زن ایرانی کاندیدای شیک‌پوش‌ترین تاجر امارات شد
کد خبر: ۱۷۷۴۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
نکته جالب در این بین حضور یک زن ایرانی در بین نامزدهاست. «سمیه نور» تاجر ایرانی ساکن دوبی است. او که از چهره‌های موفق ایرانی ساکن امارات است، موفق شده با استایل شیک، سنگین و درخور توجهش نظر کارشناسان انجمن زیبایی جهان را جلب کند و از شانس بالایی برای کسب عنوان شیک‌ترین تاجر زن امارات برخوردار است.

زن ایرانی کاندیدای شیک‌پوش‌ترین تاجر امارات شد

«انجمن زیبایی جهان» یک انجمن بین‌المللی است که در کشورهای مختلف به دنبال شیک‌ترین‌ها می‌گردد. این انجمن تاکنون در کشورهایی مانند سوئد، روسیه، اوکراین، سوییس و چند کشور دیگر مراسم انتخاب «شیک‌ترین‌ها» را در چندین بخش برگزار کرده است.

شیک‌ترین مدیر، تاجر، مدیرعامل، بلاگر، آرایشگر، استایلیست، پیرایشگر، مدل، استودیو هنری، سالن زیبایی، فشیون دیزاینر، عکاس، بازیگر، کارگردان، متخصص زیبایی، دندانپزشک، طراح داخلی، معمار، مجری تلویزیون، تهیه‌کننده موزیک و چند عنوان دیگر در دو بخش مردان و زنان در این مراسم انتخاب خواهند شد.

اکنون این انجمن جهانی سراغ امارات متحده عربی آمده و در این میان مشهورترین و موفق‌ترین افراد فعال در این کشور کاندیدای بخش‌های مختلف شده‌اند. برندهای مطرحی مانند IKEA و بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها و پرآوازه‌ترین اشخاص و مراکز در حال رقابت برای کسب عنوان «شیک‌ترین» رشته خود رقابت می‌کنند.

نکته جالب در این بین حضور یک زن ایرانی در بین نامزدهاست. «سمیه نور» تاجر ایرانی ساکن دوبی است. او که از چهره‌های موفق ایرانی ساکن امارات است، موفق شده با استایل شیک، سنگین و درخور توجهش نظر کارشناسان انجمن زیبایی جهان را جلب کند و از شانس بالایی برای کسب عنوان شیک‌ترین تاجر زن امارات برخوردار است. با توجه به اینکه امارات یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجارت جهانی محسوب می‌شود و تاجران بسیاری از سراسر جهان تجار در حال فعالیت در این کشور هستند، نامزد شدن سمیه نور اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

این خبر بازتاب بسیاری بین جامعه ایرانی‌های ساکن امارات داشته و واکنش کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است. سمیه نور تاجر و مدیری خودساخته است که در کارنامه‌اش نگارش کتاب‌های انگیزشی در حوزه کارآفرینی زنان نیز دیده می‌شود. او می‌کوشد به زن‌ها نشان دهد چطور در جوامع مردسالار خاورمیانه راه موفقیت خود را پیدا کنند و به خودباوری برسند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
4
چه قدر بی ریخت!
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
پول هست که ریخت و قیافه میاره دوست عزیز !!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار