هنرپیشه هندی «فرار اززندان» درگذشت
کد خبر: ۱۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: 2020 April 18    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
«رانجیت چودری» هنرپیشه هندی مجموعه‌های «فرار از زندان» و «اداره» در ۶۴ سالگی درگذشت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، «رانجیت چودری» هنرپیشه هندی که در سال ۱۹۷۸ در فیلم سینمایی «ترش و شیرین» (خاتا میتا) ساخته باسو چاترجی خود را به عنوان هنرپیشه حرفه‌ای تثبیت کرد، در ۶۴ سالگی درگذشت.

هنرپیشه هندی «فرار اززندان» درگذشت

«رانجیت چودری» هنرپیشه هندی مجموعه‌های «فرار از زندان» و «اداره» در ۶۴ سالگی درگذشت. خواهرش اعلام کرد که دلیل مرگ او کرونا نبوده است، اما جزئیاتی در مورد علت درگذشت وی منتشر نکرد.

او در سال ۱۹۵۶ در هندوستان متولد شد و پس از درخشش در فیلم هندی «ترش و شیرین» به تلویزیون آمریکا راه یافت و در مجموعه‌های «NYPD Blue» «کازبی» «شاهین» و «فرار از زندان» ایفای نقش کرد.

چودری در سال ۲۰۰۷ نیز در نقش «ویکرام» در مجموعه «اداره» (The Office) خوش درخشید.

او در سال ۱۹۹۱ فیلمنامه مجموعه «منو سَم» را به رشته تحریر درآورد و خود نیز در آن ایفای نقش کرد.

آخرین نقشی که او بازی کرد در سریال «نظم و قانون:واحد ویژه قربانیان» در نقش مدیر هتل ظاهر شد. اما همچنان بازی در سریال معروف «فرار از زندان» مهم‌ترین فعالیت هنری وی در عرصه هنرپیشگی محسوب می‌شود.

فرار از زندان مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب پنج فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. موسیقی این سریال را رامین جوادی آهنگساز ایرانی ساخت و در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار