پشت‌پرده پُر پولِ لایو ساشا، دنیا، ندا و دیگران+عکس
کد خبر: ۱۷۶۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 14    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
ویروس کرونا جهان همه‌ی ما را بیش از گذشته به سمت اینستاگرام و گوشی متمایل کرده، در فضای لایو ایرانی‌ها هم اتفاقات قابل تحلیل زیادی رخ داده سلبریتی‌ها جولان می‌دهند.

ویروس کرونا جهان همه‌ی ما را بیش از گذشته به سمت اینستاگرام و گوشی متمایل کرده، در فضای لایو ایرانی‌ها هم اتفاقات قابل تحلیل زیادی رخ داده سلبریتی‌ها جولان می‌دهند. برخی از این سلبریتی ها سالهاست تلاششان برای داشتن مخاطب بیشتر در اینستاگرام جنبه اقتصادی هم دارد. برای برخی از سلبریتی ها اینستاگرام حکم مغازه آنلاین دارد یا راهی برای تبلیغ سایت های شرط‌بندی آنلاین‌شان.

صصصص

ساده‌انگاری‌ست که لایوهای تتلو و دنیا و‌‌‌ ساشا و سلبریتی‌هایی از این دست را محدود به سکسوالیته تفسیر کنیم، یعنی این که گمان کنیم فقط یک‌سری کمبودهای جنسی مشتری این لایوها هستند، تمام واقعیت نیست، این راهی‌ به واقعیت است در واقع، آن‌ها هوشمندانه قناری را جای کلاغ رنگ می‌کنند و با تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی از قبال فالوور و لایوهای پربیننده، پول هنگفتی به جیب می‌زنند. در واقع سر گردنه نشسته‌اند و برخی از ما هم به گمان اوقات فراغت آب به آسیاب بنگاه‌های شرط‌بندی می‌ریزیم.

صصصص

جالب اینجاست که تمام این دوستان آدرس را هم در بیو گذاشته‌اند و جالب‌تر این که هیچکدام این‌ها فیلتر نیست. عجب ماجرای شیرینی، ابتذال و پول کثیف کنار هم ایستاده‌اند!

صصصص

صصصص

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
3
در آمد حرام اندر حرام از راه تبلیغ قماربازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار