هواپیمای شخصی و فوق لاکچری کریس رونالدو +عکس
کد خبر: ۱۷۸۷۱۱
تاریخ انتشار: 2020 May 08    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
بازگشت ابرستاره فوتبال پرتغالی به ایتالیا با جت شخصی، بهانه‌ای شد تا یک رسانه انگلیسی درباره وسیله نقلیه گران قیمت رونالدو گزارش دهد.
روز گذشته بعد از تقریبا ۲ ماه دوری، کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال و عضو یوونتوس به شهر تورین بازگشت.

وی از زمانی که شیوع کرونا در ایتالیا پیش آمد، به همراه اعضای خانواده اش به مادیرا، زادگاه خود رفت و دوره قرنطینه خانگی را در آنجا سپری کرد.

در پی فراخوانی باشگاه ایتالیایی به بازیکنان جهت بازگشت به تورین و شروع جلسات تمرینی، رونالدو روز گذشته با جت شخصی خود و به همراه خانواده اش بازگشت.


هواپیمای شخصی و فوق لاکچری کریس رونالدو +عکس
 
وی بعد از ورود راهی دوره قرنطینه ویژه ۱۴ روزه شد تا اجازه حضور در محافل ایتالیایی را پیدا کند، اما به این بهانه، روزنامه سان، گزارشی از هواپیمای اختصاصی رونالدو منتشر کرد.

فوق ستاره ۳۵ ساله فوتبال پرتغال و جهان صاحب یک فروند جت G۲۰۰- Gulfstream با قیمت تقریبی ۲۰ میلیون پوند است.

هواپیمایی که رونالدو آن را در سال ۲۰۱۵ خریداری کرده و اکنون گران‌ترین هواپیمای شخصی را بین فوتبالیست‌های جهان در اختیار دارد.

سان در ادامه گزارش خود نوشت، هواپیمای بازیکن مطرح فوتبال جهان، دارای حداکثر سرعتی بالغ بر ۵۶۰ میلیون مایل در ساعت است. از این مدل هواپیما در سطح جهانی ۲۵۰ فروند ساخته شده که یکی از آن‌ها متعلق به رونالدو است.

این هواپیمای خصوصی دارای صندلی‌های کافی است؛ به طوریکه می‌تواند ۸ تا ۱۰ نفر از اعضای خانواده کریس یا دوستانش را جابجا کند. البته این مدل هواپیما برای تاجران درجه یک جهان طراحی شده و دارای امکانات ویژه‌ای مثل رختکن خصوصی، اینترنت، تلفن، فکس، مایکروفر، اجاق برقی، یخچال و یک آشپزخانه کاملا مجهز و کلی وسیله سرگرمی است.
 
هواپیمای شخصی و فوق لاکچری کریس رونالدو +عکس
هواپیمای شخصی و فوق لاکچری کریس رونالدو +عکس
هواپیمای شخصی و فوق لاکچری کریس رونالدو +عکس
 
خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار