آیه دریس کیست؟
کد خبر: ۱۷۹۹۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 20    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
در جلسه ۳۰ شهریور رسیدگی به اتهامات مدیران سایپا، نماینده دادستان یک مجری شبکه برون‌مرزی "من و تو" را متهم کرد که ۱۸ میلیارد تومان از سوی سایپا دریافت کرده و در سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

براساس گفته‌های عباس حسینی، نماینده دادستان، با تحقیقاتی که از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی در شرکت شهاب پارس انجام شده است، بالغ بر ۱۸‌میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که گفته می‌شود مجری "شبکه ضد انقلاب من ‌و ‌تو" و مجری "مرجان تی‌وی" بوده که ‌سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

 حسینی گفت تاکنون پاسخی به چرایی پرداخت این وجوه به او داده نشده است. گفته می‌شود این فرد آیه دریس، مجری و تهیه‌کننده شبکه "من و تو" است.

آیه دریس کیست؟

آیه دریس کیست؟

همچنین سایت باشگاه خبرنگاران، وابسته به صداوسیما در همین‌باره نوشته است: مدتی است که خبر دستگیری برخی از مدیران و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا، سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی شده است. این افراد به اتهام اخلال در نظام ارزی از طریق ثبت سفارش‌های صوری و غیر واقعی و انجام معاملات ارزی در سطح کلان، اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تحصیل ۱۶۷ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو با انحصار و بهره‌مندی از رانت و همچنین اخلال در نظام اقتصادی از طریق فعالیت شرکت هرمی به مبلغ ۲۶۳ میلیارد ریال و پولشویی به میزان سه هزار و دویست میلیارد تومان با ۲۶۰ حساب بانکی دستگیر شده‌اند.

روز شنبه۳۰ شهریور ۹۸، جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سایپا برگزار شد که در جریان آن پای متهم دیگری هم به میان آمد که البته نامی از او برده نشد؛ و حالا به دنبال برگزاری این دادگاه، محمد فراهانی، سردبیر خبرگزاری میزان با انتشار تصویری در حساب توبیتر خود، متهم مجهول پرونده سایپا را معرفی کرد.

بر همین اساس آیه دریس، مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» همان فردی است که ۱۸ میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال ۹۴ به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

آیه دریس کیست؟

دریس از مجریان و تهیه کنندگان اصلی شبکه «من و تو» است که سابقه مصاحبه با فرح پهلوی نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

آیه دریس کیست؟

آفتاب نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
6
30
اتفاقی نیافتاده این 18 میلیارد رو هم بگذارید کنار هزاران میلیاردی که توسط آقازاده ها برده شده و البته مسئولین تایید صلاحیت شده ای همچون خاوری
SHERVIN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
35
چرا همیشه بعد از واریز متوجه میشین؟؟؟؟؟ تا کی غارت تا کی دزدی. ولله خسته شدیم از این همه خبر مسرت بخش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
4
اینها مافیای قدرتمند غارت ثروت ایرانیان هستند که در همه جای کشور وجاهای کلیدی رخنه کرده اند وصرفا مسئولیتشان تخریب ایران است که توسط شرکردگانشان به آنها داده شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار