ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز
کد خبر: ۱۷۸۲۰۲
تاریخ انتشار: 2020 May 06    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
خوانندگی از آن حرفه‌هایی است که فراز و فرود‌های زیادی دارد و سالانه خواننده‌های زیادی را می‌بینیم که از عرش به فرش می‌رسند و به رغم محبوبیت بسیار زیاد در سال‌های گذشته، مهرشان از دل هواداران می‌رود و دیگر کسی به ترانه‌های آن‌ها گوش نمی‌کند. شناور بودن محبوبیت خواننده‌ها به اندازه‌ای که هیچ حساب و کتابی نمی‌توان برای میزان محبوبیت آن‌ها در آینده باز کرد و خواننده‌ای که امروز هواداران به او روی خوشی نشان نمی‌دهند.

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروزبه گزارش «تابناک با تو»؛ خوانندگی از آن حرفه‌هایی است که فراز و فرود‌های زیادی دارد و سالانه خواننده‌های زیادی را می‌بینیم که از عرش به فرش می‌رسند و به رغم محبوبیت بسیار زیاد در سال‌های گذشته، مهرشان از دل هواداران می‌رود و دیگر کسی به ترانه‌های آن‌ها گوش نمی‌کند.

شناور بودن محبوبیت خواننده‌ها به اندازه‌ای که هیچ حساب و کتابی نمی‌توان برای میزان محبوبیت آن‌ها در آینده باز کرد و خواننده‌ای که امروز هواداران به او روی خوشی نشان نمی‌دهند. ممکن است چند سال دیگر با ترانه‌هایی جدید دوباره بتواند نظر طرفداران را به خود جلب کند.

انصافاً باید گفت هواداران نیز این روز‌ها بی‌رحم شده‌اند و حتی خواننده‌هایی که به لحاظ هنری، استعداد خود را ثابت کرده‌اند و جایزه‌های گرمی و سایر جایزه‌های مطرح دنیای موسیقی را در کارنامه‌شان دارند باز هم گاهی اوقات نمی‌توانند محبوبیت همیشگی خود را در میان هواداران حفظ کنند. از آنجایی که تعداد این خواننده‌ها از چیزی که فکرش را بکنید بیشتر است در ادامه با هم به خواننده‌هایی اشاره می‌کنیم که مهرشان از در هواداران رفته و کسی دیگر به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد.

۱. هیلاری داف

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

روزگاری بود که به هر رسانه‌ای سر می‌کشیدیم ترانه‌ای از هیلاری داف را می‌شنیدیم. هیلاری داف با بازی در فیلم لیزی مک‌گوآیر (The Lizzie McGuire) محصول سال ۲۰۰۳، در نوجوانی به شهرت رسید و پس از آن به سرعت در چند فیلم سینمایی دیگر نیز حضور پیدا کرد و مدتی بعد نیز به خوانندگی روی آورد.

حضور او در عرصه خوانندگی نیز همانند بازیگری‌اش مورد توجه هواداران قرار گرفت و در عرض مدت کمی به ثروت زیادی رسید و در سال ۲۰۰۵ گزارش شد که هیلاری بیشتر از ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته است. هیلاری با استفاده از آوازه‌ای که به دست آورده بود خط تولید پوشاک اختصاصی خودش را نیز راه اندازی کرد و این روز‌ها به اندازه‌ای پول و ثروت دارد که دیگر نیازی به تلاش در عرصه هنر و موسیقی نمی‌بیند و زندگی شخصی و خانوادگی را به کار و موسیقی ترجیح داده است. به همین دلیل نیز هست که پس از آلبوم «وقار» (Dignity)، که در سال ۲۰۰۷ شاهد انتشار آن از جانب هیلاری بودیم، خبر چندانی از پخش ترانه‌های جدید هیلاری به گوش نرسید. ناگفته نماند هیلاری در سال ۲۰۱۴ تک‌آهنگ «تعقیب خورشید» (Chasing The Sun)، را اجرا کرد و این ترانه با محبوبیت زیادی روبرو نشد و در جدول ترانه‌های پرفروش آمریکا در مقام ۷۹ قرار گرفت.

اگر زندگی شخصی هیلاری داف را دنبال کرده باشید حتماً در جریان هستید که ازدواج ناموفقی داشت و به رغم اینکه از این ازدواج صاحب فرزند پسری شده بود از همسرش طلاق گرفت و ازدواج مجدد هیلاری نیز پس از تولد یک دختر به طلاق کشید. هیلاری مدتی پیش در مصاحبه‌ای با بازفید (BuzzFeed)، گفت که انتشار آلبوم‌های جدید و همچنین برگزاری تور‌های موسیقی، مهم‌ترین آرزوی اوست و در انتظار فرصتی است که به این آرزو‌ها جامعه عمل بپوشاند. به این ترتیب می‌توان گفت با توجه به اینکه هیلاری سومین دهه زندگی‌اش را سپری می‌کند و سن و سال زیادی ندارد ممکن است در آینده باز هم شاهد درخشش او در صحنه‌های موسیقی باشیم.

۲. کریستینا میلان

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

کریستینا نمونه بارز سلبریتی‌های همه‌کاره و هیچ‌کاره است و به‌رغم اینکه او را در دنیای موسیقی، هنرپیشگی و مجری‌گری شاهد بوده‌ایم، آن‌گونه که باید و شاید از عهده هیچ کدام از این کار‌ها بر نیامده و به همین دلیل نیز ستاره‌اش در میان هواداران کم فروغ شده است.

کریستینا میلان چند ترانه معروف دارد که هوادارانش هنوز هم این آهنگ‌ها را زمزمه می‌کنند، او در یکی دو فیلم نه‌چندان معروف بازی کرده و مدتی نیز مجری برنامه واقعیت‌گرای شوی کریتینا میلان در شبکه E! بود. این برنامه در سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفت و به دلیل بازخورد نه چندان مثبت هواداران پس از ۲ فصل، پخش آن متوقف گردید.

جالب اینجاست که کریستینا میلان از آن دسته سلبریتی‌های خوش‌بینی است که همیشه دید مثبتی به آینده دارد و پس از لغو شدن برنامه تلویزیونی که در آن مجری‌گری می‌کرد در سال ۲۰۱۷ به مجله ماکسیم (Maxim)، گفت به خوبی می‌داند وقتی دری بسته شود، در‌های دیگری به روی او باز خواهد شد و در همان زمان اشاره کرد که مشغول کار بر روی ترانه جدیدی است و همزمان به تمرین دی. جی نیز مشغول است. کریستینا میلان مدتی است تمرین نویسندگی می‌کند و مقدار زیادی از وقت خود را به بدنسازی اختصاص داده. به این ترتیب با توجه به شناختی که از کریستینا داریم بعید به نظر می‌رسد از دنیای موسیقی و سینما کناره‌گیری کند و به احتمال زیاد در آینده خبر‌های خوشی را از کریستینا میلان شاهد خواهیم بود.

۳. باو واو

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

روزگاری بود که هواداران از باو واو (Bow Wow)، سیر نمی‌شدند و ترانه‌های او یکی پس از دیگری در صدر جدول آهنگ‌های پرفروش قرار می‌گرفت، از آن زمان روز‌های زیادی می‌گذرد و این روز‌ها دیگر خبری از باو واو نیست.

ناگفته نماند که باو واو نیز زمانی که در اوج شهرت بود کار‌های عجیب و غریب زیادی انجام داد، از طرف دیگر این رپر جوان به لحاظ اخلاق و رفتار نیز حرف دهانش را نفهمید و بار‌ها صحبت‌های نامربوطی را از او شاهد بودیم که همین موارد باعث شد تا مهر باو واو کم‌کم از دل هوادارانش برود. داستان نامرادی‌های باو واو ادامه پیدا کرد و مدت‌ها بود از خواننده‌ای که در دهه ۲۰۰۰ میلادی سر و صدای زیادی به راه انداخته بود خبری نداشتیم تا اینکه در سال ۲۰۱۷، باو واو عکسی از خودش در یک هواپیمای شخصی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. اما بعد از مدتی مشخص شد که باو واو مالک این هواپیما نبوده و به همین دلیل نیز هواداران چالش جالبی را در شبکه‌های اجتماعی راه انداختند و با انتشار عکس‌های تقلبی سعی کردند رفتار باو واو را دست بگیرند.

قضیه عکس باو واو در هواپیمای جت هنوز به پایان نرسیده بود که در سال ۲۰۱۸ یک بار دیگر باو واو دروغ دیگری گفت و مدعی شد در منزل‌اش یک کلاب خوب و مجلل دارد، این ادعا نیز مانند دیگر ادعا‌های باو واو دروغی بیش نبود و این روز‌ها حتی اگر باو واو بگویید ماست سفید است، طرفداران باور نمی‌کنند.

باو واو در سال ۲۰۱۸ تک‌آهنگ YEAAHH را منتشر کرد و این آهنگ مورد توجه هوادارانش قرار نگرفت و موزیک ویدئوی این ترانه نیز بازدید‌های بسیار کمی را به دنبال داشت. با در نظر گرفتن این موارد می‌توان گفت کاملاً مشخص است که باو واو نمی‌خواهد دست از خوانندگی بکشد، اما مسیرش را گم‌کرده و به بیراهه رفته است. با این حساب اگر همین مسیر را ادامه دهد بعید می‌دانیم در آینده خبر‌های خوشی از این خواننده را شاهد باشیم.

۴. اشلی سیمپسون

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

اگر نام جسیکا سیمپسون، خواننده معروف به گوش شما خورده باشد، به احتمال زیاد نام خواهرش اشلی سیمپسون، را نیز شنیده‌اید و چه بسا که در گذشته آهنگ‌های این خواننده را گوش کرده باشید. اشلی سیمپسون سابقه حضور در سریال «آسمان هفتم»، (۷ th Heaven) را در کارنامه‌اش دارد و در سال ۲۰۰۴ اولین آلبوم موسیقی خود را نیز با نام «اتوبایوگرافی» (Autobiography) منتشر کرد و در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ نیز دو آلبوم دیگر را روانه بازار نمود.

اما در این بین دوران فعالیت اشلی سیمپسون به سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ ختم شد و اشلی نتوانست موفقیت خواهرش جسیکا را تکرار کند. یکی از مهم‌ترین دلایل شکست اشلی سیمپسون در دنیای موسیقی را می‌توان در اجرای او در برنامه «شنبه‌شب زنده» (Saturday Night Live) جستجو کرد. از قرار معلوم اشلی سیمپسون در سال ۲۰۰۴ در این برنامه مشغول به اجرا بود که هوادارانش متوجه شدند اشلی عملاً خوانندگی نمی‌کند و فقط در حال لب‌زدن است. این قضیه بازتاب زیادی در فعالیت هنری اشلی سیمپسون داشت و این خواننده و بازیگر از چشم هوادارانش افتاد.

اشلی سیمپسون در سال ۲۰۰۸ با پت ونتز (Pete Wentz) ازدواج کرد و این ازدواج در سال ۲۰۱۱ به جدایی ختم شد، اشلی تا سال ۲۰۱۴ مجرد باقی ماند تا اینکه در آن سال خبر ازدواج او با ایوان راس (Evan ross)، فرزند دایانا راس را در رسانه‌ها داشتیم. این زوج مدتی بعد برنامه‌ای واقع‌گرایانه با نام اشلی + ایوان را اجرا کردند که این برنامه نیز طرفدار زیادی پیدا نکرد و با توجه به موج جدیدی از خواننده‌های خوش‌صدایی که این روز‌ها شاهد آن‌ها هستیم بعید به نظر می‌رسد اشلی سیمپسون با لب‌زنی بتواند حرف زیادی در دنیای پررقابت موسیقی امروز داشته باشد.

۵. نلی فورتادو

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

اگر با کار‌های نلی فورتادو آشنا باشید و موزیک ویدئو‌های او را دیده باشید مطمئن هستیم باورتان نمی‌شود که نلی به ۴۰ سالگی رسیده و سلانه‌سلانه به میان‌سالگی نزدیک می‌شود. داستان موفقیت نلی فورتادو به سال‌های دهه ۲۰۰۰ میلادی باز می‌گردد، نلی در سال ۲۰۰۰ آلبوم «وای نلی!» (Whoa Nelly) را منتشر کرد و تک‌آهنگ «من مانند پرنده‌ام» (I’m Like a bird)، او را برنده جایزه گرمی کرد.

نلی پس از این موفقیت در چند فیلم نه‌چندان معروف نیز حضور پیدا کرد و همانند شهابی پرفروغ که به ناگاه در افق می‌درخشد و به سرعت ناپدید می‌شود در دنیای سینما و موسیقی کم‌فروغ شد. نلی فورتادو که به خوانندگی علاقه زیادی داشت اجازه نداد به همین راحتی از معرکه خارج شود و در همین راستا در سال ۲۰۱۲ آلبوم «روح نابودنشدنی» (The Spirit Indestructible) را منتشر کرد. این آلبوم در رتبه ۷۹ جدول آلبوم‌های پرفروش قرار گرفت و ۶ هزار نسخه بیشتر فروش نکرد.

سال ۲۰۱۷ نیز آخرین میخ بر تابوت هنری نلی فروتادو کوبیده شد و آلبوم جدید او در مقام ۱۵۳ آلبوم‌های پرفروش قرار گرفت و تعداد ناامید‌کننده ۱۸۱۴ نسخه از آن فروش رفت. در این بین برای آن دسته از علاقه‌مندان موسیقی که خاطره‌های خوشی از نلی فورتادو دارند باید بگوییم که به‌رغم تمام این ناکامی‌ها نلی قصد دارد همچنان در دنیای موسیقی حضور داشته باشد. او در گفتگویی با پایگاه خبری هاف‌پست کانادا (Hoffpost Canada)، به این شکست‌ها اشاره کرد و گفت در دنیای موسیقی فراز و فرود‌های زیادی را تجربه کرده و عملاً نسبت به این دشواری‌ها آسیب‌ناپذیر شده است. با این حساب چشم‌انتظار آلبوم جدید و باکیفیتی از نلی هستیم تا دوباره شهاب موفقیت او را در آسمان موسیقی ببینیم.

۶. نلی

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

اگر خاطر شما باشد نلی رپری بود که به ناگاه در سال ۲۰۰۰ ظهور کرد و آلبوم‌های او یکی از پس از دیگری پرفروش شد. این امر ادامه داشت تا اینکه قطار موفقیت‌های نلی به ایستگاه آخر رسید و در سال ۲۰۱۰ آلبوم «۰.۵»، افتضاح زیادی برای نلی به دنبال داشت.

فروش این آلبوم با آلبوم‌های اولیه نلی قابل مقایسه نبود و تنها ۶۳ هزار نسخه از آن در هفته اول پس از انتشار این آلبوم به فروش رسید. این آمار به اندازه‌ای ناامید کننده بود که نلی از ناراحتی پیامی در توییتر منتشر کرد و عصبانیت خود را از عملکرد بد این آلبوم با هوادارانش به اشتراک گذاشت. وضعیت انتشار آلبوم بعدی نلی نیز د رسال ۲۰۱۳ چنگی به دل نمی‌زد و فروش ۱۵ هزار نسخه از این آلبوم باعث شد تا تکلیف نلی با خوانندگی یک‌سره شود و بداند که دیگر امیدی از فروش البوم‌هایش نباید داشته باشد. نلی در این زمینه به شبکه وی. اچ. وان گفت به خوبی می‌داند که زندگی بالا و پایین زیادی دارد و به هیچ وجه از فروش بد آلبوم‌هایش اخیرش ناراحت نیست.

۷. ایگی آزیلیا

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

محال ممکن است به شنیدن ترانه‌های جدید و امروزی علاقه داشته باشید و ایگی آزیلیا را نشناسید، ایگی به رغم سن و سال کم چندین جایزه موسیقی را در کارنامه‌اش دارد و ۴ بار هم نامزد جایزه گرمی شده است. ایگی آزیلیا زاده استرالیا است و از کودکی عشق آمریکا در سر داشت، در نهایت نیز در سال ۲۰۰۶ و قبل از اینکه به سن ۱۶ سالگی برسد به آمریکا سفر می‌کند و بخت با او یار می‌شود.

ایگی در آمریکا با خواننده‌های بزرگی مانند آریانا گرانده، جنیفر لوپز، بریتنی اسپیرز و تایگا هم‌خوانی می‌کند و به خواننده‌ای معروف تبدیل می‌شود. ایگی آزیلیا با تمام توان به خوانندگی ادامه می‌داد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، در سال ۲۰۱۵، قسمتی از توییت‌های او برملا می‌شود و از آنجایی که این توییت‌ها بوی نژادپرستی می‌داد و متعصبانه بود، مهر ایگی آزیلیا از دل هواداران می‌رود.

در نتیجه تور‌هایی که در چند مدت اخیر ایگی برگزار کرد با استقبال زیادی روبرو نشد و در حال حاضر شاهد گرایش ایگی آزیلیا به دنیای مد و پوشاک هستیم. به این ترتیب مشخص نیست در آینده ایگی آزیلیا چه رویکردی را برای ادامه فعالیت‌های هنری‌اش در پیش خواهد گرفت.

۸. دیزاینر

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

علاقه‌مندان به موسیقی رپ دیزاینر (Desiigner) را با ترانه «پاندا» که در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد، می‌شناسند. این ترانه محبوبیت زیادی پیدا کرد و کانیه وست، دیزاینر را زیر بال و پرش گرفت و کاملاً مشخص است با کمک محبوبیت خواننده‌ای مانند کانیه وست، دیزاینر به رپری پر طرفدار تبدیل شد و ترانه‌هایش بازخورد بسیار خوبی دریافت کرد.

اما ستاره دیزاینر کمتر از چیزی که انتظار می‌رفت فروغ داشت و مدتی نگذشت که مهرش از دل هواداران رفت. در این زمینه می‌توان به قضیه توییت‌های دیزاینر در سال ۲۰۱‍۸ اشاره کرد. در آن زمان دیزاینر خبر انتشار ترانه جدیدش را در توییتر با هواداران در میان گذاشت و به طرفدارانش وعده داد اگر توییتی که بابت انتشار این ترانه جدید گذاشته بود را ۵۰ هزار بار ریتوییت کنند، این ترانه را برای هواداران منتشر خواهد کرد. اما طرفداران هیجان خاصی نشان ندادند و توییتی که قرار بود ۵۰ هزار ریتوییت داشته باشد تنها ۲ هزار ریتوییت دریافت کرد.

این وضعیت باعث شد تا تکلیف دیزاینر روشن شود و از آنجایی که هواداران توجه زیادی به او ندارند، نتیجه‌گیری کنیم که امیدی به درخشش دوباره دیزاینر در دنیای موسیقی‌های رپ نمی‌توان داشت.

۹. آر. کلی

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

روزگار فراز و فرود‌های زیادی دارد و زمانی را به خاطر می‌آوریم که هواداران به آر. کلی لقب پادشاه آر اند بی را داده بودند. محبوبیت آر. کلی به جایی رسیده بود که برای بزرگانی مانند مایکل جکسون و آلیا (Aaliyah) ترانه‌سرایی می‌کرد و آلبوم‌هایش در صدر جدول موسیقی‌های پرفروش قرار می‌گرفتند. شوربختانه باید گفت شهرت دامان آر. کلی را گرفت و تهمت‌ها و اتهام‌های زیادی به او وارد شد که همین قضایا باعث شد مهر آر. کلی از دل هواداران برود.

در سال ۲۰۱۹ مستندی مربوط به اتهام‌های آر. کلی ساخته شد و به ارتباط او با یک دختربچه در دهه ۹۰ میلادی اشاره گردید، از قرار معلوم در آن زمان که آر. کلی با آلیا ازدواج کرده بود با این دختر بچه کم سن و سال نیز رابطه داشت. اگر اخبار مربوط به حاشیه‌های زندگی آر. کلی را دنبال کرده باشید حتماً در جریان هستید که یک نوار ویدئویی نیز از ارتباط آر. کلی با یک دختربچه ۱۴ ساله منتشر شده است و این قضیه نیز اعتبار آر. کلی را در میان طرفداران زیر سؤال برد.

آر. کلی هیچکدام از این اتهام‌ها را قبول نکرد، اما شرکت پخش ترانه سونی از انتشار ترانه‌های او سرباز زد و بلیط کنسرت‌های آر. کلی نیز فروش چشمگیری نداشت. با توجه به سابقه‌ای که از آر. کلی سراغ داریم، در حال حاضر این خواننده منتظر این است که دل هواداران را دوباره به دست بیاورد و با این حساب چه بسا در آینده طرفداران به او روی خوش نشان دهند و باز هم شاهد حضور او در صحنه‌های موسیقی باشیم.

۱۰. فرگی

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

اگر به فهرست خواننده‌های موفق دهه ۲۰۰۰ میلادی نگاهی داشته باشید بدون شک چشم شما به نام فرگی خواهد افتاد. در سال ۲۰۰۶، انتشار آلبوم Dutchess نام فرگی را در صدر جدول‌های ترانه‌های پرفروش در کشور‌های مختلف قرار داد و ترانه معروف «دختر‌های بزرگ گریه نمی‌کنند» (Big Girls Don't Cry) فروشی نزدیک به ۴ میلیون نسخه را تجربه کرد.

اما داستان موفقیت‌های فرگی برای آلبوم بعدی او در سال ۲۰۱۷ تکرار نشد و هیچ‌کدام از تک‌آهنگ‌های آلبوم The Double Dutchess در میان ۲۰ ترانه پرفروش جدول‌های موسیقی قرار نگرفت و نزدیک به یک ماه پس از انتشار این آلبوم، تنها ۲۰ هزار نسخه از آن فروش رفت.

شانس به فرگی یک بار دیگر در سال ۲۰۱۸ رو کرد و وی فرصت اجرا در مسابقات ان. بی.‌ای را بدست آورد. اما فرگی این فرصت را نیز از دست داد و اجرای او در این مراسم به دل هواداران ننشست. جامعه هنری نیز اجرای او را، اجرایی ضعیف و اغوا‌کننده قلمداد کرد و باعث شد تا فرگی یک بار دیگر روی شکست را ببیند.

فرگی در این زمینه طی مصاحبه‌ای با تی. ام. زی (TMZ)، گفت من تمام تلاش خودم را برای بهترین اجرا انجام داده‌ام، اما ظاهراً هواداران نظر دیگری دارند و فکر می‌کنند که روز‌های درخشش فرگی به پایان رسیده است.

۱۱. نیکی میناژ

ستاره‌های محبوبِ دیروز و فراموش‌شده‌ی امروز

هوادارانی که نیکی میناژ را به خوبی نمی‌نشناسند ممکن است با خود فکر کنند نیکی میناژ چند سالی بیشتر نیست که در صحنه‌های موسیقی حضور دارد، اما جالب است بدانید سابقه نیکی میناژ در دنیای موسیقی بیشتر از این حرف‌ها است و حضور او به سال‌های دهه ۲۰۰۰ میلادی باز می‌گردد. در آن زمان، لیل وین، رپر معروف دست نیکی میناژ را گرفت و او را به چهره‌ای موفق تبدیل کرد.

اوج شهرت نیکی میناژ نیز به سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ باز می‌گردد و کار او به جایی رسید که نیویورک تایمز او را به عنوان تاثیرگذارترین رپر زن در تمام تاریخ موسیقی معرفی کرد. اما در نهایت نیکی میناژ از سکه افتاد و طرفدارانی که روزی برای کنسرت‌های او سر و دست می‌شکستند، این روز‌ها دیگر تمایلی به حضور در کنسرت‌های او ندارند. افراد آگاه از برنامه‌های نیکی میناژ مدعی هستند کنسرت‌های او به دلیل میزان پایین پیش‌فروش بلیت، در کشور‌های مختلف لغو می‌شود و با توجه به حضور خواننده‌های جوان و پرانرژی در دنیای موسیقی، بعید به نظر می‌رسد نیکی میناژ در آینده حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

در این قسمت به پایان فهرست خواننده‌هایی رسیدیم که مهر آن‌ها از دل هواداران رفته و دیگر کسی به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم خواننده‌ای را پیش از این دوست داشته‌اید که این روز‌ها احساس می‌کنید آثار او از سکه افتاده است، در قسمت نظرات برای ما و سایر کاربران از این خواننده‌ها بگویید.

منبع: برترینها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار