان. استخدام منشی، خوش برخورد، خوش پوش، آراسته و با روابط عمومی قوی.

* این‌ها عنوان بخشی از آگهی‌هایی است که برای استخدام یک منشی خانم قید شده است که مشابه آن به وفور در کانال ها، صفحات و حتی در سایت‌هایی همچون دیوار و... یافت پیدا می‌شود.

* درج صرفا یک شماره تلفن و در بسیاری از مواقع یک شماره موبایل بدون نام و نشانی و نوع کار در آگهی‌ها نکته ظریفی است که از دید جویندگان کار مغفول می‌ماند.

* تجربه برخی از منشی‌های جوان در مراجعه به این شرکت ها، خاطرات تلخی را برای همیشه در ذهن آن‌ها باقی می‌گذارد. در برخی از شرکت‌های خصوصی اهدافی به غیر از کار و ظاهرا مهمتر از آن دنبال می‌شود. در این شرکت‌ها منشی علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، آراسته و پوششی شیک، باید از مهمانان آقای رئیس پذیرایی هم بکند و پاسخگوی تمام عیار روسای شرکت باشد.

* زندگی ماشینی و گستردگی نیاز‌های روزمره در جامعه همچون بسیاری از جوامع در حال توسعه و توسعه یافته موجب شده زنان هم وارد وادی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی شوند، در حالی که ورود به فضا‌های اقتصادی و کسب درآمد و کمک به معیشت خانواده نباید به هر قیمتی امکان پذیر شود.

  • در برخی از مواقع کار در چارچوب بیرون از خانه آسیب‌های روحی و روانی و هزینه‌هایی را به فرد تحمیل می‌کند که بسیار بیشتر از درآمد حاصل از کار است.

آگهی استخدام منشی زن؛ آراسته و شبانه‌روزی

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کوروش فرهودیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
21
بترسید از خشم خدا آن زن که برای سیر کردن بچه خود یا دارو درمان تن به این کار میدهد راضی نیست مجبور است بترسید از خشم خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار