پیرایشگر جهانبخش و دیگر ستارگان لیگ برتر+عکس
کد خبر: ۱۷۹۰۵۳
تاریخ انتشار: 2020 May 11    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
یک روزنامه کلمبیایی در گزارشی آرایشگر ستاره‌های لیگ برتر انگلیس را معرفی کرد.

روزنامه کلمبیایی الپایس در گزارشی پیرایشگری را معرفی کرد که ستاره‌های معروف لیگ جزیره به او مراجعه می‌کنند. کریستین داوید گومز کلمبیایی آرایشگری است که کار اصلاح موی ستاره‌های فوتبال شاغل در انگلیس را بر عهده دارد.

پیرایشگر جهانبخش و دیگر ستارگان لیگ برتر+عکس

در جنوب غربی پایتخت انگلیس آرایشگاهی وجود دارد که پرچم کلمبیا و حس خوب مالکان، آن را به مکانی خوشایند برای اهالی آمریکای لاتین و خود انگلیسی‌ها تبدیل کرده است.

در یکی از خیابان‌های محله فولام آرایشگاهی به نام «دون بی گوت» حضور دارد، جایی که در اولین نگاه به نظر می‌رسد مکانی باشد که لندنی‌ها به آنجا می‌روند تا سبک متفاوت پیرایش سر و صورت را تجربه کنند.

فوتبال و آرایشگری ۲ مورد از علاقمندی‌های «کریستین داوید گومز» است. او برای اینکه در حرفه خود بهترین شود در یک بازار بسیار رقابتی در پایتخت انگلیس آرایشگاه خود را افتتاح کند.

کریستین پس از سال‌ها کار در مغازه‌های مردم، تصمیم گرفت کار خود را آغاز کند.

کار حرفه‌ای او و رفتار گرم او با مشتریانش باعث شد مغازه او اعتبار پیدا کند و مکانی نه تنها برای انگلیسی‌ها بلکه برای کلمبیایی ها، آلمانی‌ها و استرالیایی‌ها شود.

از آنجایی که فوتبال نمی‌توانست از زندگی او دور شود، کار او این روز‌ها مورد توجه بسیاری از ستارگان فوتبال جهان قرار گرفته و آرایشگاه او به محل رفت و آمد این ستاره‌ها تبدیل شده است.

پس از گذشت مدت طولانی دیدن فوتبالیست‌های فرانسوی که با تیم ملی این کشور قهرمان جهان شده اند مانند اولیویر ژیرو و انگوله کانته در این مغازه امری عادی شد.

در فهرست مشتریان سرشناس این آرایشگاه نام بازیکنانی مانند سزار آزپیلیکوئتا، راس بارکلی، کپا آریزابالاگا وجورجینیو از چلسی، سرخیو ریکو از پاری سن ژرمن، آدریان از لیورپول، علیرضا جهانبخش از برایتون به چشم می‌خورد.

هوگو رودالگای کلمبیایی، هنگام بازی در لیگ برتر اولین مشتری او بود، از طریق او خوان کارلوس اوساریو، ایان کارلو پوودا و استیون آلزاته، دیگر بازیکنان کلمبیایی به استعداد کریستین اعتماد کردند و از مشتریان او شدند.

این آرایشگر به شهر‌ها و حتی کشور‌های دیگر سفر می‌کنند تا برای بازیکنان معروف کار کند. سال گذشته او به ایتالیا سفر کرد و برای بازیکنانی مانند جورجیو کیلینی و لورنزو اینسینیه کار کرد.

دیگر بازیکنانی که به این آرایشگاه رفت و آمد دارند عبارتند از روی فونته پرتقالی و سرخیو ریکو دروازه بان اسپانیایی که باعث که باعث شد کریستین و همکارش آرایشگر محبوب بازیکنان تیم چلسی و فولام شوند.

یکی از فراموش نشدنی‌ترین لحظه‌های کریستین روزی بود که او کانته را ملاقات کرد همان کسی که او در تلویزیون می‌دید و فصل ۲۰۱۸ او را تمجید می‌کرد.

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار