قانون جدید شرکت اپل، پایان فیلم‌ها را لو می‌دهد
کد خبر: ۱۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: 2020 May 12    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
من نمی‌دانم که باید این گفته شود یا نه! بله اپل به شما اجازه می‌دهد از آیفون در فیلم استفاده کنید...اما افراد بد نمی‌توانند تلفن خود را جلوی دوربین نگه دارند ... و حالا هر کارگردانی که بخواهد یک شخصیت شیطانی مخفی را در کار خود داشته باشد ممکن است به خاطر این افشاگری بخواهد من را بکشد.

قانون شرکت اپل برای فیلم‌ها

قانون شرکت اپل برای فیلم‌هااختصاصی«تابناک با تو»؛ فیلم knives out مثل هر فیلم جنایی موفق، که در سال گذشته منتشر شد، پر بود از غافلگیری‌هایی که مخاطبان را در یک هیجان مستمر قرار می‌داد و آنها باید شخصیت شرور را تا پایان فیلم حدس می‌زدند، اما یک راه آسان برای تشخیص هویت شخصیت‌های خوب و بد فیلم وجود دارد که می‌تواند مورد توجه همه قرار بگیرد: برای اینکه بدانید چه کسی شخصیت خوب یا بد ماجرا است فقط به نوع تلفن هوشمندی که در دست دارد نگاه کنید!

ریان جانسون نویسنده و کارگردان فیلم (نایوز اوت) در فیلمی کوتاه که در سایت Vanity Fair منتشر شد افشا کرد که شرکت اپل اجازه نمی‌دهد شخصیت‌منفی‌های فیلم آیفون iPhone داشته باشند و افزود: من نمی‌دانم که باید این گفته شود یا نه، بله اپل به شما اجازه می‌دهد از آیفون در فیلم استفاده کنید [...] اما افراد بد نمی‌توانند تلفن خود را جلوی دوربین نگه دارند ... و حالا هر کارگردانی که بخواهد یک شخصیت شیطانی مخفی را در کار خود داشته باشد ممکن است به خاطر این افشاگری بخواهد من را بکشد.

قانون شرکت اپل برای فیلم‌ها

اپل مدتهاست که برای تبلیغ برند خود از محصولاتش در فیلم ها و نمایش‌های تلویزیونی استفاده می‌کنند و بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که یک کارمند ویژه در این شرکت با هالیوود همکاری کرده است تا مک بوک ها و آیفون ها را به دست شخصیت‌های فیلم برساند.

تبلیغ محصولات اپل در همه رسانه علاوه بر این اطلاعات فاش شده توسط این کارگردان به معنای این است که دیگر هیچ رمز و رازی در دنیای فیلم های جنایی و معمایی وجود ندارد و همه اکنون می‌توانند معمای فیلم‌ها را حل کنند. این شرکت مدتهاست در مورد قوانین استفاده از محصولات خود کاملاً پنهان‌کاری کرده و این امر باعث شده افشای جانسون از راز اپل، یک رویداد ویژه باشد و ممکن است بسیاری از دانستن آن پشیمان شوند.

قانون جدید شرکت اپل، پایان فیلم‌ها را لو می‌دهد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار