سلبریتی‌ های بلوندی که تغییر ظاهر دادند
کد خبر: ۱۷۶۳۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 14    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها از زمان ورود به هالیوود رنگ موهای خود را به بلوند یا همان طلایی تغییر داده‌اند، اما ستاره هایی هم بوده‌اند که عکس این راه را رفته‌اند. بسیاری از این سلبریتی‌ها موهای خود را به رنگ دیگری درآورده‌اند تا فرصت‌های بیشتری برای بازیگری نصیب‌شان شود. بعضی هم دلایل شخصی برای این کار داشته‌اند.

سلبریتی‌ های بلوندی که تغییر ظاهر دادند«تابناک باتو» گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها از زمان ورود به هالیوود رنگ موهای خود را به بلوند یا همان طلایی تغییر داده‌اند، اما ستاره هایی هم بوده‌اند که عکس این راه را رفته‌اند. بسیاری از این سلبریتی‌ها موهای خود را به رنگ دیگری درآورده‌اند تا فرصت‌های بیشتری برای بازیگری نصیب‌شان شود. بعضی هم دلایل شخصی برای این کار داشته‌اند. با سلبریتی‌هایی آشنا خواهیم شد که نمی‌دانستید در واقع بلوند هستند.

اما استون

1

اما استون شاید به موهای قرمزش مشهور باشد اما رنگ طبیعی موهای او در واقع طلایی است.

استون در مصاحبه ای در اینباره گفته: "موهای من بلوند است، اما رنگ پوستم شبیه مو قرمزها است. به خاطر همین واقعاً دوست دارم که موهایم قرمز باشد. من بلوند هستم اما واقعاً از رنگ قرمز خوشم می آید."

آنجلینا جولی

2

آنجلینا جولی در بیشتر دوران حرفه ای اش موهای تیره داشته اما او هم در واقع بلوند است.

از قرار معلوم اولین کسی که رنگ موهای او را تیره کرد مادرش بود.

جولی در اینباره گفته: "رنگ طبیعی موهای من طلایی تیره است. اما وقتی چهار یا پنج سالم بود، مادرم موهایم را قهوه ای تیره کرد و تصمیم گرفت این کار را ادامه دهد. من هم این رویه را در پیش گرفتم."

ایمی آدامز

3

رنگ موهای ایمی آدامز هم در تمام دوران حرفه ای اش قرمز بوده اما رنگ طبیعی موهای او کمی روشن تر است.

آدامز در مصاحبه ای اظهار کرد تبدیل موهای بلوند قرمزش به یک قرمز تیره تر، به او کمک کرد نقش های بهتری بگیرد.

آدامز در اینباره گفته: "با توجه به نقش هایی که به من پیشنهاد می شد متوجه شدم مرا به عنوان یک بلوند برای نقش های خاصی انتخاب می کردند و از لحظه ای که موهایم را قرمز کردم، نقش های پیشنهادی دیگر جالب و عجیب بودند نه عشوه گر و احمق."

جنیفر لارنس

4

جنیفر لارنس برای بازی در فیلم "بازی های مرگبار" (The Hunger Games) موهایش را قهوه ای تیره کرده بود اما رنگ طبیعی موهای او طلایی است.

با این حال، از زمان اتمام سریال او را دوباره با موهای طلایی طبیعی اش دیده‌ایم.

کول اسپراوس

5

وقتی اسپراوس کار بازیگری را در سریال "زندگی شیرین زک و کودی" (The Suite Life of Zack and Cody) شبکه ی دیزنی به همراه برادرش شروع کرد، رنگ موهایش بسیار روشن تر از حالا بود. او بعدها برای بازی در نقش "جاگهد جونز" در سریال "ریوردیل" (Riverdale) موهایش را به رنگ تیره درآورد.

اسپراوس در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای درباره ی تغییر رنگ چشمگیر موهایش برای بازی در نقش "جاگهد" گفته بود: "تقریباً هر دو هفته یک بار رنگش می کنم. بد هم نیست. این رنگ کمی بیشتر به من می آید. دلم برای موهای بلوندم تنگ شده اما حالا مردم راحت تر من و برادرم را از هم تشخیص می دهند، پس کمک می کند."

سوفیا ورگارا

6

سوفیا ورگارا موهای بلوندش را تیره تر کرد تا کستینگ ایجنت ها را راضی کند (کار کستینگ ایجنت انتخاب بازیگر و پیشنهاد او به کارگردان ها یا استودیوهای فیلمسازی است).

او در سال ۲۰۱۱ در مصاحبه ای گفته بود: "رنگ طبیعی موهای من مثل خواهر و برادرهایم طلایی است. وقتی شروع کردم به تست دادن برای نقش های آمریکایی، آن ها نمی دانستند در چه نقشی از من استفاده کنند. یک زن لاتین بلوند؟ در لس آنجلس آن ها به دیدن زن های لاتینی عادت کرده بودند که بیشتر شبیه مکزیکی ها بودند. در حالی که اگر به اوروگوئه، آرژاننین و کلمبیا بروید همه بلوند هستند."

کریستن استوارت

7

کریستن استوارت را گاهی با موهای طلایی دیده ایم و گاهی هم با موهای قهوه ای، اما رنگ طبیعی موهای او طلایی کثیف است.

رنگ طبیعی موهای استوارت را می توانید در اولین فیلم مشهورش، "پناهگاه" (Panic Room) ببینید که در آن با جودی فاستر همبازی بود. استوارت در این فیلم فقط ۱۲ سال داشت.

مندی مور

8

رنگ طبیعی موهای مندی مور بلوند شنی است، گرچه احتمالاً فکر می کردید که او در واقع مو قهوه ای است.

مور در مصاحبه ای گفته بود موهایش را به خاطر نقشش در فیلم "پیاده روی به یاد ماندنی" (A Walk to Remember) که شروع کار بازیگری او بود، تیره کرده بود.

او در اینباره گفته: "تغییر رنگ موهایم واقعاً تأثیر گذار بود. احمقانه به نظر می رسد اما این کار نه فقط روی دید آدم ها به من بلکه روی نحوه ی رفتارم با خودم و نگاهم به خود هم تأثیر داشت. فکر می کنم این آخرین قطعه از پازل فرو رفتن در آن نقش بود."

کیتی پری

9

کیتی پری گرچه با موهای مشکی کار خوانندگی را شروع کرد، اما او در واقع بلوند است.

پری در مصاحبه ای رنگ طبیعی موهای خود را خسته کننده توصیف کرده بود و گفته بود از ۱۵ سالگی موهایش را رنگ می کند.

از عکس های قدیمی ای که خود پری در اینستاگرامش منتشر کرده به نظر می رسد که رنگ طبیعی موهای او بلوند شنی است.

ادی ردمین

10

موهای ادی ردمین گرچه حالا رنگی تیره دارد اما رنگ طبیعی موهای او روشن تر است.

رنگ موهای ردمین بلوند قرمز است و او کمی بعد از ورودش به عرصه ی سینما آن را رنگ کرد.

کیت وینسلت

11

کیت وینسلت برای بازی در نقش "رز" در فیلم "تایتانیک" (Titanic) موهایش را به رنگ قرمز درآورده بود اما رنگ طبیعی موهای او طلایی است.

با این حال، تغییر رنگ موهای وینسلت به قرمز آتشین کار ساده ای نبود، به خصوص وقت هایی که مدت زیادی در آب بود.

وینسلت در مصاحبه ای در اینباره گفته: "موهایم از آن همه سکانس در آب و رنگ کردن های زیاد کاملاً آسیب دیده بود."

هنوز چیزی از اکران این فیلم نگذشته بود که وینسلت موهایش را به رنگ روشن تری درآورد.

آریل وینتر

12

آریل وینتر در زمان بازی در سریال "خانواده امروزی" (Modern Family) موهای مشکی رنگی داشت اما او در واقع بلوند است.

وینتر در مصاحبه ای گفته: "رنگ طبیعی موهای من بلوند کثیف است اما ابروها و چشم هایم تیره هستند. قبلاً زیاد موهایم را رنگ کرده ام، به خاطر همین، حالا مهم ترین چیز برای من در مورد موهایم این است که سعی کنم سلامت موهایم را حفظ کنم."

وینتر رنگ موی قرمز را هم امتحان کرده.

برد پیت

13

برد پیت را گهگاه با موهای تیره دیده ایم و گرچه شاید این موهای تیره طبیعی به نظر برسند، اما رنگ واقعی موهای پیت بلوند کثیف است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
12
بعد اینجا از هر دو تا خانم یکی موهاش بلونده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
1
1
حالا ما همش برعکس اصرار داریم موهامونو روشن کنیم!!! واقعاا ما انسانها به داشته هامون قانع نیستیم.... همش یه چیز دیگه میخوایم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار