زیبایی و طراوت پوست بازیگر مکزیکی در ۵۴ سالگی
کد خبر: ۱۷۸۱۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 02    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
سلما هایک در آوریل سال ۲۰۲۰ ما به سن ۵۴ سالگی گذاشت. با وجود اینکه او به دهه پنجم زندگی خود پا گذاشته، پوست شفاف و با نشاطی دارد. او می‌گوید راز زیبایی پوست صورت او به گیاهی به نام tepezcohuite باز می‌گردد، در این گزارش درباره این گیاه و فواید و خواص آن برای زیبایی پوست صورت خواهید خواند.

راز و رمز زیبایی پوست بازیگر مکزیکی

راز و رمز زیبایی پوست بازیگر مکزیکیاختصاصی«تابناک با تو»؛ سلما هایک در آوریل سال ۲۰۲۰ ما به سن ۵۴ سالگی گذاشت. با وجود اینکه او به دهه پنجم زندگی خود پا گذاشته، پوست شفاف و با نشاطی دارد. او می‌گوید راز زیبایی پوست صورت او به گیاهی به نام tepezcohuite باز می‌گردد، در این گزارش درباره این گیاه و فواید و خواص آن برای زیبایی پوست صورت خواهید خواند.

Tepezcohuite چیست؟
گیاه Tepezcohuite درخت پوست باستانی است که در جنوب مکزیک رشد می‌کند. در تمدن مایاها پوست این درخت را برای کارکردها و خواصی که داشت، آسیاب می‌کردند تا پودر شود. همچنین در سال ۱۹۸۴ وقتی که یک انفجار خطرناک گاز باعث کشته شدن بیش از ۵۰۰ مکزیکی شد و بیش از ۵۰۰۰ نفر را مجروح کرد، از پوست این درخت برای درمان آسیب دیدگان استفاده کردند.

راز و رمز زیبایی پوست بازیگر مکزیکی

فواید این گیاه برای پوست:
مقاومت باکتریایی، درمان زخم، کاهش ظاهر زخم، مقاومت در برابر چین و چروک، خنثی کردن رادیکالهای آزاد، آرام کردن پوست، محافظت از کلاژن پوست، از جمله فواید این گیاه برای پوست ذکر می‌شود. 

راز و رمز زیبایی پوست بازیگر مکزیکی

سلما هایک می گوید:  من از ماده ای به نام Tepezcohuite استفاده می‌کنم که مکزیکی‌ها برای درمان سوختگی از آن استفاده می کنند. این ماده برای شادابی و جوانسازی پوست به طرز شگفت انگیزی مؤثر است. وقتی این مواد را به آزمایشگاههای آمریکایی می‌برم، آنها می‌گویند: خدای من! چرا قبلاً از این ماده استفاده نکرده‌ایم؟ به همین دلیل است که من درمان هایی مانند بوتاکس، فیلر و لایه‌برداری انجام نداده‌ام.

راز و رمز زیبایی پوست بازیگر مکزیکی

 

زیبایی و طراوت پوست بازیگر مکزیکی در ۵۴ سالگی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
1
3
آقا پوست همش ژنتیکه و اینکه استرس نداشته باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
1
1
بعد یک جراحی زیبایی و آرایش اینطور شادابه!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار