تأثیرات معنوی کرونا روی چهره‌ها
کد خبر: ۱۷۷۲۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ویلهلم در فیلمی که در اینستاگرام منتشر کرده شهادتین می‌خواند و می‌گوید: بحران کرونا به من فرصت داد تا دوباره ایمانم را بازیابم. اسلام سالها دغدغه‌ی من بوده است، اما فرصت کافی نداشتم تا از نزدیک با آن آشنا شوم. اما زمانیکه اوقات سختی را در قرنطینه سپری کردم، باور اسلامی تنها چیزی بود که به من قدرت مواجهه با این شرایط سخت را می‌داد...

تأثیرات معنوی کرونا روی چهره‌ها

تأثیرات معنوی کرونا روی چهره‌ها اختصاصی«تابناک با تو»؛ بحران کرونا باعث شد تا اسلام را بهتر بشناسم، این جمله را مبارز هنرهای رزمی‌ترکیبی MMA اتریشی معروف ویلهلم اوت درباره سفر خود به اسلام به زبان رانده است. او می‌گوید سالها درباره اسلام مطالعه کرده و تا همین اواخر وقت کافی برای شناخت آن از نزدیک نداشته است.

ویلهلم در فیلمی که در اینستاگرام منتشر کرده شهادتین می‌خواند و می‌گوید: بحران کرونا به من فرصت داد تا دوباره ایمانم را بازیابم. اسلام سالها دغدغه‌ی من بوده است، اما فرصت کافی نداشتم تا از نزدیک با آن آشنا شوم. اما زمانیکه اوقات سختی را در قرنطینه سپری کردم، باور اسلامی تنها چیزی بود که به من قدرت مواجهه با این شرایط سخت را می‌داد، ... حالا ایمانم آنقدر قوی است که می‌توانم خدای یگانه‌ی واحد را بشناسم و شهادتین بگویم و با افتخار اقرار کنم که: بله من یک مسلمانم!

تأثیرات معنوی کرونا روی چهره‌ها

این مبارز هنرهای رزمی اتریشی اظهار داشت که یک دوست ترک او را به سوی اسلام راهنمایی کرده و اولین قرآن را از او گرفته است. ویلهلم اوت با توصیف احساسات خود گفت: من فقط قصد داشتم به دوستانم بگویم که من مسلمان هستم، اما فکر کردم همه باید بدانند. بعد از اشتراکی که انجام دادم، انتظار نداشتم که اینقدر مورد توجه قرار گیرم. من می خواهم از جهان اسلام بخاطر علاقه تشکر کنم. عشقم به همه را ازصمیم قلبم می فرستم و ماشالله می گویم. اوت افزود که او مشتاقانه منتظر روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان است.

سامی یوسف و اشعار صوفیانه

سامی یوسف خواننده‌ی معروف هم مردم را به شنیدن ترانه‌های صوفی به عنوان وسیله‌ای برای مقاومت در برابر ویروس کرونا در قرنطینه دعوت کرد.
این موزیسین و ترانه‌سرای ایرانی_انگلیسی در فیسبوک نوشت: در دوران آزمایش ویروس کرونا، وقتی بیشتر مردم در انزوا و قرنطینه به سر می‌برند، کنسرت موسیقی کامل خود تحت عنوان (زندگی) در اوپرای دبی را که در سال ۲۰۱۶ فیلمبرداری و ضبط شده را به شما تقدیم می‌کنم، به ویژه ترانه‌هایی را که در آن ذکر خدا و درونیات ما و ارتباط با یکدیگر وجود دارد. امیدوارم این اجراها از اشعار صوفیانه در این روزهای تاریک، نوری بر زندگی شما بتاباند.

تأثیرات معنوی کرونا روی چهره‌ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
2
قضا بلای ویلهلم بخورد تو سر تتلوی خودمان
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
حالا اون صلیب خالکوبی از زیر گردن تا روی شکم رو چطوری می خواد پاک بکنه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار