قتل دو دختر به دلیل حضور در ویدئوی مرد غریبه
کد خبر: ۱۷۹۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 20    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
دو دختر 16 و 18 ساله در پاکستان به دست بستگان خود به قتل رسیدند. اعضای خانواده پس از نمایش ویدئویی در وب سایت ها، که در آن دختران با یک غریبه صحبت می کنند، این دو دختر را کشتند.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ دو دختر 16 و 18 ساله در پاکستان به دست بستگان خود به قتل رسیدند. اعضای خانواده پس از نمایش ویدئویی در وب سایت ها، که در آن دختران با یک غریبه صحبت می کنند، این دو دختر را کشتند.

به نقل از گاردین، این فاجعه در شهری در شمال غربی پاکستان رخ داده است. دلیل این قتل فیلم کوتاهی بود که در آن یک جوان ناشناس "در خیابان خلوتی از خودش و سه دختر جوان ضبط کرده است". ضبط این فیلم در سال گذشته اتفاق افتاده بود، اما چند هفته پیش در شبکه های اینترنت منتشر شد.

در حال حاضر ، پدر یکی از کشته شدگان و همچنین برادر دختر دیگر، دستگیر می شوند. دو تن از بستگان دختران، که گفته می شود در این قتل دست داشته اند، تحت تعقیب هستند.

نیروهای اطلاعاتی در مورد دختر سوم و پسر دریافتند تا دریابند که آیا حال آنها خوب است یا خیر. پلیس گفت: "اولویت ما نجات زندگی دختر و مرذ قبل از انجام اقدامات دیگر است." به گفته ماموران اجرای قانون در پاکستان، آنها زنده هستند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
جهل و تعصب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار