خرید عکس صورت از سوی سازندگان ربات به قیمت هنگفت
کد خبر: ۱۷۷۷۹۶
تاریخ انتشار: 2020 April 29    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
براساس وبلاگی که به تازگی توسط شرکت Geomiq مستقر در لندن منتشر شده است، شرکت روباتیک در حال حاضر به دنبال چهره‌ای زیبا برای کپی کردن بر روی یک رُبات انسانی است؛ بنابراین ممکن است کپی کردن چهره هزاران داوطلب برای هزاران ربات در سراسر جهان لازم باشد. در همین راستا این شرکت آماده پرداخت مبلغ هنگفت به عنوان هزینه مجوز است و روند تولید قرار است در سال جاری آغاز شود.

قیمت هنگفت عکس صورت به یک شرکت برای تولید چهره ربات‌ها

قیمت هنگفت عکس صورت به یک شرکت برای تولید چهره ربات‌هااختصاصی«تابناک با تو»؛ در تبلیغ یک شرکت ساخت ربات چنین آمده است: اگر مشکلات مالی شدید را تجربه می‌کنید و با فروش حقوق چهره خود مشکلی ندارید، می توانید با فروش حقوق چهره خود به یک شرکت روباتیک ۱۰۰ هزار پوند معادل ۱۳۰ هزار دلار به‌ دست آورید تا آن را در یکی از ربات های انسانی که برای مراقبت از سالمندان تهیه می‌شود، اعمال کنند!

بر اساس وبلاگی که به تازگی توسط شرکت Geomiq مستقر در لندن منتشر شده است، شرکت روباتیک در حال حاضر به دنبال چهره‌ای زیبا برای کپی کردن بر روی یک ربات انسانی است؛ بنابراین شاید کپی کردن چهره هزاران داوطلب برای هزاران ربات در سراسر جهان لازم باشد. در همین راستا این شرکت آماده پرداخت مبلغ هنگفت به عنوان هزینه مجوز است و روند تولید قرار است در سال جاری آغاز شود.

شرکت ژئومیک در مورد پروژه فعلی خود اطلاعات بسیاری را فاش کرد، هرچند صلاحیت و آزادی کامل در افشای چنین اطلاعاتی را به دلیل توافق نامه عدم افشای آن با طراح و سرمایه گذاران امضا کرده، آنها اطلاعات قابل توجهی را فاش کردند. از جمله اینکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی است و بخش اعظم بودجه از چین تأمین می‌شود.

قیمت هنگفت عکس صورت به یک شرکت برای تولید چهره ربات‌ها

آیا فکر می کنید صورت شما برای استفاده به عنوان ربات مناسب است؟

ژئومیک اظهار داشت: ما می‌دانیم که این درخواست بسیار ویژه‌ای است و مشخص است که دادن حق چهره‌تان به شرکت تصمیم بسیار دشواری می‌باشد. آنها همچنین از افراد علاقه مند خواستند كه از طریق پست الکترونیکی عکس های خود را برای آنها ارسال كنند.

بنا بر این گزارش، این شرکت به مدت پنج سال در ساخت این ربات ها تلاش کرده است و با وجود ماهیت مخفی این پروژه، فقط به افرادی که چهره مناسبی دارند اطلاعات کاملی از این پروژه ارائه می‌شود. در زمانی که بشریت می‌ترسد ربات‌ها جایگزین انسان در کارها شوند، این پروژه برعکس برای برخی شرکتها سودآوری بسیاری دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار