هنرمندان مجرد ایرانی که اهل ازدواج نیستند! + تصاویر
کد خبر: ۱۷۶۶۳
تعداد نظرات: ۱۳۶ نظر
تاریخ انتشار: 2015 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی روبه‌رو نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند و بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند.

وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها  در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی روبه‌رو نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند و بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند و اگر هم ازدواج‌شان دوام پیدا کرد، صاحب فرزندی نمی‌شوند و تازه اگرهم شدند، تعداد بچه‌هایشان به ندرت از یک فرزند تجاوز می‌کند. باور نمی‌‌کنید؟ این گزارش را بخوانید.

بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج نیستند! + تصاویر

نیکی کریمی

نیکی کریمی هر چقدر که در فیلم‌ها تجربه مادر بودن را داشته و اتفاقا همیشه هم نقش مادران معصوم و درد کشیده را به خوبی بازی کرده، اما در زندگی‌ واقعی‌اش قید مادر شدن را زده و ترجیح داده که هیچ‌گاه مادر نشود. خانم کریمی سال‌هاست که زندگی مجردی را با زندگی متاهلی عوض کرده است.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی سال‌ها قبل با بابک ریاحی، نوازنده مطرح گیتار الکترونیک ازدواج کرد. اما این ازدواج بعد از مدتی به جدایی کشید و بعد از آن هم خانم بازیگر تصمیم به ازدواج کردن و به دنبال آن، بچه‌دار شدن نگرفت. هر چند که او علاقه‌ زیادی به بچه‌ها دارد و حتی عضو انجمن یونیسف در ایران است و برای تغذیه بچه‌ها با شیر مادر هم تلاش‌های زیادی کرده است. نمونه آن را هم به طور حتم به خاطر دارید؛ او یک گفت‌وگوی مفصل با لیلا حاتمی در مورد فواید شیر مادر انجام داد. اما ظاهرا خودش بی‌خیال مادر شدن شده است.

بهرام رادان

بهرام رادان چند باری گرفتار شایعه ازدواج شد، اما تا به امروز تن به ازدواج نداده و همچنان مجرد است. او هم با 36 سال سن هنوز تصمیم جدی برای ازدواج و بچه‌دار شدن نگرفته است. هر چند که در فیلم «آتش بس۲» به نوعی پدر شدن را تجربه کرده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بی‌تردید جزو سوپراستارهای سینمای بعد از انقلاب محسوب می‌شود. آقای سوپراستار هرگز تن به ازدواج نداد و تا به امروز که مرز 38 سالگی را رد کرده است، تصمیم به تشکیل خانواده و بچه‌دار شدن نگرفته است.

بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج نیستند! + تصاویر

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی چند سال قبل با هومن بهمنش فیلمبردار سرشناس ازدواج کرد. هر چند که بهمنش آن روزها شهرت امروزش را نداشت، اما در کمال تعجب ازدواج آنها دیری نپایید و خیلی زود به جدایی انجامید. بعد از آن خانم تهرانی تن به ازدواج نداد. کمتر کسی است که از علاقه هدیه به گربه‌ها بی‌اطلاع باشد و نداند که او مجموعه‌‍‌‌ای از گربه‌های زیبا و جذاب دارد.

پارسا پیروزفر
پارسا پیروزفر با وجود اینکه در انتخاب نقش‌هایش گزیده‌کار است، اما از نظر بسیاری یک ستاره تمام‌عیار و فراموش نشدنی به شمار می‌رود. او در زندگی حرفه‌ای خود انتخاب عجیب و غریبی داشت و به جای اینکه با تکیه بر چهره‌ خود جذب سینمای تجاری شود، ترجیح داد فضای متفاوتی را تجربه کند و کاری را انجام دهد که دوست دارد. او در زندگی شخصی‌ هم هیچ‌گاه ازدواج نکرده و به دنبال آن صاحب فرزندی نشده است.

حامد بهداد

حامد بهداد هم که مرز ۴۰ سالگی را پشت سر گذاشته است، تا به امروز زیر بار ازدواج و به دنبال آن پدر شدن نرفته است. ظاهرا آقای بهداد کسی را هم زیر سر ندارد و نمی‌‌خواهد حالا حالاها تن به ازدواج دهد. ناگفته نماند که این روزها شایعاتی درخصوص ازدواج وی منتشر شده که البته هنوز هیچ منبع رسمی تایید نکرده است!

هانیه توسلی

 متولد چهاردهم خردادماه 1358

وضعیت تاهل: مجرد

هانیه توسلی

توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. در سال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته نمایشنامه‌نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد و با «شام آخر» فریدون جیرانی وارد عرصه حرفه‌ای سینما شد.

هانیه توسلی ازجمله بازیگرانی است که نه‌تنها تا به حال ازدواج نکرده بلکه هرگاه صحبت از نگاهش به ازدواج هم به میان آمده از حرف زدن در مورد آن به نوعی طفره رفته و ظاهرا دوست ندارد در مورد این موضوع صراحتا صحبت کند.

 از نگاهی دیگر هم شاید بتوان گفت موضوع ازدواج و بچه‌دار شدن آنچنان در ذهن این بازیگر به هم پیوند خورده است که هرگاه در رابطه با مقوله ازدواج با او صحبت شده، پاسخی مرتبط با بچه‌دار شدن داده.

 توسلی در مصاحبه‌ای که مهرماه 90 (مجله پردیس)داشته، در پاسخ به این سؤال که برای ازدواج کردن و مادر شدن برنامه‌ای دارد یا خیر، گفته:« مادر شدن به نظر من فداکاری خیلی بزرگ و مسئولیت بزرگ‌تری است؛ من هنوز این قدرت را در خودم نمی‌بینم.

من برای همه مادرها احترام قائلم و می‌دانم کاری که کرده‌اند، با هیچ‌چیز قابل مقایسه نیست. با دوستانم که حرف می‌زنم، متوجه می‌شوم این عشقی است که به همه سختی‌هایش می‌ارزد. جهان با عشق زنده است و عشق مادری هم کامل‌ترین، بی‌توقع‌ترین و خالص‌ترین عشق است. اما با این وجود... یک چیزی یادم آمد.

 16-15 ساله بودم که رمان« جان شیفته» رومن رولان را خواندم و آن لحظه خیلی دوست داشتم مادر باشم. ولی الان نمی‌دانم. فکر می‌کنم بعضی چیزها رویم تاثیر گذاشته، به هرحال دم همه مادرها گرم. انشاءالله که من هم یک روز قدرت مادر شدن را پیدا کنم.»

 احسان علیخانی

 متولد پانزدهم آبان ماه 1361

وضعیت تاهل: مجرد

 بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

علیخانی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان است که با رتبه 770 برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد.

 او در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مانند؛ پرونده‌های مجهول، بهشت آبی و هفت ترانه وارد کار هنری شد و سال 82 برای اجرای برنامه‌هایی مانند: «قله‌های افتخار، صبح بخیر ایران، باشگاه مهرورزان، ایران ما و پسرای ایرونی» کار اجرا را شروع کرد.

 شاید جالب باشد که بدانید علیخانی به‌رغم پرسروصدا بودنش و اینکه در مورد مسائل مختلف صحبت کرده و اجرا داشته، اما در هیچ کدام آنها از نگاهش به ازدواج صحبتی نکرده و حتی در مصاحبه‌هایش هم اشاره‌ای به این موضوع نکرده است و ترجیح داده این مسئله همچنان پوشیده بماند.

 مصطفی زمانی

 متولد سی‌ام خرداد 1361

وضعیت تاهل: مجرد

 بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

مصطفی زمانی

زمانی در فریدون‌کنار مازندران به دنیا آمد و با ایفای نقش در سریال ۴۵ قسمتی «یوسف پیامبر» وارد عرصه تلویزیون شد و به شهرت رسید.

سیاوش خیرابی

متولد بیست و سوم آذرماه 1363

وضعیت تاهل: مجرد

 بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

سیاوش خیرابی

خیرابی در ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌ فیلم «تلخون» بازی کرد و با ایفای نقش در سریال «ترانه مادری» حسین سهیلی‌زاده در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است.

بابک حمیدیان

 متولد نوزدهم شهریورماه 1359

وضعیت تاهل: مجرد

 بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

بابک حمیدیان

حمیدیان در سال ۱۳۷۸ با حضور در یک نمایش، بازیگری را آغاز کرد و پس از آشنایی با آتیلا پسیانی عضو گروه «بازی» شد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم «قدمگاه» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور وارد سینما شد.

 الناز شاکردوست

 متولد هفتم تیرماه 1363

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

 الناز شاکردوست

شاکردوست که به غیر از بازیگری، تجربه کار طراحی صحنه و لباس را هم دارد کارش را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است.

این بازیگر در سال 1383 و در 19 سالگی، با بازی در فیلم «گل یخ» کیومرث پوراحمد، وارد سینما شد و در کمتر از یک سال در چهار فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

 الناز شاکردوست تا به حال تجربه زندگی مشترک را نداشته اما چندی پیش بر اساس شایعه‌ای که پا گرفت او را به عقد علیرضا حقیقی درآوردند و مدت زمان زیادی گذشت تا این بازیگر و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان توانستند ثابت کنند که این موضوع صحت ندارد.

حتی کار به جایی کشید که خانواده این دو نفر هم وارد عمل شدند و با اعلام رسمی در رسانه، خبر ازدواج شاکردوست و حقیقی را تکذیب کردند. از آنجایی که این چهره سینمایی، چندان اهل مصاحبه نیست و در مورد زندگی خصوصی‌اش هم صحبت زیادی نمی‌کند تنها در یکی از مصاحبه‌هایش در اردیبهشت 91، درباره نگاهی که به ازدواج دارد آن هم در حد یک جمله اکتفا کرده و گفته:«نگاه من به ازدواج، نگاه متفاوتی است. ازدواج یکی از سخت‌ترین قسمت‌های زندگی است که سرنوشت تو را می‌سازد».

 به رغم این مسئله، موضوع دیگری هست که شاکردوست بارها در موردش صحبت کرده و شاید تنها بخش خصوصی زندگی این هنرمند است که تا به امروز در موردش گفته و آن علاقه زیادی است که الناز به برادر کوچک‌ترش، علی دارد.

 

 مهراوه شریفی‌نیا

متولد بیست و نهم فروردین ماه 1360

 وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

مهراوه شریفی نیا

مهراوه فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است که نخستین بار در سال 68 با حضور در فیلم کودک «دزد عروسک‌ها» وارد سینما و عالم بازیگری شد. پس از این کار، او با بازی در «قافله این عمر» مجید بهشتی در سال 71، وارد تلویزیون شد و تا امروزدر هر سه عرصه سینما،تلویزیون و تئاتر نقش‌آفرینی می‌کند.

علی ضیاء

متولد بیست و ششم شهریورماه 1362

وضعیت تاهل: مجرد

 بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

علی ضیاء

علی ضیاء فارغ التحصیل رشته مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی است که از ۱۹ سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز «پسری از کاشانه» شروع کرد. وی پس از پنج سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را با برنامه «گزینه جوان» تجربه کرد.

طناز طباطبایی

 متولد بیستم اردیبهشت‌ماه 1362

 وضعیت تاهل: مجرد

 بازیگران مجرد ایرانی که اهل ازدواج و بچه داری نیستند را بشناسید !

طناز طباطبایی

طباطبایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است و با حضور در مجموعه «جوانی» سعید سلطانی وارد تلویزیون شد. پس از این اثر، طباطبایی با ایفای نقش در فیلم «مرهم» علیرضا داودنژاد به شهرت رسید.

طناز طباطبایی در بهمن‌ماه 91، در آخرین مصاحبه‌ای که در رابطه با موضوع ازدواج داشته است، گفته:« شاید خیلی‌ها با من مخالف باشند و البته این مسئله خیلی شخصی است ولی تصورم این است که راستش را بخواهید من خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس باعث می‌شود که محتاط باشم.

 همیشه دوست دارم جوان و تازه باشم و همه چیز تازه باشد. این خیلی خطرناک است چون فکر می‌کنم اگر روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم، دچار افسردگی خیلی حاد ‌شوم که حتی ممکن است بلایی سر خودم بیاورم.

همه آرزوی زندگی‌ام هم همین است که خداوند این تازگی را از من نگیرد. نمی‌دانم شاید من مقدار کمی خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی است که به نظرم همه بازیگران دارند و اگر نداشته باشند اصلا نمی‌توانند بازیگر شوند. آن خودشیفتگی هم این است که خودم را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارم و فکر می‌کنم حتی اگر روزی بچه‌دار شوم باز هم خودم را بیشتر از او دوست خواهم داشت.

 آنقدر خودم را دوست دارم که حاضر نمی‌شوم این همه سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم. آن عشق را خودم به خودم دارم.»

مدآنلاین - مجله ایده ال زندگی

گرداوری و تنظیم : پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
-
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
74
240
اینا رو دارن الگوی بچه های ما می کنن.
شما اگه تعداد ازدواج کرده ها رو توی سایت مینداختید آمار ازدواج نکرده ها در میومد.
پاسخ ها
محمد
| |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
انشاالله ازدواج می کنند خدا نکنه ازدواج نکرده ها الگوی فرزندان مان شوند.
ناشناس
| |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
به بچه هاتون یاد بدید افراد بهتری رو الگو قرار بدن
ناشناس
| |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
دل خوشی دارین شما. شبکه هایی مثل VOA و ... که معلوم الحال هستند رو پارازیت میندازن ولی کل شبکه های جم و ریور و ... که ماشاا... هر روز مثل قارچ دارن رشد میکنند و با یک تسلیت گفتن الکی قبل از پخش برنامه ها و سریال هاشون که مسولان رو گول میزنند و بعد با سریالهاشون کلا بنیان خانواده و عفاف و چکیده فرهنگ ما رو که نجابت قبل از ازدواج و ... هست رو نشونه گرفتن و دارن طعم امل بودن بهش میزنند و الان اونها شدن الگوی جوانان!! کجای کارید شما؟
ناشناس
| |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
بقیه متاهل ها هم سعی در مجرد شدن دارن و احتمالا به نتیجه هم می رسن. مگر اینکه شوهران پولدارشون براشون دیگه کمتر مایه بذارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
43
102
هرچند بسیاری از بازیگران همانند خانمها نیکی کریمی و مهتاب کرامتی و اقای بهرام رادان انسانهای بسیار محترم و دوست داشتنی ای هستند اما الگوبرداری در زمینه ازدواج چندان درست بنظر نمی اید، و یقینا درگیر مشکلات و مسائل خود هستند که ما از ان بی خبریم و لزومی هم ندارد که باخبر باشیم، در اموزه های زرتشت، اهورا مزدا انسان را به ازدواج ترغیب می کند و خشنودی خداوند در تداوم و ازدیاد نسل است و کاملا برعکس اهریمن از راههای گوناگون چون جنگ و خونریزی و بیماری و اختلاف میان انسانها در پی نابودی انان و کاهش نسل انسان است. در طبیعت هم که بنگریم همه چیز زوج است و انسان هم با تزویج کامل می گردد.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
36
85
بهتر نیست چنین آمار خلاصه‌ای رو در مورد بازیگران و خواننده‌های جوانی که اتفاقاً ازدواج کردن و شاید بچه هم داشته باشن تهیه بکنید!؟
YASAN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
9
186
منم مجردم میشه اسم من و هم بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
:))) دمت گرم ، مثل همیم!
ناشناس
| |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
فتوگپی شناسنامه و کارت ملی دو قطعه عکس و رضایت نامه والدین را بیار تا اسمتو بنویسیم
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
24
51
بنظر شما مخاطبين عزيز اين خبر به چه درد مي خورد جز اينكه تبليغي براي آنها باشد كه همسر يابي كنند كه شايد خود اين خبر را ساخته اند . نقش رسانه ها را ببينيد. متاسفم
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
85
138
بزرگترین حماقت ازدواج...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
دقیقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
9
72
چرا بعضی خانم ها رو سنشون رو ننوشتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
محرمانه
ناشناس
| |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
تو دیگه چقدر پیگیر سن مردمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
10
78
انشاي يك دانش اموز در مور ازدواج
هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است
حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.
در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.
از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است !
اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.
مهریه و شیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند. همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی داییمختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.. خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!
اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست.. از آن موقه خاله با من قهر است.
قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری میکند....
پاسخ ها
ایرانی
| |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
داداش خیلی با حال بود.دمت گرم.فقط مواظب باش زیاد کار خوب نکنی و گر نه مجبور میشی چند هزار تا زن بگیری!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
25
536
حتما اينجوري بهشون بيشتر خوش ميگذرد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
زندگی که فقط خوشگذرانی نیست
زینال بندری
| |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
راضی میشید مثل سفارت فرانسه بریم در خانه اینا هم شمع روشن کنیم تا شاید ازدواج کرده و جهانی را از گمراهی نجات دهند؟؟؟اصلا به ما چه که زن نمی گیرن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
32
25
خیلیها را هم اسم نبردید. فک کنم اینها ساکنین آینده خانه سالمندان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
اتفاقا اونهایی که ساکن خانه سالمندانند اکثرشان چندین بچه دارنر آقا علی یه سر بزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
29
79
واله عقلشون کار می کنه... خوش بحالشون
همراه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
16
48
ازدواج کنن که زندگی خانوادگیشون بشه سوژه خبرنگاران؟
ازدواج کنن که از لحظه لحظه زندگی خصوصیشون فیلم و کلیپ پخش بشه؟
ازدواج کنن که ملت دوربین به دست هم فیلم بگیرن؟
همینجوری بهتره براشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
14
52
خوش به حالشون
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
واقعا خوش به حالشون.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
23
86
ازدواج کنن که چی بشه؟! هر کس عقلش برسه اصلاً ازدواج نمیکنه. ازدواج کردن و پشتش هم بچه دار شدن آدم رو زود پیر میکنه! به خدا جدی میگم.
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
14
20
واقعا"تجسس در امور خصوصی دیگران به نظر شما ااز اخلاقیات بدور نیست؟ واقعا"از مطبوعات بعید است که ادعای روشنفکری دارند و تجسس در خصوصی ترین امور زندگی افراد را پیشه خود قرار می دهند به جای زدن این تیترها مشکلات جامعه را انعکاس بدید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
بدترین کار ممکن، جالب اینکه اسلام در این زمینه دستورات صریح و شفافی دارد ولی مدعیان اسلام و روانشناسان نادان و سرشار از اشتباه و خطا را چه عرض کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
27
15
"مرگ خوبه برای همسایه" اینها که قرار به اصطلاح الگوهای جامعه باشند اینطوریند وای به حال دیگران
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
کی گفته اینها الگوی جامعه اند!!
اینها بنده خداها هنرپیشه اند و بازیگر همین.
شما برداشت اشتباه کرد هاید به انها ربطی ندارد.

ضمنا عدم ازدواج سایرین بیشتر اقتصادی است تا الگو برداری
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
54
25
فقط شعار می دهند
اینها عمل نمی کنند
اینها جرات ورود به این عمل مقدس را ندارند
اینها زندگی را اشتباه گرفته اند
معنی مادر شدن و بهشتی شدن را نفهمیده اند
حالا پسرها وقت دارند برای ازدواج ولی مادر شدن سن داردمتاسفیم
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
16
25
الگوهای ما رو ببین.بی پولی فقط بهونه هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
5
26
یک شخص اکتور همینجوریش کلی مشکلات داره با ازدواج این مشکلات چندین برابر میشه .
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
16
18
لطفا دوستان الگوهای مناسب تری را پیدا کنند، بنظرم ازدواج اینقدر مهم است که به دنبال انسانهای دیگری بگردیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
5
53
چه لزومی داره وارد زندگی خصوصی افراد بشیم ؟
کودکی در اتوبوس داشت لواشک می خورد . یکی بهش گفت : بچه جان لواشک ضرر داره نخور!
کودک گفت : پدر بزرگ من 115 سال عمر کرد .
- بخاطر خوردن لواشک ؟
نه بخاطر این که سرش توی کار خودش بود و توی کارهای دیگران دخالت نمی کرد .
پاسخ ها
ali
| |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
خيلي عالي گفتي
محمد
| |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
همیشه حرمت بزرگتر لازم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
7
25
اقا تو رو به هر چی میپرستید چیکار به زندگی خصوصی مردم دارید
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
10
14
"ولی تصورم این است که راستش را بخواهید من خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس باعث می‌شود که محتاط باشم."
این حرف خانم طباطبایی احتمالا برای همشون صادق باشه
همايون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
1
يه دفعه ميگفتي همه هنرپيشه ها مجردن خودتو راحت مي كردي!
همايون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
16
221
يه دفعه ميگفتي همه هنرپيشه ها مجردن خودتو راحت مي كردي!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
24
3
این دوستان هنرمند باید الگو برای بقیه باشن . دیگه سناشون هم داره میره بالا
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
5
25
انشاالله شرايط ازدواج واسه همه فراهم بشه و هركي خواست ازدواج كنه راحت بتونه متاهل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
16
14
این افراد نمونه جوانان ایرانی تحصیل کرده هستند که اگوئیست یا خود پسند شده اند یعنی نمیخواهند با بدوش گرفتن مسئولیت خانواده و فرزند به خودشان سختی بدهند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
7
60
کی گفته گلزار سوپر استاره ؟!!!
همايون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
14
يه دفعه ميگفتي همه هنرپيشه ها مجردن خودتو راحت مي كردي!
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
3
15
به خاطر این خبر مهم از کی باید تشکر کنم؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
4
41
اکثرا دهه شصتی هستن!
کلا ما دهه شصتی ها همه جور مشکلی رو داریم تجربه می کنیم از جنگ و کمبود شیرخشک بگیر تا مدارس شلوغ و سد کنکور و الان هم بیکاری و تجرد
احتمالا از 10 سال دیگه هم مرگ و میر مون شروع میشه و جاقبر پیدا نمیشه!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
جنگ هم مربوط به دهه پنجاهی ها بوده برای چی این اطلاعات غلط رو هی بازنشر میدی؟ نصف شما اصلا بعد جنگ بدنیا امدید.
ناشناس
| |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
در مورد ازدواج هم هیچ مشکلی ندارید . دختر شصتی ها که با پسرهای کم پنجاهی ازدواج کردند و خیلی دخترهای پنجاهی مجرد موندند. پسر شصتیها هم با دخترهای هفتادی ازدواج می کنند! فقط زبونتون درازه برای روضه خوندن . نسل سوخته دهه پنجاهی های بی صدا بودند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
20
هنو دم به تله ندادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
3
35
ازدواج یه امر خصوصیه و به هیچ کس دیگه هم ارتباطی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
کیه که بفهمه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
23
نه داداش بنده خداها مشکل مالی دارن اگه بهشون وام ازدواج بدن حتما ازدواج میکنن . باورکن
حمیدرضا
|
Kazakhstan
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
3
41
همشون متولد آخر دهه 50و اول دهه شصتن
لامصب این نسل سوخته است
منم نه بازیگرم نه سوپر استار،متولد 62 و همچنان مجرد
پاسخ ها
ali
| |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
آره منم متولد 60 ام نه بازيگرم نه سوپر استار ولي ازدواج كردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
13
یک اسمی از پیرها هم می بردی
امیر عرب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
12
هنر پیشه که باشی بطرفت میان
عمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
15
6
بزار یه خورده سنشون بره بالا به اولین گزینه جواب مثبت میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
113
143
الگوهای فرهنگی!'''!!!
هنوز بچه اید من ببست و هشت سالمه ۲ پسر دارم منتظر سومیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
درود بر تو
ناشناس
| |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
درود بر شما... خداوند سایه شما را بر سر خانواده حفظ کند
ناشناس
| |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
هم سن و سال منی ، خدا برکت بهت بده.
برا مام دعا کن.
ناشناس
| |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
آفرین
ناشناس
| |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
خدا قوت :)
حجت
| |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
حالا چرا الگوهای فرهنگی؟!
خدایا شکرت
ناشناس
| |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
خوب که چی؟ به همه شرایط و اتفاقات، تلاش ها مشکلات و پستی و بلندی های اونها آشنایی اطلاع داری؟
به قول یکی آدم سالم داشتن خانواده و فرزند جزی از علایقش و خواسته هاشه چی میدونی اینطوری میگی؟
خیر بچه هات را ببینی و خدا حفظشون کنه.
ناشناس
| |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
فکر میکنی مثلا خیلی شاهکار کردین؟ اصلا معیاری نیست برای موفق بودن.
ناشناس
| |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
مبارکتان باشه انشاالله
ناشناس
| |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
جامعه به شما هم نیاز داره
hassan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
5
6
همه چیمون به همه چیمون میخوره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
18
7
وقتی متوجه این کارشون میشن که دیگه خیلی دیر شده مخصوصاً برای خانمها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
94
90
كسانيكه دير ازذداج مي كنند ضررشان وقتي به سن پيري مي رسند مي بينند وقتي كه نوه هايشان را نديدند چشم از دنيا مي بنندند . تنهايي شومي را براي روزهاي پيري خود مي سازنند .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
از بچه هایی که منتظر مرگ آدم برای ارث باشن خیلی بهتره
فرهاد
| |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
بچه ها و نوه های بدبخت و بی پول مثل خودمون رو به این دنیا بیاریم ؟؟؟ اونوقت نفرینمون نمیکنن؟؟ جلوی فقر رو باید گرفت - به خاطر خودخواهی خودمون بچه ای به دنیا بیاریم که مثل خودمون با زجر زندگی کنه؟؟؟
ناشناس
| |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
خوشا به حالت که نتیجت یه روز واست آش میاره بی دندون!
ناشناس
| |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
ما برای خودمان زندگی میکنیم.ایده ال شما شاید دیدن نوه هایتان باشد. ایده ال دیگری چیزی دیگر. کاش ما ایرانیها یاد میگرفتیم چهارچوب ذهنی خود را برای همه تصور نکنیم.
ناشناس
| |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
پیران دارای فرزند و نوه پرشمار دور و بر تان را رصد کرده اید ؟
خاطره111
| |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
ادم نوه اش رو نبینه چی میشه دقیقا؟
ناشناس
| |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
تنهایی شوم مال اون بدبختهایی است که یک عمر جون کندن بچه بزرگ کردن بعد بقول شما همون بچه ها و نوه ها اونها رو بردن گذاشتن خانه سالمندان. این به مراتب سوزشش بیشتر از اونهایی است که تمام عمرشون رو راحت زندگی کردن و به علایقشون پرداختن حالا اگه سر پیری تنها هم بشوند حداقل جوانی خوبی داشتن و مثل گروه اول چند برابر نمی سوزن!!
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
12
7
هدفتون از این پست چی بود؟ اگه میخواهید الگوسازی برای جوانان بکنید واقعا متاسفم
به نظرم به جای این پست بهتر بود تا یه پست می گذاشتید از هنرمندانی که متاهل و زندگی خوبی هم دارند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
13
10
با توجه به اینکه قاعده زندگی در کشور ما به هم خورده و معمولا خانمها همه کاره زندگی شده اند و هیچ حمایت قانونی و اجتماعی از آقایان وجود ندارد ازدواج صورت نگیرد بهتر است .
حسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
18
8
خدا همشون را هدایت کنه اگر پیامبر فرموده با ازدواج نیمی از ایمان حفظ می شود حتما و قطعا حکمتی داشته لذا چرا باید ازدواج نکنند بلکه اگر میخواهند الگوی خوبی برای جامعه و جوانان باشند بهتر است ازدواج کنند
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
17
یکجوری تیتر زدی هنرمندان مجرد، انگار بقیه اون 11 میلیون مجرد کشور را مزدوج کردی، فقط ماندند این بیست نفر !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
11
7
احسان هنوز ازدواج نکرده چون منو پیدا نکرده!
سقفو هم نگه داشتم نگران نباش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
9
یک سری هاشون هنوز ازدواجشون دیر نشده هنوز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
4
11
اگر دیگران از اوضاع بد اقتصادی و نداشتن امکانات عذر تراشی میکنند اینان دیگر چرا؟ پس مشکل از گجاست؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
20
7
براشون خیلی متأسفم.

امیدوارم از خواب غفلت بیدار شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
28
مجردی جرم نیست
ناشناس
|
China
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
35
9
با عرض احترام، اكثر اين اقايان و خانمها بيمارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
3
14
فقط بازیگران هنرمندن؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
16
22
زنده باد ازدواج سفید. مادر و پدر شدن لیاقت می خواهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
10
5
بدترین چیز اینکه بپت وقتی پنجاه سالت صد و داری میمیری بهت نیاز داره ولی تو میمیری و بچت میشه یه معزل تو جامعه
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
3
19
اینکه کیا کی ازدواج میکنن مسئله ما نیست.
نظریه پرداز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
خوب با همدیگر ازدواج کنند...
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
1
2
به نظرم اصلا نباید به این ها اینقدر اهمیت داد تا به عنوان یک الگو برای جوان ایرانی مطرح بشن. اینا تنها هنرمند هستند و هیچ برتری نسبت به دیگر اشخاص و افراد جامعه ندارند
مصطفی
|
Netherlands
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
4
13
حالا هی بیاید بگید بخاطر اقتصاد جوونا نمیتوننند ازدواج کنند ..اینا که وضعشون خوبه چرا ازدواج نمیکنند.
افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
10
13
با وجود اینکه خودم سه دختر دارم و پسر ندارم ولی با توجه به تجربه پنجاه و اندی که از سنم گزشته باید بگم زن فقط و فقط بدرد داخل خونه یعنی آشپزی و بچه داری و نظافت داخل خونه میخوره و بس و بدرد هیچ کار دیگه ای نمی خوره جامعه امروز باید اینو قبول کنه که این یک واقعیته و بجز این جامعه به نابودی میره که همه دارن میبینن خانواده دیگه مثل قدیم ارزش خودشه از دست داده.من واقیت رو گفتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
2
9
سرکار خانم مهین ترابی یادتون رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
7
اونوقت چرا؟ یعنی اینها کسی را لایق ازدواج نمی دانند یا می خواهند یا مشکل دیگری دارند.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
12
3
یک پیشنهاد تخصصی: آنهایی که سنشان بالا رفته و ازدواج نمی کنند، معمولا (نه همه) مشکلات روان شناختی دارند و لازم است حتما برای مشاوره ازدواج اقدام کنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
روانشناسی مضحکترین رشته است و هیچ مبنای علمی ندارد و اغلب خود روانشناسها به شدت بیمارند یا دچار توهم اند و فکر می کنند کلید تمام مشکلات نزد انهاست
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
1
5
منم هنوز هیچ واکنشی به ازدواج نشون ندادم لطفا اسم منم ذکر شه :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
10
شما فضول زندگی خصوصی مردم نباشید لطفا
یک زن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
1
28
من هم فک می کنم ازدواج و طلاق بیشتر یه مسئله فرهنگی هست. من به سادگی با مهریه کم در 16سالگی با پسری 22 ساله ازدواج کردمو درخانه پدرشوهر ساکن شدیم ولی بهد از 17 سال وقتی شوهرم لیسانس و پول داشت طلاقم داد و رفته یه دخترخانم جوان از خانواده پولدار گرفت. میگه با این سن کم خجالت میکشم بچه به این بزرگی داشته باشم.آخه ما همون سال اول بچه دار شدیم. من رو لایق زندگی نمیدونست. خرجی نمیداد. بددهنی و زخم زبون می زد.کتک میزد. با هیچکس رفت و آمد نداشتیم.چون کارش ارادی بود حتی یک روز خوش کنار هم نداشتیم تا به جون رسیدم و راضی به طلاق شدم.حالا محترمانه با همسرش زندگی می کنه و دوتا بچه داره. من موندم و بچم که حالا بزرگ هم شده. نمیفهمم نقم توی زندگی چی بود. فک می کنم هم خودم هم بچم کمی روانی شدیم. ببخشید زیاد حرف زدم برامون دعا کنید
پاسخ ها
مهران
| |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
این بهترین کامنت و جواب دندادن شکنی برای مدافعان چشم و گوش بسته ازدواج هست، من تو بیست و سه سالگی و بدون آمادگی ازدواج کردم و تو بیست و شش سالگی جدا شدم الان سی و هفت سالمه ولی از ازدواج بیزارم.
ازدواج به این معنی که به هر نحوی یه دختر و پسر رو بچپونیم تو یه اتاق و آرزوی خوشبختی براشون کنیم هیچ معضلی رو حل نمیکنه. فقط یه گره کور روی بقیه گره هاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
11
خوب کاری کردن.شاید صلاحشون به همونه باید صبور و شکرگذارخداوند بود
سعيد
|
Canada
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
3
8
بهشت را به بهاء مى دهند نه به بهانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
4
15
من دختر متولد 62 هستم خیلی هم خوشحالم که ازدواج نکردم مثل این خانوم که تو 16 ساالگی ازدواج کرده و 33 سالش هست و فک میکنه پیره واسه چی باید زود ازدواج کنم که بچه همسن خودم میداشتم و بگم اخرش شوهرم رفت با یه زن جوان ازدواج کرد من الان 32 سالمه از دختر 18 ساله کم سن و سالتر نشون میدم
پاسخ ها
رحیم
| |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
هنرمند دختر دارد با من ازدواج کند
ناشناس
| |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
ازدواج
مهران
|
United States
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
5
8
خوب خانما خواستگار ندارن اقایون یه جور دیگه درگیرن
سعيد
|
Canada
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
2
2
بهشت را به بهاء مى دهند نه به بهانه
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
4
بابک حمیدیان ازدواج کرد ولی جدا شد . خیلی زود هم ازدواج کرده بود .
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
8
بهتره دليل ازدواج نكردن توي جامعه را بنويسيد نه اينكه كيا ازدواج نميكنن...
فكر ميكنم همه ايناهم دوست داشته باشن ازدواج.منتها شرايط جوري نيست كه بشه ازدواج كرد.
چون جديدا ازدواج شده رقابت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
10
تا چند سال دیگه غالب مردم ایران مجرد خواهند بود.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
12
علیخانی هنرمنده؟
خاکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
6
1
تابناک عزیز در این وانفسای تجرد بیش از حد جوانان و بسیاری طلاق در جامعه از سایت وزین شما بعید بود که نمکی بر زخم بپاشد و الگوی تجرد و طلاق معرفی کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
3
9
نصیحت : بعد از بازنشستگی ازدواج کن حالش ببر
عشق پیر گر بجنبد . سر به و یرانی نهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
2
0
ازدواج امری ضروری است .بچه دار شدن امری واجب و مبارک و موجب گرمی خانواده می شود وقتی که به سن پیری می رسی و می بینی فززندت یا نوه ات مثل تو فکر می کند شبیه توست و رفتار تو را دارد می گویی که بعد از مرگت کسی هست که افکار تو را دنبال کند خیلی لذت بخش است .ولی هر شغلی مسایل مخصوص بخود را دارد از جمله بازیگری که زیاد با تشکیل خانواده و فرزندان زیاد همخوانی ندارد .یا کسانی که مشگل مالی دارند ممکن است فرزند کمتر مناسب باشد .در جامعه ما درست عکس قضیه است خانواده های متمول فرزند کمتر و خانواده های بی بضاعت فرزند بیشتر دارند .
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
2
یک انسانی که از لحاظ روانی سالم باشه هم تمایل به ازدواج داره و هم تمایل به بچه دار شدن. اگه هر کدوم از این دو تا رو دوست نداشته باشه معنیش اینه که یه جایی تو زندگیش آسیب خورده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
2
10
آخه کدوم ادم عاقلی ازدواج میکنه ما که فک و فامیل سپاهی نداریم حقوق مفتی بگیریم با کار واقعی هم نمیشه ازدواج کرد الگو کجا بود بهتره سرتون رو از زیر برف بیارید بیرون
007
|
France
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
6
تورو قران الگوهای مملکت مارو ببین. ازدواج خوبه خیلی هم خوبه به شرطی که به جا به موقع و سروقت و از روی منطق صورت بگیره. من خودم 29سالمه مجردم راستشو بخواین ازدواج عرضه میخواد غیرت میخواد یه جورایی دل و جرات می خواد. بلد بودن میخواد علم میخواد واقعا علم همسرداری میخواد یه کم که فکر میکنم با خودم میپرسم کدوم اینارو دارم ؟؟؟؟
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
5
با سلام . چون اینها هنر مند و بازیگر شدن که نباید الگوی ما بشن.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
سلام علی ضیامتولد 64می باشد
علی معرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
ازدواج ؟
پس کی بره سربازی؟ بدون پول بابای دختره با تیپ پا مارومیندازه از خونه بیرون .....
خیلی ملت ما عرفانین و دنبال عشق حالا ازدواج هم .....
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
1
2
در جامعه امروزی ازدواج به معنی از دست دادن استقلال برای مرد است بخصوص با قبول کردن مهریه های سنگین که مرد اگر هم صد سال فقط کار کند نخوردوپس انداز کند تازه میتواند مهریه ای که باید قبول کندرا بدهد بعد آن اگر طرف مقابل نخواهد مهریه اش را به اجرا بگذارد تا آخر عمر از ترس مهریه باید غلام حلقه به گوش زنش باشدیک نفر مجردخیلی از آزادی ها را دارد تا میتواند در زندگی پیشرفت میکندو برای ایام پیری هم به قدری دارد که خانه اش را از دستش نگیرندو به خانه سالمندان هم نبرند وپس اندازش هم برای مثلا سی سال پیری به حدی است که یک پرستار جوان دائما ازش محافظت کند ذر ایام جوانی هم با مسافرتهای گوناگون میتواند از زندگی لذت ببرد حالا شما بگوئید آیا چنین فردی اقدام به ازدواجی میکند که قراره همه چیزش از دستش برود
داود سلگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
2
1
سلام بر همه
ولی بر خلاف بعضی از نظرات دوستان، من 43 سالمه و خانمم34 سال؛ 3 فرزند دختر ساله، پسر15ساله، دختر 3 ساله داریم، که عشق واما دو تا هستند؛ باوجود همه مشکلات که همه زندگی ها دارند؛ احساس می کنیم عمرمان به بطالت نگذشته و نشاط و زنده بودن موج می زند، تازه اگه عمری باشه ازدواج بچه ها ،دانشگاه، نوه داری و..ضامن نشاط تا آخر عمر می باشد، ولی آنهایی که مجردند شاید تا 40 سالگی خوش باشند!ولی بعدش روز به روز افسرده تر..زود ازدواج کنید که فردا دیره. ..روزی دست خداست. یا حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
7
3
ان شا الله همه مجرد ها ازدواج کنند و دینشون را کامل کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
1
اساسي ترين پيش نيازهاي ازدواج دو چيز مي باشد 1-شغل 2-شناخت . در شرايط فعلي هيچكدامش ممكن نيست .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
1
منم مجردم اسم منم می نویسیدشایدبخت من یکی بازبشه
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
1
احیانا حس نمی کنید بیشتر شون (تقریبا همه)دهه شصتی بودن
پارمیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
2
نظر من اینه که ازدواج انسانها را کامل میکنه
حانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
1
0
ازدواج و مادر و پدر شدن امر خیلی مهمی هستش که حق همه ما ادم هاست یک بعد زندگیه این اقایون و خانومایی که ازدواج نکردن شاید الان دورشون شلوغه تو اوج هستن اما بعد از مدتی که سن گذشت به خوشون میان میبینن یه چیزی کمه و اون چیزی نیس جز یک همدم یک همسر صدای بچه توی خونه یک عمر وقت صرف تلوزیون کردند اون چند سال باقی مانده مونده هم صرف حسرت شنیدن یک بابا و مامان از دهن بچه میشه
یکی هم ایرانی ها هر چی باشه ته تهش غیرت و تعصب دارن کی حاضر میشه شوهرش یا زنش با هر قدمی که برمیداره یه عکس با مردا و زنای نامحرم بندازه اینا بین دو عشق یکیو انتخاب کردن مشهور شدن
اگه همه ستاره های ایرانی رو جمع کنیم همشون به خاک پای سردار سلیمانی نمیرسن سردار با اون همه سختی و مشغله کاری زن و بچه داشت اون رفت شهید شد تا این اقایون و خانومای ستاره به کارای بچگونشون توی امنیت کامل برسن اگه یه نفر از این افراد مشهور نباشه زندگی هیچ کسی نابود نمیشه این ما مردم هستیم که به اونا شهرت دادیم اونا دارن از بزرگترین مسولیت زندگیشون شونه خالی میکنن چون توانایی این کارو ندارن
یکیم اینا به خاطر پول مشهور شدن توی شهر خودتون چقد پسر مجرد ۳۰-۴۰‌ساله وجود داره چرا دخترا اونا رو مد نظر ندارن ولی یک اقای ب ظاهر محترم خوش پوش خوش قیافه و پولدار و مشهورو قبول دارن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار