ماجرای سبزی‌فروش دردسرسازِ ماکویی چیست؟
کد خبر: ۱۷۸۱۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 01    -    ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
شهردار ماکو ضرب و شتم فرد دستفروش در ماکو را تکذیب کرد.

شهردار ماکو ضرب و شتم فرد دستفروش در ماکو را تکذیب کرد.

علی یوسفی در پی انتشار برخی اخبار جعلی در فضای مجازی در خصوص ضرب و شتم یک دستفروش توسط عوامل شهرداری ماکو تصریح کرد: طبق بررسی های انجام یافته معلوم شد، روز سه شنبه ۹ اردیبهشت پیرو تماس یکی از شهروندان ماکو و اظهار نارضایتی و شکایت از یک وانتی سبزی فروش، مبنی بر اعتراض در خصوص ایجاد آلودگی صوتی به واسطه بلندگوی سبزی فروش، متاسفانه این شخص علاوه بر بی حرمتی وفحاشی به شهروند شاکی صدای بلندگوی خود را نیز زیاد کرده که پس از تماس ایشان با خدمات شهری، عوامل سد معبر به محل مراجعه کردند.

به گفته وی پس از اخطار به این دستفروش وانتی مبنی بر ترک محل، که قبلاً نیز سابقه سد معبر داشته، متاسفانه این فرد به اخطار کارگران سد معبر توجه نکرده و اقدام به فحاشی نسبت به مامور شهرداری کرده است.

شهردار ماکو افزود: عوامل شهرداری ماکو مطابق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها درصدد جمع آوری وسایل این وانتی بودند که در این حین فرد وانتی به یکی از کارگران سد معبر حمله ور شده و اقدام به ضرب و شتم این کارگر می کند که با دخالت ساکنان آن محله، این کارگر از دست وی رها می شود.

یوسفی با تاکید براینکه پس از این قضیه شخص متواری شده و با صحنه سازی و ادعای دروغین از کارگر شهرداری شکایت می کند، افزود: شخص مذکور مدارک پزشکی قانونی را در اختیار یکی از صفحات شبکه مجازی قرارداده که مدیر این صفحه نیز این خبر را بدون بررسی و برای فریب افکار عمومی و برای بیشتر جریحه دار کردن و تشویش اذهان عمومی با متن "ضرب و شتم دستفروش" همراه با عکس جعلی که در آن وسایل یک خانم دستفروش توسط ماموری برداشته میشود پخش می کند.

وی ادامه داد:‌ پیگیری های قضایی از فردی که ادعای دروغین برای کتک خوردن از عوامل شهرداری کرده در حال انجام است.

شهردار ماکو تاکید کرد: خدمات شهری شهرداری ماکو احترام به تمامی صنوف را سرلوحه کار خود دانسته و خاطرنشان میکند، عموم میوه فروشان وانتی به قانون احترام گذاشته و در محل های اعلامی از طرف شهرداری اقدام‌ به فروش می کنند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
2
یک جای این گزارش می لنگد.
دیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
2
در بارە ماموران سد معبر شهرداریها هیچ مورد منفی بعید نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار