فال روزانه ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
کد خبر: ۱۷۹۴۱۱
تاریخ انتشار: 2020 May 15    -    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۶ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به خودتان بدهید این است که سعی نکنید کنترل همه چیز را در دست داشته باشید. به نظر می‌رسد که دست سرنوشت دارد شما را به سوی زندگی بهتر و رضایت بخش تری پیش می‌برد. اگر خودتان را با این تغییرات هماهنگ کنید و هم مسیر با آن‌ها پیش بروید شاید در ابتدا ندانید به کجا خواهید رسید، ولی تا تیر ماه جواب‌هایی خواهید یافت و تا حدودی مسیرتان مشخص خواهد شد. تا اواخر شهریور به خودتان فرصت بدهید تا از این مسیر جدید بهره ببرید و اگر تا آن زمان نتیجه دلخواهتان را بدست نیاوردید تغییر مسیر بدهید. در هر صورت تا مهر و آبان خودتان را در مکانی کاملا تازه خواهید یافت که تا آذر ماه شما را به موفقیت خواهد رساند. در زمینه روابط عاطفی نیز باید تا اواخر تابستان به خودتان فرصت بدهید تا بتوانید به افکارتان سر و سامان داده و تصمیم نهاییتان را بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید امروز وقت مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره تان را دست کم بگیرید، ولی این اشتباه شما مشکلات جبران ناپذیری برایتان ایجاد نخواهد کرد. در واقع اگر برخی از جزئیات را نادیده بگیرید و با تمام سرعت پیش بروید به مشکل خاصی برنخواهید خورد. با این حال باید سعی کنید کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، در غیر این صورت به احساس رضایت خاطر دست نخواهید یافت. این که بتوانید بین تمام این کارها تعادل ایجاد کنید فقط به خودتان بستگی دارد. دیگر وقت آن رسیده است که از خواب غفلت بیدار شده و کارهایی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را از نظر بگذرانید، این که خودتان را به خواب بزنید شما را به جایی نخواهد رساند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در مدیریت برنامه هایتان خیلی جدی عمل می کنید زیرا می خواهید هر چه سریعتر آنها را به انجام برسانید و وقتی را هم برای تفریح و سرگرمیتان بگذارید. رسیدن به همه این کارها به برنامه جدیتری نیاز دارد، ولی این بدان معنا نیست که باید خودتان را به خاطر جزئیات بی اهمیت آزار دهید. اگر بیش از حد خودتان را درگیر جزئیات کنید نخواهید توانست تغییرات غیر منتظره ای که ممکن است در برنامه هایتان پیش بیایند را مدیریت کند. ترکیبی از آمادگی و انعطاف پذیی شما را در برابر هر چیزی آماده خواهد کرد. امروز روز خیلی خوبی برای ایجاد تغییر در کمد لباس یا دکوراسیون منزلتان است، اگر پول ندارید چیزی بخرید حداقل چیزهایی که دیگر لازم ندارید را دور بیندازید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به وژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید. شاید حتی اگر ترجیح می دهید به جای حرف زدن عمل کنید هم لازم شود برخی از کارهایتان را توجیه کنید. در هر صورت اگر می خواهید مورد حمایت دیگران قرار بگیرید نسبت به خودتان و برنامه هایتان خیلی صریح حرف بزنید و هیچ تردیدی از خودتان نشان ندهید. به تصویر کشیدن اهدافتان در ذهنتان به شما کمک خواهد کرد تا احتمال موفقیتتان بیشتر شود. در محل کارتان فشار زیادی احساس می کنید و در خانه هم بچه ها مدام بهانه می گیرند و به توافق رسیدن با همسرتان نیز ساده نخواهد بود، امروز کمی صبرتان را زیاد کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دیگر زمان آن رسیده است که تمام آن ارزش هایی که از کودکی به شما یاد داده اند را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و ببینید کدام یک از آنها حقیقی هستند و کدام ها را باید برای همیشه کنار بگذارید. دلتان می خواهد می توانستید سفر کوتاهی ترتیب دهید، ولی کارهای روزمره تان خیلی ضروری تر از آن به نظر می رسند که بتوانید آنها را به وقت دیگری واگذار کنید. همانطور که منفعل بودن به نغعتان نیست، نشان دادن رفتارهای تند و غیر قابل پیش بینی هم هیچ کمکی برای به دست آوردن آنچه می خواهید به شما نخواهد کرد. داشتن رفتار و نگرشی مثبت و کنار آمدن با دیگران خیلی سریعتر و راحتتر شما را به نتیجه مطلوبتان خواهد رساند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که ممکن است نگران مشکلات مالی باشید که دست و بال شما را بسته اند و نمی گذارند آنطوری که دلتان می خواهد خرج کنید، امروز ناگهان فشاری که احساس می کنید سبک تر خواهد شد. بدون آن که انتظارش را داشته باشید پولی به دستتان خواهد آمد یا متوجه خواهید شد قرضی که فکر می کردید پس نداده اید را قبلا پرداخت کرده اید. فقط مواظب باشید بیش از اندازه خوشبین نباشید و تصمیمات مالیتان را بر اساس حساب و کتاب های دقیق بگیرید و احساسی عمل نکنید. شما همیشه در لباس خریدن خیلی سخت می گیرید و مدام نگران این هستید که لباسی که انتخاب کرده اید از مد افتاده باشد یا زیادی همه گیر شده باشد، کمی هم به حرف دلتان گوش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نباید تنها روی کمک های دیگران حساب کنید و باید برای مواجهه با مشکلاتی که دارید از مهارت های شخصیتان استفاده کنید. نه این که دیگران نخواهند به شما کمک کنند، ولی نزدیک ترین دوستانتان هم غیر قابل پیش بینی به نظر می رسند و ممکن است بدون این که خبری به شما بدهند ناگهان غیبشان بزند. خوشبختانه شما خودتان می توانید از پس مسائلتان بربیایید، اگر هم کسی سر و کله اش پیدا شد و خواست به شما کمک کند هم که چه بهتر! دنیا منتظر هیچ کسی نمی ماند، پس خودتان به دنبال پیشرفت باشید. اگر نتوانسته اید رشته تحصیلی مورد علاقه تان را دنبال کنید الان فرصت خوبی است برای این که به دنبال علاقه تان رفته و در رابطه با آن مطالعه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روزها احساس اشتیاق و بیقراری در وجود شما موج می زند، چرا که احساس می کنید به خواسته هایتان بسیار نزدیک شده اید، ولی هنوز دستتان به آنها نمی رسد. امروز هر تغییری که در نقشه تان برای تسریع دست یابی به این اهدافتان ایجاد کنید مثل این است که بخواهید پوست تخم مرغ ها را زودتر بشکنید تا جوجه هایشان زودتر بیرون بیایند، در حالی که این کار تنها باعث مردن جوجه های بیچاره خواهد شد. بهتر است خودتان را برای پیشبرد نقشه های قبلیتان آماده تر کنید و تلاش بیشتری به خرج دهید و در آرامش منتظر به ثمر نشستن زحمات خود بنشینید. اینقدر نگران تایید و تحسین دیگران نباشید، خودکفایی و باور داشتن خودتان یکی از نقاط قدرتتان خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پیش بردن برنامه های قبلیتان شاید کار چندان ساده ای نباشد، چرا که احتمال دارد افرادی که قرار بوده در عملی کردن نقشه هایتان به شما کمک کنند به وعده هایشان عمل نکنند و در آخرین لحظه شما را دست تنها بگذارند. شاید این کار آنها بی نظمی هایی در برنامه تان ایجاد کند، ولی همه چیز از دست نخواهد رفت و با ایجاد تغییراتی جزئی در مسیرتان خواهید توانست حتی نتایجی بهتر از آنچه انتظارش را داشته اید به دست بیاورید. فقط حواستان باشد هر کاری که می کنید نگذارید انرژی منفی این افراد بدقول روزتان را خراب کند. روی پای خودتان بایستید و کارهایتان را پیش ببرید تا در پایان روز رضایت خاطری وصف ناشدنی را تجربه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید در ابتدای روز چشم هایتان را ببندید و بگویید کارهای دیگران هیچ ارتباطی به شما ندارد و دلتان می خواهد سرتان به کار خودتان باشد، ولی به احتمال زیاد وقتی بشنوید که به عهده گرفتن مسئولیت کارها شما را قادر خواهد ساخت آنها را به میل خودتان پیش ببرید نظرتان عوض خواهد شد. در کمال تعجب خواهید دید که به عهده گرفتن مسئولیت رهبری و مدیریت، امروز برای شما به تلاش و زحمت بیش از اندازه یا تدبیر و مدیریت نیاز ندارد و حتی تصمیماتی که بر اساس ترجیحات شخصیتان می گیرید به نفع همه تمام خواهند شد. از این موقعیت جادویی تا می توانید استفاده کنید. شما بیش از اندازه مغرور هستید، کمی تواضع و فروتنی به رسیدن شما به رضایت خاطر کمک خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساس می کنید سرتان بیش از آن شلوغ است که بخواهید در فعالیت های اجتماعی هم شرکت کنید. دلتان می خواهد بخشی جدایی ناپذیر از خانواده و جامعه تان باشید، ولی در حال حاضر آنقدر مسائل شخصی خودتان را جدی گرفته اید که جایی برای آنها باقی نمی ماند. با این حال فاصله گرفتن از آنهایی که دوستتان دارند اصلا کار خوبی نیست. حمایتی که از دیگران می کنید در دراز مدت همراه با سودش به شما باز خواهد گشت. امروز با بحرانی هر چند کوچک در رابطه عاطفیتان مواجه خواهید شد و مسلما شما آدمی نیستید که بخواهید آن را حل نکرده رها کنید. میزان تلاشی که هر یک از طرفین برای پیشبرد این رابطه می کند می تواند محور اساسی مشکلات امروزتان باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

بحث کردن در مورد احساسات برای شما بهمن ماهی های منطق گرا اصلا کار راحتی نیست. ولی امروز نگرانی هایتان به ترجیحات شخصیتان غلبه کرده و شما را تشویق می کنند مسئله ای که مدت هاست به تأخیر انداخته شده است را مورد بررسی قرار دهید. خوشبختانه شما می توانید بین منطق و احساستان تعادل برقرار کرده و در حال بررسی احساسات تردیدآمیز خود واقعیات را نیز مد نظر داشته باشید. هرچقدر صحبت کردن درباره این موضوع را به تعویق بیندازید حل کردن آن دشوارتر خواهد شد، پس همین حالا دست به کار شوید. امروز برای شما روزی فوق العاده برای ترک سیگار، تغییر رژیم غذایی و یا آغاز ورزش کردن می تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رفتارتان با اطرافیانتان مدام در حال تغییر است و هر لحظه ممکن است به روش متفاوتی با آنها برخورد کنید. به جای این که همه را از خود دلخور کرده و برانید شاید بهتر باشد کمی با خودتان خلوت کنید. این تنهایی ممکن است نتایج مثبتی برای شما به همراه داشته باشد. با وجود فراز و نشیب های موجود در زندگی اجتماعیتان، بحران عاطفی چند وقته گذشته تان امروز به نفع شما ورق خواهد خورد. هرچند کاملا طبیعی است که احساساتتان به مرور زمان تغییر پیدا کنند، ولی به نظر می رسد که بالاخره دارید از لحاظ عاطفی به ثبات می رسید. اگر بجای انتظارات عجیب و غریب طرف مقابلتان را همان طوری که هست بپذیرید سعادت و خوشبختی را تجربه خواهید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار