انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست
کد خبر: ۱۷۹۲۸۸
تاریخ انتشار: 2020 May 15    -    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
رنگ پوست افراد از تن گرم مثل زرد یا زیتونی تا تن سرد مثل صورتی یا سفید مهتابی متفاوت است. بعضی افراد هم خوش شانس هستند و رنگ پوست‌ خنثی دارند که در این صورت تمام رنگ‌ها به پوست‌ آنها می‌آید. البته در این میان چند رنگ هم وجود دارد که تقریبا با تمام تناژهای رنگ پوست هماهنگ می‌شوند و به همه می‌آیند.

انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست

انتخاب رنگ لباس متناسب با پوستبه گزارش «تابناک با تو»؛ رنگ پوست افراد از تن گرم مثل زرد یا زیتونی تا تن سرد مثل صورتی یا سفید مهتابی متفاوت است. بعضی افراد هم خوش شانس هستند و رنگ پوست‌ خنثی دارند که در این صورت تمام رنگ‌ها به پوست‌ آنها می‌آید. البته در این میان چند رنگ هم وجود دارد که تقریبا با تمام تناژهای رنگ پوست هماهنگ می‌شوند و به همه می‌آیند. این رنگ‌ها عبارتند از: قرمز روشن، صورتی کم رنگ و پاستلی، سبز کله غازی و بنفش بادمجانی. با ما همراه باشید تا در مورد انتخاب بهترین رنگ لباس با توجه به رنگ پوست بیشتر بدانید.

چگونه رنگ پوست‌ را تشخیص دهیم؟

برای اینکه بدانید وقتی از رنگ پوست حرف می‌زنیم دقیقا از چه چیزی صحبت می‌کنیم، باید روش تشخیص رنگ پوست را بلد باشید. آسان‌ترین روش برای تشخیص رنگ پوست این است که به رگ‌های روی مچ دست‌ نگاه کنید. آبی به نظر می‌رسند یا سبز؟

اگر رگ‌های روی مچ دست به نظر آبی می‌رسند، پوست شما زمینه‌ رنگی سرد و اگر رگ‌ها به نظر سبز هستند، پوست گرمی دارید.

انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست

چه رنگی بپوشیم و چه رنگی نپوشیم؟

رنگ پوست بور و سفید

بهترین رنگ لباس برای پوست بور و سفید، رنگ‌های متضاد با پوست هستند. در واقع انتخاب این رنگ‌ها به پوست شما رنگ و گرمی می‌بخشد. در این میان به نظر می‌رسد بهترین رنگ‌ها قهوه‌ای، نارنجی، خاکستری، آبی کلاسیک و آبی ملوانی است. برای پوست بور و سفید بهتر است از انتخاب رنگ‌های پاستلی یا رنگ‌های خیلی ملایم و سفید خودداری کنید، چون این رنگ‌ها چهره را بی‌روح و رنگ‌پریده می‌کند.

بهترین رنگ لباس مجلسی برای پوست بور و سفید هم همین رنگ‌ها است و کنتراست زیبایی با رنگ پوست ایجاد می‌کند. اگر پوست بور و سفید دارید، به رنگ‌های شنی، شتری، خاکی و طوسی تیره، سبز کله غازی، سرخابی و بنفش بادمجانی هم فکر کنید.

رنگ پوست زیتونی، گندمی و سبزه روشن

بهترین رنگ برای انواع پوست گرم مثل گندمی و زیتونی و حتی سبزه روشن، رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای، زرشکی، سبز، سرمه‌ای و انواع آبی تیره و رنگ آبی کلاسیک است. رنگ‌های مناسب پوست گرم طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را تشکیل می‌دهد، چون پوست با اغلب رنگ‌ها کنتراست و تضاد خوبی ایجاد می‌کند.

رنگ‌هایی مانند خردلی، پاستلی، سبز یا زرد، سبز زیتونی، کاراملی، سبز پسته‌ای و رنگ‌هایی از این دست، مناسب این رنگ پوست نیستند و صورت را پژمرده نشان می‌دهند و کنتراست ایجاد نمی‌کنند.

انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست

رنگ پوست تیره و سبزه تیره

بهترین رنگ لباس برای رنگ پوست تیره، سفید است که کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند. اما اگر می‌خواهید رنگ‌های دیگر را هم امتحان کنید، تناژهای مختلف رنگ بنفش، صورتی، هلویی یا رنگ مرجانی، نارنجی، زرد و سبز هم گزینه‌های خوبی هستند.

بدترین رنگ‌ها برای رنگ پوست تیره و سبزه تیره، رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای است. رنگ قهوه‌ای برای پوست تیره مثل رنگ‌های پاستلی برای رنگ بور و سفید است. قهوه‌ای به اندازه کافی با رنگ پوست تیره تضاد ندارد و کنتراست خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر رنگ پوست شما تیره و سبزه تیره است، هر رنگی که دوست داشته باشید به جز رنگ مشکی و قهوه‌ای برای شما عالی است و به شما می‌آید.

منبع: دلتا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار