چاپ عکس روی شاسی، جلوه‌ای زیباتر از عکس‌ها
کد خبر: ۱۷۷۹۱۲
تاریخ انتشار: 2020 April 29    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
چاپ عکس و استفاده از آن‌ها در فضای محیط، از جمله مواردی است که در دکوراسیون داخلی، به ویژه این روزها از اهمیت زیادی برخوردار است. از این میان چاپ عکس روی شاسی، طرفداران زیادی دارد.

چاپ عکس روی شاسی، جلوه‌ای زیباتر از عکس‌ها

چاپ عکس روی شاسی از مواردی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از جمله مواردی که افراد را به سمت این نوع چاپ عکس می‌کشاند این است که در آن، عکس‌ها حاشیه اضافی ندارند و از جلوه و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

برای چاپ عکس روی شاسی می‌توان از طریق آنلاین نیز اقدام کرد و کار را به صورت آنلاین سفارش داد.

چاپ عکس روی شاسی

چاپ عکس و استفاده از آن‌ها در فضای محیط، از جمله مواردی است که در دکوراسیون داخلی، به ویژه این روزها از اهمیت زیادی برخوردار است. از این میان چاپ عکس روی شاسی، طرفداران زیادی دارد که البته بی دلیل هم نیست! مزایای چاپ عکس روی شاسی افراد را به سمت استفاده از این سبک از چاپ عکس می‌کشاند.

نبودن حاشیه در کنار عکس‌ها و به عبارتی به نمایش گذاشتن تمامی حس و حال عکس بدون هر آبجکت اضافه‌ای، از مزایای چاپ عکس روی شاسی به نسبت قاب عکس‌های قدیمی است! این نوع از برخورد با عکس، مدرنیته را به فضای شما می‌آورد! حال چه عکس را روی میز کار، طاقچه و یا در بوفه‌ای دکوراتیو قرار دهید، چه آن را روی دیوار نصب کنید!

در واقع چاپ عکس روی شاسی به صورت دستی و یا با دستگاه مخصوص است و ابعاد شاسی عکس، ابعادی از پیش تعیین شده و استانداردمی‌باشد. این قطعه چوب دکوراتیو از جنس‌های مختلفی مثل  MDF، نئوپان، تخته سه لا و یا فیبر ساخته می‌شود و از چسبی دو طرفه‌ که مخصوص کاغذ عکاسی است برخوردار است.

چاپ عکس روی شاسی، جلوه‌ای زیباتر از عکس‌ها

سفارش آنلاین چاپ عکس روی شاسی

دنیای مدرن، رو به سرعت و پیشرفت این روزها، هر روز به میزان زیادی بازار کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال را در می‌نوردد و این امر به حوزه چاپ عکس نیز وارد شده است و این فرصت را به سفارش‌دهنده و سفارش‌گیرنده می‌دهد تا هر دو از مزایای زیاد چاپ آنلاین استفاده کنند.

چاپ عکس آنلاین باعث می‌شود که شما با کم‌ترین دردسر از مزایای فضای مجازی بهره برده و لذت چاپ عکس ارزان را، فقط با یک کلیک، از آن خود کنید!

قیمت چاپ عکس در این روش نیز مقرون به‌صرفه است، البته این را در نظر داشته باشید که در تمام موارد اینچنینی، باید کار را به حرفه‌ای‌ترین‌ها سپرد! رعایت اصول مشتری مداری و صیانت از حریم شخصی افراد در سفارش آنلاین چاپ عکس روی شاسی، باید از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری شرکت ارائه دهنده خدمات باشد. پس قبل از سپردن سفارشات خود، تحقیقات لازم را انجام دهید.

چاپ عکس روی شاسی، جلوه‌ای زیباتر از عکس‌ها

چاپ عکس گوشی و دوربین روی شاسی

اگر عادت به ثبت لحظات زیبای خود دارید، شاید به فکر چاپ آن و گنجاندن آن لحظات بر روی دیوار و در میان لوازم دکوراتیو خود داشته باشید. فرقی نمی‌کند عکس گرفته شده با دوربین باشد و یا یک گوشی هوشمند! چاپ عکس گوشی روی شاسی نیز از مواردی است که رواج زیادی دارد.

متخصصان این امر با توجه به کیفیت عکس‌های ارسالی شما، چاپ عکس آنلاین شما را بر عهده گرفته و پیشنهادات لازم درمورد ابعاد و کیفیت نهایی عکس با شما در میان می‌گذارند.

از طرفی اگر شیفته عکاسی هستید پس علاقه شما به هنر مشهود است و طراحی داخلی اتاق شما از مواردیست که توجه بسیاری را جلب می‌کند!

برای زیباتر کردن جلوه محیط کوچک و خودمانی زندگیتان، گالری کوچکی از عکس‌های ثبت شده شما بهترین اتفاق است! یک گالری که با چاپ عکس روی شاسی، هرچند در ابعاد کوچک، ایجاد می‌شود و زیبایی و مدرنیته را برایتان به ارمغان می‌آورد.

برای سفارش شاسی چند تکه به سایت http://photoxshop.ir مراجعه کنید.

منبع: ویرلن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار