تکلیف طرح ترافیک مشخص شد
کد خبر: ۱۷۹۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 17    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته ترافیکی پیشنهادی مورد توافق شورا، شهرداری و معاونت ترافیکی است و وضعیت کنونی را ساماندهی می کند.

محمد علیخانی در حاشیه جلسه علنی روز یک شنبه شورای شهر تهران با اشاره به بسته ترافیکی ای که از سوی شورا پیشنهاد شده است، گفت: این پیشنهاد در شورای ترافیک مورد بررسی قرار گرفت و مورد توافق سه جانبه شورای شهر، معاونت ترافیک و پلیس راهور بود.

وی افزود: این بسته ترافیکی که در شورای ترافیک تهران به تصویب رسیده، زمان اجرایش را استاندار تهران اعلام خواهد کرد.

علیخانی با اشاره به لزوم ساماندهی مشکلات ترافیکی که در حال حاضر ایجاد شده مانند راه بندان های شدید، پارک های غیرمجاز به ویژه در محدوده های مرکزی شهر، گفت: در این بسته ترافیکی به جز رعایت فاصله اجتماعی در مترو و اتوبوس، مراکز تجاری، ادارات و غیره نیز دیده شده است و ورود تاکسی های اینترنتی، آژانس ها و سرویس ادارات و مدارس به محدوده رایگان است.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی با یک پنجم ظرفیت خود فعالیت می کند و در حالی که در روزهای غیرکرونایی پنج میلیون مسافر داشت، در حال حاضر به یک میلیون مسافر خدمات رسانی می کند.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
من به عنوان شخصی که از سال 1376 در داخل محدوده طرح ترافیک شاغل هستم به نا به تجارب این همه سال واقعا تغییر خاصی در این روزها نسبت به دوره طرح ترافیک ندیدم.
و بطور یقین در محدوده حاشیه طرح ترافیک اصلی و قدیمی تردد روانتر شده است. البته اگر منافع عده ای سودجو اجازه بدهد همه ی این موادر با دوربین ها ثبت شده است.
اینکه تردد اتوبوس ها کم شده است آن هم اتوبوس ها بسیار آلوده کننده ی چینی باز هم برای پاکیزگی هوا ی تهران مفید است.
به هر حال لازم است گروهی بی طرف موضوع طرح ترافیک را بدست گیرد و بررسی کند و ادامه اجرای آنرا منوط به نتایج گروه تحقیق بی طرف بنمایند.
پر واضح است شهرداری تهران و اجداد آن و سازمان طرح ترافیک و احتمالا راهنمایی رانندگی از طرفداران این طرح باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار