دستگیری مرد میوه‌فروش بعد از مرگ برادر
کد خبر: ۱۷۶۵۴۵
تاریخ انتشار: 2020 April 14    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
بدنبال مرگ مرد جوان در مغازه میوه فروشی، برادر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.
بدنبال مرگ مرد جوان در مغازه میوه فروشی، برادر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

صبح روز ۱۴ فروردین آتش سوزی در خیابان مطهری خیابان سهروردی جنوبی به مأموران آتش نشانی اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله مأموران آتش‌نشانی ایستگاه ۵۳ و گروه نجات ۱۳ راهی محل که مغازه میوه فروشی بود شدند.

با حضور مأموران امداد، کسبه و شاهدان اعلام کردند که داخل مغازه افرادی هستند که در آتش حبس شده اند. بلافاصله مأموران اقدام به قطع برق و گاز مغازه کرده و به اطفای حریق پرداختند. در حین اطفای حریق مأموران آتش نشانی موفق شدند دو مرد جوان را که در میان شعله‌های آتش و دود محبوس شده بودند نجات دهند. دو برادر ۳۴ ساله و ۴۰ ساله که به شدت دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که دو مرد جوان تحت مداوا قرار داشتند، ساعت ۹ صبح ۱۵ فروردین، مصطفی برادر بزرگ‌تر به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

با مرگ مرد جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

باتوجه به مشکوک بودن موضوع، تحقیقات در رابطه با این آتش سوزی مرگبار آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مغازه میوه فروشی متعلق به پدر مصطفی است که برادرش به نام جواد در آنجا کار می‌کرد.

مدتی قبل مصطفی دچار مشکلات مالی شد و از پدرش خواست اجازه دهد که او نیز در گوشه‌ای از مغازه مشغول به کار شود. اما بین دو برادر اختلاف ایجاد شد و با هم درگیر شدند و با ریختن بنزین در مغازه بخاری آتش گرفت و دو برادر دچار سوختگی شدند.

در ادامه بررسی‌ها همسر مصطفی از برادر شوهرش شکایت کرد و گفت: همسرم در بیمارستان گفت: برادرش او را به آتش کشیده است.

باتوجه به مشکوک بودن ماجرا، مرد جوان بازداشت شده و در تحقیقات گفت: بر سر دستگاه پرداخت الکترونیکی داخل مغازه با برادرم درگیر شدم. درگیری بالا گرفت و بنزینی که کنار مغازه برای موتور برق بود را برداشت. از شدت عصبانیت هر دو روی هم بنزین ریختیم و مقداری از بنزین هم روی بخاری ریخت که باعث اشتعال و آتش سوزی شد. باتوجه به اینکه احتمال می‌رود مرد ۳۴ ساله در قتل برادرش دست داشته باشد مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

روزنامه ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار