حراج لباس خانم بازیگر برای کمک به نیازمندان
کد خبر: ۱۷۸۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 08    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
گوئینت پالترو، بازیگر امریکایی، اعلام کرد لباسی را که در جوایز اسکار سال ۲۰۰۰ به تن داشت، برای کمک به آسیب‌دیدگان از کووید-۱۹ به مزایده می‌گذارد. پالترو ۴۷ ساله با انتشار ویدیویی در اینستاگرام گفت که این لباس دست‌دوز کلوین کلاین را به عنوان بخشی از "چالش مشارکت همه" خواهد فروخت تا با پول آن برای افراد نیازمند، مواد غذایی خریداری شود.

حراج لباس خانم بازیگر برای کمک به نیازمندان«تابناک باتو» گوئینت پالترو، بازیگر امریکایی، اعلام کرد لباسی را که در جوایز اسکار سال ۲۰۰۰ به تن داشت، برای کمک به آسیب‌دیدگان از کووید-۱۹ به مزایده می‌گذارد. پالترو ۴۷ ساله با انتشار ویدیویی در اینستاگرام گفت که این لباس دست‌دوز کلوین کلاین را به عنوان بخشی از "چالش مشارکت همه" خواهد فروخت تا با پول آن برای افراد نیازمند، مواد غذایی خریداری شود.

حراج لباس خانم بازیگر برای کمک به نیازمندان

به نقل از ایندیپندنت، بازیگر فیلم "انتقام‌جویان: بازی نهایی" که در سال ۲۰۱۶ از کریس مارتین، خواننده کُلدپلی (Coldplay) جدا شد، گفت این لباس "ارزش غیرمادی" زیادی برای او دارد؛ هرچند، در یادداشتی که پیشتر در گوپ (Goop)، تارنمای سبک زندگی خود، نوشته بود، آن را یکی از بدترین تیپ‌های خود معرفی کرده بود.

پالترو در این ویدیو در اینستاگرام گفت: "میلیون‌ها نفر در این کشور به شدت تحت تاثیرات منفی بحران کووید قرار گرفته‌اند. ما دوران سختی را پیش رو خواهیم داشت و همه باید برای کمک، به یاری یکدیگر بیاییم."

پالترو که این لباس را در ۷۲مین مراسم جوایز اسکار پوشیده بود، گفت امروزه مد اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی دوباره زنده شده است.

او افزود: "این لباس دست‌دوز کلوین کلاین است که آن را در مراسم اسکاری که برنده شدم، به تن داشتم. خیلی سبک و سیاق اواخر دهه ۹۰ را دارد که اکنون دوباره مد شده است. به همین خاطر فکر کردم چیز خوبی برای اهدا است."

مزایده از قیمت ۲۵۰۰ دلار شروع شد، اما تاکنون پیشنهادها از ۴ هزار دلار هم بالاتر رفته و تنها چند روز به پایان مزایده باقی مانده است.

gwyneth-paltrow-goop-lab-controversial-moments-1579807298

"چالش مشارکت همه" توسط لئوناردو دی‌کاپریو شروع شد که همراه رابرت دنیرو، به یکی از هواداران خوش‌شانس فرصت پیوستن به آنها در صحنه فیلم‌برداری فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی، "قاتلان ماه گل" (Killers of the Flower Moon) را خواهند داد.

در همین حال، الن دجنرس نیز بعد از به چالش دعوت شدن از طرف دی‌کاپریو و دنیرو، اعلام کرد که ۱ میلیون دلار به این صندوق خیریه اهدا خواهد کرد.

ایران آرت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
1
0
این بنده خدا رو خودشون هم مسخره می کنن! شما جدی نگیرین!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار