ماجرای عجیب رقص زیر تابوت!
کد خبر: ۱۷۷۵۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
ویدیویی عجیب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن گروهی هنگام حمل تابوت، می‌رقصند. این ویدیو در عین عجیب بودن، بسیار مورد توجه قرار گرفته، اما رقصیدن با تابوت، یک سنت در غنا محسوب می‌شود.

ماجرای عجیب رقص زیر تابوت!«تابناک باتو» ویدیویی عجیب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن گروهی هنگام حمل تابوت، می‌رقصند. این ویدیو در عین عجیب بودن، بسیار مورد توجه قرار گرفته، اما رقصیدن با تابوت، یک سنت در غنا محسوب می‌شود.

رقص تابوت یکی از مراسم‌های سنتی کشور غنا است که سال هاست اجرا می‌شود. آن‌ها معتقد هستند که با رقص زیر تابوت، روح مرده شاد شده و همچنین از غم بازماندگان کاسته می‌شود.

این موضوع منجر به ایجاد شغلی به عنوان گروه رقص خاکسپاری شده است. بنجامین آیدو، رهبر این گروه بوده و تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر را برای این کار آموزش داده است.

بنجامین درباره رقص تابوت می‌گوید: به نظر ما مرگ را باید جشن گرفت. مراسم خاکسپاری حتی از جشن تولد هم باید شادتر باشد. این کار را انجام می‌دهیم تا به یاد داشته باشیم که میت، چه کار‌هایی در زندگی اش انجام داده است. از گریه متنفر هستم. از اینکه این حرکت ما جهانی شد، بسیار خوشحال هستم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
5
یکی ضریح ایس می زنه یکی هم می رقصه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
2
خداوكيلي مراسم خوبيه اگه در ديگر فرهنگ ها هم جا بيفته
مخصوصا براي افرادي كه بعد از طول عمر زياد فوت ميشند مرگ واقعا شادي آور هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
2
واقعا مرگ تو بعضی از کشورها مثل یه جشنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار