نوزاد 2 روزه در ایران کرونایی شد
کد خبر: ۱۷۶۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 18    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، از ابتلای یک کودک دو روزه به کرونا در شهرستان رامشیر خبر داد و گفت: 13 بدر به دلیل بی احتیاطی مردم تعداد مبتلایان در این شهر طغیان کرد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شهرستان رامشیر به دلیل برخی رفتار‌های پرخطر با افزایش مبتلایان این ویروس کرونا مواجه شده است، گفت: بی احتیاطی و اینگونه رفتار‌ها باعث شد تا یک نوزاد ۲ روزه در این شهرستان به کرونا مبتلا شود.

او بیان داشت: به دلیل چند مورد بی احتیاطی در شهرستان رامشیر ناشی از حضور برخی افراد در روز ۱۳ فروردین در طبیعت، روستا‌های رومیله، طبره و مطبگ در این منطقه با طغیان مبتلایان روبه رو شده اند.

شریعتی با اشاره به اینکه مرگ و میر در این شهرستان به صورت حداقلی بوده است، تصریح کرد: یکی از مبتلایان نوزادی ۲ روزه بود که حال عمومی او و مادرش در حال حاضر خوب است.

رئیس شورای تامین استان خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر رامشیر بیمار بدحال ندارد، اما لازم است تا زمان عادی شدن شرایط، مراقبت‌های لازم ادامه داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی در این روستا‌ها بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، اهالی در خانه‌ها به سر می‌برند و تا عادی شدن شرایط، مایحتاج آن‌ها تامین خواهد شد.

ادارات رامشیر با ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند

او همچنین در خصوص اعمال محدودیت‌ها در رامشیر گفت: برابر تصمیم ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، صنوف رامشیر همچنان تا یک هفته آینده تعطیل هستند.

او اذعان داشت: علاوه بر این ادارات نیز با ۲۰درصد ظرفیت کارکنان فعال خواهند بود البته دستگاه‌های خدمات‌رسان به طور طبیعی باید به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

پتروشیمی‌ها اجازه اخراج کارکنان رامشیری را ندارد
غلامرضا شریعتی همچنین در واکنش به برخی ادعا‌ها مبنی بر اینکه پتروشیمی‌های ماهشهر به دلیل محدودیت‌های ترددی در رامشیر اقدام به اخراج تعدادی از کارگران ساکن در این شهرستان کرده‌اند، افزود: پتروشیمی‌ها اجازه چنین اقدامی را ندارد و به همین دلیل فرمانداران رامشیر و ماهشهر باید این موضوع را بررسی و نتیجه آن را گزارش دهند.

او تصریح کرد: شهرستان ماهشهر قطب صنعت پتروشیمی و همچنین یکی از ورودی‌های تامین مایحتاج مورد نیاز کشور از طریق واردات محسوب می‌شود و طبیعی است که سلامت این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

شریعتی پیشنهاد کرد با توجه به محدودیت‌های ترددی، از مرخصی کارکنان پتروشیمی ساکن در رامشیر استفاده شود.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
اللهم اشف کل مریض
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار