میوه زیبایی برای داشتن پوست سالم
کد خبر: ۱۷۸۵۸۳
تاریخ انتشار: 2020 May 06    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
لیمو برای پوست صورت معجزه آور است.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ لیمو یک ماده سفید کننده طبیعی برای پوست است. علاوه بر این لیمو، سرشار از ویتامین C است، که به از بین بردن سموم بدن کمک می کند و از پوست در برابر رنگدانه ها و ایجاد لکه های تاریک محافظت می کند. لیمو باعث تسکین پوست و درخشندگی آن می شود.

لیمو برای پوست های چرب مناسب است. اگر پوست چرب با رنگدانه یا جوش دارید، آب لیمو و گلاب به شما کمک می کند. در یک لیوان آب یک لیمو را با گلاب مخلوط کنید. مایع حاصل بر روی پوست صورت بزنید و بعد از 10 دقیقه بشویید. این روش باید 2-3 بار در هفته انجام شود.

لیمو برای اطراف چشم

از حلقه های تیره و تورم اطراف چشم را با لیمو درمان کنید. در یک فنجان ، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو را با یک قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید. مایع را در ناحیه زیر چشم بمالید و بعد از 10 دقیقه بشویید.

روشنایی پوست با لیمو

شما باید 3-4 بار در روز یک قطعه لیمو را بر روی پوست تیره خود بگذارید به عنوان مثال زیر بغل خود بگذارید و سپس پاک کنید. 5-10 دقیقه بگذارید و بشویید.

میوه زیبایی برای پوست سالم

مهم است که قبل از هر چیز به تغذیه سالم توجه کنید تا پوست سالمی داشته باشید، یعنی اینکه آیا ویتامین ها و مواد معدنی لازم کافی در طول روز مصرف می کنید. کمبود آنها در رژیم غذایی می تواند باعث رنگ پریدگی پوست و بروز آکنه شود. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در میوه ها و افزودن آنها به رژیم غذایی، می توانید بیشتر مشکلات پوستی خود را حل کنید. اول از همه ، لازم است که محصولات مضر برای پوست را کنار بگذارید: ادویه جات زیاد و ترشی جات؛ سوسیس؛ ماهی کنسرو؛ شکر، شیرینی، شکلات و نوشیدنی های گازدار شیرین.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار