چرا کاراباما یکی از بهترین مراکز تخصصی تعمیرات تلویزیون است؟
کد خبر: ۱۷۷۷۵۰
تاریخ انتشار: 2020 April 27    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کاراباما به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خدمات تعمیرات لوازم خانگی می‌تواند راه پیدا کردن یک تعمیرکار تلویزیون را برای شما هموار سازد! ا

چرا کاراباما یکی از بهترین مراکز تخصصی تعمیرات تلویزیون است؟

برای بسیاری از خانواده ها تلویزیون حکم یکی از اعضای اصلی خانواده را پیدا کرده به گونه ای که سپری کردن حتی چند روز بدون آن می تواند بسیار سخت و کسل کننده باشد. بخصوص در شرایطی که در خانه افرادی باشند که به دلایل مختلف مانند کهولت سن، معلولیت جسمانی و ... نمی‌توانند از خانه بیرون بروند، تلویزیون می تواند نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت آنها داشته باشد. 

اما طبیعی است که تلویزیون هم مانند هر لوازم خانگی دیگری به دلایل مختلف مانند اشکالات فنی، استفاده نادرست و یا ضربه خوردن به درستی کار نکند و یا به طور کلی از کار بیفتد.

در چنین مواقعی پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه ای تلویزیون که بتواند مشکل را بادقت پیدا و حل کند بسیار مهم است. چرا که اگر در این شرایط سخت اقتصادی به خاطر کمک گرفتن از افراد ناوارد و تعمیرکاران متفرقه باعث بزرگتر شدن مشکل تلویزیون شوید، شاید کار به جایی برسد که مجبور شوید برای خرید مجدد تلویزیون جدید هزینه زیادی را متحمل شوید.

کاراباما به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خدمات تعمیرات لوازم خانگی می تواند راه پیدا کردن یک تعمیرکار تلویزیون را برای شما هموار سازد! این شرکت با در اختیار داشتن صدها تکنسین حرفه ای و با تجربه، سالهاست که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات تخصصی تلویزیون فعالیت دارد.

در اختیار داشتن کارگاهی مجهز به انواع تجهیزات و لوازم تخصصی تعمیر تلویزیون و اتومبیل حمل و نقل تلویزیون به کارگاه در مواقعی که نیاز به تست و بررسی تلویزیون در کارگاه می باشد، از جمله ویژگی های متفاوت کاراباما است.

فرایند انجام تعمیرات تلویزیون توسط کاراباما

شما می‌توانید درخواست تعمیرات تلویزیون خود را در سایت کاراباما به‌صورت آنلاین و یا از طریق تماس با شماره تلفن پنج رقمی 54584-021 ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، اپراتورهای مرکز با شما تماس می‌گیرند و ضمن دریافت آدرس و جزئیات درخواست، نزدیکترین تعمیرکار تلویزیون مطابق با برند دستگاه را در روز و ساعتی که با شما هماهنگ می‌کنند به محل اعزام می‌نماید. با حضور تکنسین مجرب کاراباما در محل،  شما می توانید مشکل تلویزیون خود را مطرح نمایید و کار را به دست کاردان بسپارید.

تعمیرکاران تلویزیون کاراباما معمولاً پس از بررسی دستگاه، تمام موارد احتمالی را که باعث بروز اشکال برای تلویزیون شده‌اند، با شما درمیان می‌گذارند؛ سپس درصورتیکه تمایل داشته باشید اقدام به باز کردن و عیب یابی دقیق دستگاه می کنند.

اگر مشکل در محل قابل حل باشد همانجا اقدام به تعمیر تلویزیون می‌کنند؛ اما اگر مشکل به گونه‌ای باشد که نیاز به تجهیزات کارگاهی باشد، تلویزیون شما را به کارگاه منتقل می کنند و در نهایت پس از اتمام فرآیند تعمیرات، تلویزیون به محل شما بازگردانده می شود.

جالب است بدانید که کاراباما برای جلب اعتماد مشتریان و همچنین تایید تجربه و مهارت تکنسین های خود، کلیه خدمات تعمیرات انجام شده توسط تعمیرکاران خود را به مدت 6 ماه گارانتی می نماید. اکنون که با ویژگی ها و جزئیات فرایند تعمیر تلویزیون در کاراباما آشنا شده اید، در ادامه به معرفی تعدادی از خدمات تعمیرات تلویزیون برندهای مختلف در کاراباما خواهیم پرداخت.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ یکی از پر طرفدارترین تلویزیون های ده سال اخیر در بین کاربران ایرانی بوده است. کیفیت تصویر، قیمت مناسب و تنوع در مدل ها از جمله ویژگی هایی است که موجب پرطرفدار شدن تلویزیون های این برند شده است. با این حال تلویزیون های سامسونگ نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شوند.

از مشکلات متداول تلویزیون های سامسونگ می توان به خاموش و روشن شدن تلویزیون، قطع شدن ناگهانی تصویر تلویزیون، دوتایی شدن تصویر، ایجاد هاله سیاه روی تصویر و ... اشاره کرد.

در صورتی که تلویزیون شما هم دچار مشکل شده است و به درستی کار نمی کند، می توانید با ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ در سایت کاراباما و یا از طریق تماس تلفنی مشکل خود را مطرح نمایید و از خدمات باکیفیت تکنسین های آن ها بهرمند شوید.

تعمیرات تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی نیز از تلویزیون های بسیار باکیفیت کره ای هستند که از تکنولوژی هایی نظیر OLED، UHD 4K، FULL HD، Nano Cell و ... بهره می گیرند. این تلویزیون ها نیز دچار مشکلات متداولی مانند خاموش و روشن شدن پشت سر هم تلویزیون، بهم ریختگی رنگ تصاویر، قرار گرفتن تلویزیون در حالت استند بای، چشمک زدن پاور تلویزیون و ... می‌شوند.

بسیاری از این مشکلات در محل قابل تعمیر هستند اما برخی از مشکلات تعمیرات تلویزیون ال جی به گونه ای هستند که نیاز به  تجهیزات کارگاهی دارند و باید در کارگاه برطرف شوند.

شرکت کاراباما با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات کارگاهی پیشرفته و حمل دستگاه به کارگاه، یکی از بهترین شرکت ها برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی هستند. در صورتی که شما نیز تلویزیون ال جی دارید که دچار مشکل شده است می توانید بااطمینان از خدمات این شرکت استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون سونی

شرکت سونی از دیرباز تا کنون در زمینه طراحی و تولید لوازم صوتی و تصویری پیشتاز بوده است و یکی از رقبای سرسخت ال جی و سامسونگ در زمینه تولید انواع تلویزیون های پیشرفته با تکنولوژی LED، OLED، 4K، 8K و ... است.

تلویزیون‌های سونی در کنار تلویزیون های سامسونگ و ال جی یکی از پرطرفدارترین تلویزیون ها در ایران هستند. اما به‌هر حال بروز مشکل برای هر تلویزیونی از جمله برند سونی نیز اجتناب ناپذیر است.

از مشکلات متداول تلویزیون‌های سونی می‌توان به قطع شدن صدا، ایجاد لکه های رنگی در تصویر تلویزیون، نوار صورتی رنگ بالای تصویر و ... اشاره کرد. جای نگرانی نیست تعمیرات تلویزیون سونی توسط تکنسین های حرفه ای و باتجربه شرکت کاراباما در کوتاه ترین زمان ممکن و با گارانتی خدمات تعمیرات به سادگی امکان پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار