قرنطینه طولانی مدت بی سابقه برای ملکه انگلیس
کد خبر: ۱۷۹۱۶۱
تاریخ انتشار: 2020 May 14    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
وی گفت: این بسیار غم انگیز است، اما من نمی‌توانم تصور کنم که چگونه ملکه می‌تواند کار معمول خود را از سر بگیرد. ویروس کووید ۱۹ به زودی از بین نمی‌رود و ممکن است برای ماه‌ها یا سال‌ها با ما بماند. وی در ادامه گفت: و این شرایط برای ملکه که مرتباً با مردم ملاقات می‌کند، خطرناک خواهد بود. او همیشه دوست داشته است بیرون برود و با مردم ملاقات کند اما...

قرنطینه ملکه الیزابت سالها طول خواهد کشید

قرنطینه ملکه الیزابت سالها طول خواهد کشیداختصاصی«تابناک با تو»؛ شاید ملکه الیزابت دوم دیگر برای انجام وظایف ملوکانه‌اش نتواند مستقیماً در انظار عموم ظاهر شود و به دلیل ترس از ابتلا به کرونا، به مدت «سال‌ها» در قرنطینه بماند.

بنا به گزارش «سان»، اگر قوانین قرنطینه در انگلستان ادامه پیدا کند و ارتباطات همچنان ناامن باشد، این ملکه ۹۴ ساله در قلعه ویندسور خواهد ماند تا  خود را از ابتلا به ویروس کشنده‌ای که جهان را در نوردیده، مصون بدارد.

بنا به گزارش این روزنامه ملکه الیزابت همه ارتباطات خود را با خارج از قصر به حالت تعلیق درآورده است و همراه همسرش شاهزاده فیلیپ در قلعه ویندسور  سپری می‌کند؛ او بنا به قوانین قصر اجازه ندارد به انجام وظایف عمومی خود بازگردد.

قرنطینه ملکه الیزابت سالها طول خواهد کشید

«اندرو مورتین» روزنامه نگار و نویسنده زندگینامه‌های سلطنتی می‌ترسد ملکه که قرار نیست برنامه او تا پاییز از سر گرفته شود هرگز نتواند به وظایف معمول خود بازگردد و به احتمال زیاد برای همیشه به جای ظاهر شدن در مقابل مردم، در تلویزیون یا برش‌های ویدیویی ظاهر شود.

وی گفت: این بسیار غم انگیز است، اما من نمی‌توانم تصور کنم که چگونه ملکه می‌تواند کار معمول خود را از سر بگیرد. ویروس کووید ۱۹ به زودی از بین نمی‌رود و ممکن است برای ماه‌ها یا سال‌ها با ما بماند. وی در ادامه گفت: و این شرایط برای ملکه که مرتباً با مردم ملاقات می‌کند، خطرناک خواهد بود. او همیشه دوست دارد بیرون برود و با مردم ملاقات کند اما او نمی‌تواند ریسک کند، در واقع او چگونه می‌تواند در مراسم‌ها شرکت کند، سفرا را ملاقات کند، به تور برود و یا بدون دیدار حضوری با افراد با آنها ملاقات کند؟! 

اعضای کاخ انگلستان تلاش می‌کنند تا ملکه را لااقل تا بعد از تابستان در داخل قلعه ویندسور نگهدارند، این مدت زمان برای ماندن ملکه در کاخ، در طول ۶۸ سال گذشته بی سابقه است.

ملکه نمی خواهد کند شود یا کار خود را متوقف کند اما در عین حال او با هیچ توصیه رسمی که به هدف حفظ سلامتی‌اش ارائه شود، مخالفت نخواهد کرد.

قرنطینه ملکه الیزابت سالها طول خواهد کشید

ملکه از طریق صندوق های قرمز و در طی تماس هفتگی با نخست وزیر بوریس جانسون، از آخرین اخبار پارلمان مطلع می‌شود. با توجه به این که ملکه دیگر نمی‌تواند به امور اجرایی برگردد و در مراسمها شرکت کند، کارکنان قصر پیش‌بینی می‌کنند قرنطینه او تا چندین ماه یا سال طول بکشد.

این کاخ در حال حاضر شرکت ملکه را در چندین رویداد عمومی از جمله رژه نظامی برای جشن گرفتن جشنواره سالانه بهار، مهمانی‌های تابستانی باغ، بازدید از کشور آفریقای جنوبی و عروسی نوه‌اش، پرنسس «بیاتریس» را لغو کرده است.

تا صبح روز دوشنبه انگلستان ۲۱۹ هزار و ۱۸۳ مورد ابتلا و بیش از ۳۱ هزار و ۸۸۵ مورد فوتی کرونا را ثبت کرده است. در حال حاضر جهان در تلاش است تا شیوع این بیماری را کنترل کند. روز دوشنبه تعداد کشته شدگان در سراسر جهان به ۲۸۴.۳۴۴ و تعداد مبتلایان به حدود ۴.۲ میلیون نفر رسید، در حالی که حدود ۱.۵ میلیون نفر بهبود یافتند.

قرنطینه ملکه الیزابت سالها طول خواهد کشید

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار