ثبت ۱۰۸ مورد ابتلا به کرونا در چین
کد خبر: ۱۷۶۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 13    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کمیسیون ملی بهداشت چین روز دوشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است که از این تعداد ۹۸ مورد وارداتی و ۱۰ مورد نیز داخلی بوده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین روز دوشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است که از این تعداد ۹۸ مورد وارداتی و ۱۰ مورد نیز داخلی بوده است.

مقامات بهداشتی چین همچنین اعلام کردند در شبانه روز گذشته، دو مورد فوت در استان هوبی، کانون شیوع ویروس کرونا ثبت و در عین حال ۶ مورد مشکوک به کرونا نیز شناسایی شده اند.

بر اساس گزارش کمیسیون ملی بهداشتی چین، همچنین در شبانه‌روز گذشته ۸۸ بیمار از بیمارستان مرخص شدند در همین حال آمار افرادی که دارای وضعیت بحرانی هستند از ۱۸ نفر به ۱۲۱ نفر افزایش یافته است آمار کل بهبود یافتگان در چین هم از رقم ۷۷ هزار و ۶۶۰ تن گذشته است.

این گزارش حاکی است شمار افراد مبتلا به کرونا که از خارج به چین بازگشته اند تا کنون به یک هزار و ۳۷۸ تن رسیده است که از این تعداد ۵۱۱ نفر آنها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده و وضعیت ۳۸ نفر آنها نیز بحرانی است.

مقامات بهداشتی چین همچنین اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته ۶۱ «ناقل خاموش» شناسایی شدند که ۱۲ مورد آن وارداتی بوده است این گزارش حاکی است که تاکنون افراد ناقل خاموش در مجموع به ۱۰۶۴ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۰۷ نفر وارداتی است.

آمارها حاکی است شمار افراد مبتلا به کرونا در چین تا کنون به ۸۲ هزار و ۱۶۰ تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و ۳۴۱ تن رسیده است.

شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز دوشنبه در سراسر جهان به یک میلیون و ۸۵۳ هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم ۱۱۴ هزار و ۲۴۵ تن گزارش شده است در حالی که ۴۲۳ هزار نفر هم بهبود یافته‌اند.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
اگر بعضی کشورها آمارواقعی جانباختگان را اعلام کنند یقینا" رقم تا امروز بالای 200هزارنفر رفته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار