هراز و کندوان جمعه ۵ اردیبهشت یکطرفه است
کد خبر: ۱۷۷۳۴۳
تاریخ انتشار: 2020 April 22    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور‌های هراز و کندوان روز جمعه ۵ اردیبهشت یکطرفه می‌شود.

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر در اغلب محور‌های مواصلاتی ترافیک روان است و بیشتر جاده‌ها باز است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات ۲۳۲۴ دستگاه ترددشمار و همچنین دوربین‌های نظارت تصویری کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل، ۱.۶ درصد افزایش دارد. در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ ثبت شد و سهم خودرو‌های سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۱ درصد بود.

* آزادراه‌های کرج- تهران و کرج- قزوین پرترافیک‌ترین جاده‌ها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌در شبانه‌روز گذشته ۱۱۸ هزار و ۹۵۰ تردد در آزاد راه کرج- تهران ثبت و این مسیر پرترددترین جاده کشور شد و پس از آن آزاده‌های کرج- قزوین و تهران- کرج پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا روز شنبه ۶ اردیبهشت

محرابی‌نیا بیان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ششم اردیبهشت در محور‌های کندوان، فیروزکوه، هراز و جاده تهران- مشهد ممنوع است.

وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعات ۱۵ تا ۲۴ روز ۵ اردیبهشت از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز ۵ اردیبهشت از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور هراز تردد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۵ اردیبهشت از رودهن به آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه تردد از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز جمعه از آبسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا اضافه کرد:‌در محور کندوان تردد کامیون و تریلر و در محور هراز تردد تریلر ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت ۶ تا ۲۴ دو روز آینده ممنوع است.

* انسداد ۱۳ جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد:‌در حال حاضر محور‌هایی نظیر قزوین- همدان، رودبار- قلعه‌گنج، رودبار- کهنوج، خرم‌آباد- پلدختر، پونل- خلخال و منطقه ۴ آزادراه تهران- شمال از محور‌هایی هستند که به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود هستند و در کل ۱۳ محور مسدود داریم.

محرابی‌نیا یادآور شد: در آزادراه تهران- شمال منطقه ۴ با اعمال محدودیت ترافیکی، مسیر از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد به دلیل نصب سامانه‌های مدیریت راه و سیستم‌های هوشمند تونل‌ها، مسدود است و محور جایگزین جاده‌های فیروزکوه، هراز و کندوان است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار