حقایق جدید درباره مرگ مشکوک ستاره سینمای هالیوود
کد خبر: ۱۷۹۰۷۸
تاریخ انتشار: 2020 May 12    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
برخی بر این باورند که برادران کندی در مرگ مشکوک مریلین مونرو ستاره سینمای هالیوود دست داشته‌اند زیرا مریلین مونرو درباره خانواده کندی خیلی چیزها می‌دانست و تهدید کرده بود که همه چیز را برملا می‌کند. گفتنی است رابرت فرانسیس «بابی» کِنِدی معروف به آراف‌کی، سیاست‌مدار اهل آمریکا بود. او از سال ۱۹۶۵ تا هنگام ترورش در سال ۱۹۶۸، سناتور نیویورک در سنای آمریکا و پیش از آن از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۴ در...

حقایق جدید درباره مرگ مشکوک ستاره سینمای هالیوود

حقایق جدید درباره مرگ مشکوک ستاره سینمای هالیووداختصاصی«تابناک با تو»؛ حقایق جدیدی درباره بازیگر زیبای هالیوود، مریلین مونرو منتشر شده است. حقایق جدید حاکی از آن است که مریلین مونرو چند هفته بعد از ملاقات با جان اف‌کندی یا برادر او رابرت کندی، با مصرف بیش از اندازه مواد مخدر سقط جنین کرده است.

بنا به گزارش روزنامه دیلی میل انگلستان، مریلین مونرو فرزندی را که از خانواده کندی بود سقط کرده است. گفته می‌شود او به سبب اینکه رئیس جمهور آمریکا قصد نداشت همسر اول خود را ترک کند، دچار افسردگی شدید شده بود.

این اطلاعات رسوا کننده در کتاب جدید مؤلفی به نام فرد لورنس جویلز تحت عنوان «نورما جین: زندگی مریلین مونرو» آمده که قرار است در روز سه شنبه جاری منتشر شود.

حقایق جدید درباره مرگ مشکوک ستاره سینمای هالیوود

بنا بر این گزارش در افشاگری‌های کتاب آمده که به احتمال زیاد مریلین مونرو در ۲۰ ژوئیه سال ۱۹۶۲ میلادی به طور مخفیانه به بیمارستان سیدذر لس‌آنجلس رفت تا سقط جنین کند و به بارداری خود پایان بدهد.

نکته‌ی فضاحت‌بار ماجرا در این است که مشخص نیست فرزند پسر سقط شده نتیجه رابطه مریلین مونرو با جان کندی و یا برادر او باشد. به هر حال او در چهارم آگوست قبل از مرگش با رابرت تماس تلفنی گرفت و در حالیکه حالش به وخامت رفته بود، او را از سقط جنین خود آگاه کرد.

حقایق جدید درباره مرگ مشکوک ستاره سینمای هالیوود

گفتنی است رابرت فرانسیس «بابی» کِنِدی معروف به آراف‌کی، سیاست‌مدار اهل آمریکا بود. او از سال ۱۹۶۵ تا هنگام ترورش در سال ۱۹۶۸، سناتور نیویورک در سنای آمریکا و پیش از آن از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۴ در دولت‌های برادر بزرگترش جان اف کندی و لیندون جانسون، دادستان کل ایالات متحده بود. او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۹۶۸ آمریکا رقابت کرد. در جریان مبارزات انتخاباتی، لحظاتی بعد از پیروزی در ایالت کالیفرنیا در آشپزخانه هتل آمباسادور شهر لس‌آنجلس، هدف گلوله‌ی سرحان سرحان دانشجوی ۲۴ ساله‌ی شهروند اردن قرار گرفت و به مانند برادر بزرگ‌ترش کشته شد.

برخی بر این باورند که برادران کندی در مرگ مشکوک مریلین مونرو ستاره سینمای هالیوود دست داشته‌اند زیرا مریلین مونرو درباره خانواده کندی خیلی چیزها می‌دانست و تهدید کرده بود که همه چیز را برملا می‌کند.

حقایق جدید درباره مرگ مشکوک ستاره سینمای هالیوود

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار