فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹
کد خبر: ۱۷۹۶۰۳
تاریخ انتشار: 2020 May 17    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شاید امسال نتوانید مانند سالهای دیگر، تولد خود را کنار دوستان یا حتی خانواده خود بگذرانید اما ناراحتی به دل راه ندهید زیرا مهم قلب های شماست که همیشه به هم نزدیک است. ارتباط با خانواه و اقوام، بهترین راه برای شناخت خودتان است پس از کمترین زمان ممکن برای در کنار آنها بودن استفاده کنید. در ماه خرداد در جامعه حضور بیشتری خواهید داشت و تجربه های جدیدی را کسب خواهید کرد که بر موفقیت زندگی تان تاثیر زیادی دارد. تابستان امسال نیز آنقدر سرتان شلوغ خواهد شد که وقت سر خاراندن هم ندارید. در میان این گیر و دادها اما از هدف زندگی خود دور نشوید. سالی پر از عشق در انتظارتان است، از لحظه لحظه آن لذت ببرید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز پر از تب و تاب عشق هستید و آتش عشق در تمام وجودتان شعله ور شده است. این احساس خوب و هیجان انگیز است اما تنها سختی آن شرایط کنونی شماست. احساسات شما فوران کرده اما در حال حاضر در موقعیتی به سر نمی برید که بتوانید آنها را آزادانه و آنطور که دلتان می خواهد، بیان کنید. در این کار محتاط باشید و سعی کنید سیل عواطف تان را به سمتی که اطمینان کامل دارید هدایت کنید. خانواده، شریک زندگی یا دوستان صمیمی و نزدیک تان می توانند شریک خوبی برای لحظات شیرین شما باشند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

سعی کنید امروز تا جایی که می توانید احساسات خود را کنترل کنید و تا زمان مناسبی برای بیان آنها پیدا نکرده اید، بروز ندهید. نگران نباشید، به زودی زمان اش فرا می رسید و شما می توانید صادقانه هر آنچه را که در قلب تان می گذرد، بیان کنید. شاید برخی از اطرافیان تان شما را از این کار منع کنند اما آنها را نادیده بگیرید و تنها به کاری که خودتان فکر می کنید درست است، ادامه دهید. دوستی برای مشورت نزد شما می آید، سعی کنید دو طرفه به موضوع نگاه کنید تا حق کسی ضایع نشود.
فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید نتوانید امروز آنطور که دلتان می خواهد، احساست و نظرات خود را به زبان آورید یا شاید هم تلاش لازم را بکنید اما کلمات قدرت انتقال احساس واقعی شما را نداشته باشند، اما در هر صورت نگرانی به دل راه ندهید زیرا مخاطبان تان به خوبی شما را درک خواهند کرد و مطمئنا سو تفاهمی بوجود نخواهد آمد. اگر فکر می کنید مسیری که در آن قدم برداشته اید، لغزان است، خودتان را به آن محدود نکنید و راههای دیگر را نیز امتحان کنید تا هر چه سریع تر به هدف نزدیک تر شوید. صبوری کلید موفقیت شماست.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

تا جایی که می توانید در چنین روزی زبان خود را نگه دارید و در تک تک کلماتی که به زبان می آورید، محتاط باشید زیرا امروز از آن روزهایی است که اطرافیان تان حساس تر از قبل شده اند و یک کلمه نابه جا می تواند آنها را برنجاند یا حتی سوتفاهمی برایشان ایجاد کند که غیر قابل جبران است. اگر در موضوعی شک دارید، بهتر است سکوت اختیار کنید. این روزها تاکید و انرژی تان را به جای عقل و منطق بر احساس بگذارید. مهیمانی در پیش دارید که در آن اتفاقات غیر قابل انتظاری رخ خواهد داد. خودتان را برای یک خبر خوب آماده کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ارتباط خود را با اطرافیان تان بیشتر کنید؟ بله زمان آن است ارتباطات خود را گسترش دهید. این روزها توانایی جسمی شما بالا رفته و به خوبی می توانید از آنها به بهترین شکل ممکن و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر استفاده کنید. نگذارید موضوعات سطحی و کم اهمیت تمرکز شما را از مسائل مهم و اساسی تر منحرف کنند. اطرافیان تان منتظر شما هستند، آنها را از یاد نبرید. یک دورهمی در یک رستوران می تواند حال شما را سرجایش بیاورد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

استقامتی که در پیش بردن کارهایتان به کار گرفته اید، قابل ستایش است، آن را ادامه دهید و دست از تلاش و جنگیدن با موانعی که بر سر راهتان قرار دارد، بر ندارید. فکر می کنید که در چند وقت اخیر هیچگونه پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته اید و تصمیم گیری در این شرایط برایتان سخت شده است اما اگر به اطراف تان نگاه کنید می بینید که دیگران هم همین احساس شما را دارند. با کمی درایت و با تکیه به احساس درونی تان و همچنین کمک دیگران می توانید بر مشکلات تان غلبه کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

تصمیمی در سر دارید اما نمی توانید آن را عملی کنید زیرا در دو راهی شک گیر افتاده اید. مشکل اینجاست که عقل تان یک چیز می گوید و احساس تان چیزی دیگر. بهتر است اکنون هیچ اقدامی نکنید تا همه چیز برایتان مشخص و روشن شود. تا آن زمان به کارهای عقب مانده خود رسیدگی کنید و به هدف هایتان نظم و ترتیب دهید. امروز هوا برای عشق و عاشقی بسیار مناسب است، پس اگر دلتان برای دوستی تنگ شده است، تلفن را بردارید و با او قرار ملاقاتی بگذارید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

به روابط عاطفی خود نگاهی بیاندازید. فکر نمی کنید که باید سیاست بیشتری در آنها به خرج دهید. منظور ما کلام تندتر یا رفتاری خیر اخلاقی نیست. با لحنی مناسب می توانید به هر آنچه می خواهید برسید. این گونه دیگران هم اگر به شما احترام بیشتری خواهند گذاشت. بد نیست کمی وقت تان را برای خودتان خالی کنید و زمان بیشتری را در تنهایی بگذرانید. ذهن تان درگیر است و با این کار می توانید به آن نظم و آرامش دهید. دوستی از راه دور به دیدن شما می آید که خبرهای خوبی هم برایتان دارد. این خبر با روابط عاطفی شما در ارتباط است. اگر مجبور به جواب دادن هستید، قبل از هر قول و قراری خوب در مورد آن تعمل کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

روز فوق العاده ای در پیش دارید. همه چیز به نفع شما در حرکت است. اما حواستان باشد که دیگران با سوال و جواب هایشان شما را از این احساس آرامش دور نکنند. ممکن است دوستی نزد شما بیاید و در مورد موضوعی که اهمیت چندانی برایتان ندارد، شما را باز خواست کند. با جوابی کوتاه اما محترمانه به او بفهمانید که زمان مناسبی برای این کار نیست. اگر به فکر شروع کاری هستید، اما در انجام آن تردید دارید، به ندای قلب تان گوش دهید. او می تواند شما را به سمت خوشبختی راهنمایی کند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

احساس می کنید که نسبت به روزهای دیگر تنبل تر شده اید و حوصله هیچ کاری را ندارید. امروز احساسات تان فوران کرده و جایی برای عقل و منطق نگذاشته است به همین دلیل تصمیم گیری هم برایتان کمی سخت تر خواهد بود. اما اگر پای موضوعات عاشقانه در میان باشد، به خوبی می توانید آنها را مدیریت کنید. این فرصت را از دست ندهید و تا جایی که می توانید با دوستان و اطرافیان تان ارتباط برقرار کنید. در حین همین ارتباطات است که معجزه ای در زندگی تان رخ خواهد داد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

زمان خوبی برای خیال بافی است. اما سعی کنید در این کار افراط نکنید زیرا فکر و خیال بیش از اندازه ممکن است شما را از کاری که می خواهید انجام دهید، نا امید و پشیمان کند. اگر ابزار لازم را جهت شروع پروژه ای ندارید، غم به دل راه ندهید. همین ایده اولیه برای برداشتن اولین قدم ها کافی است. مطمئن باشید که باقی مسیر هم با خلاقیت و کمی پشت کار طی خواهید کرد. سعی کنید بر توانایی های خود تمرکز کنید و نقاط مبثت و نیرومند آنها را بیابید و از آنها برای پیشرفت زندگی تان استفاده کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

در چنین روزی آنقدر هیجان زده هستید که گویی در آسمان ها سیر می کنید اما درست همان زمانی که در احساسات تان غرق هستید، نیرویی سمت تان می آید و شما را به سمت منطقی بودن هدایت می کند. از آنجا که عقل و احساس هر دو مسیر درست را به شما نشان می دهند، سعی کنید به جای حذف یکی از آنها یا برجسته کردن دیگر، تعادل را میان شان رعایت کنید. تولد یکی از دوستان تان نزدیک است، از همین حالا به فکر خرید هدیه ای مناسب برای او باشید. او نیز قدردان مهربانی های شما خواهد بود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار