دختر جنجالی خیابان اندرزگو دستگیر شد
کد خبر: ۱۷۶۳۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 11    -    ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
دختر «بی‌ام‌و»سواری که به ماموران پلیس توهین کرده بود، دستگیر شد.

دختر «بی‌ام‌و» سواری که به ماموران پلیس توهین کرده بود، دستگیر شد. این دختر جوان پس از توقیف خودوری گران قیمتش به ماموران پلیس فحاشی و توهین کرد.

این دختر در اقدامی عجیب شیشه‌های کانکس پلیس را شکست و آن‌ها را تهدید کرد که درصورت آزاد نکردن ماشینش آن جا را به آتش می‌کشد. تصاویری کوتاه از این رفتار غیرمعمول و توهین آمیز در فضای مجازی منتشر شد. با خبرساز شدن این فیلم کوتاه پلیس شناسایی عامل این حادثه را در دستور کار قرار داد. سخنگوی نیروی انتظامی ظهر جمعه از دستگیری این دختر جوان و تحویل او به مقامات قضایی خبر داد. سخنگوی ناجا این خبر را در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد.

دختر جنجالی خیابان اندرزگو دستگیر شد

چند روز قبل فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن دختر جوانی درحال رجزخوانی برای ماموران پلیس بود. این دختر با چوبی که در دست داشت شیشه‌های کانکس پلیس را شکست. در این فیلم ماشین مدل بالایی هم دیده می‌شد که ظاهرا از سوی پلیس توقیف شده بود. دختر هم مدام با حرکت از سمت ماشین به طرف کانکس پلیس و بلعکس ماموران را تهدید می‌کرد، در صورتی که ماشین را به او بازنگردانند کانکس پلیس را به آتش می‌کشد. البته محل دقیق این حادثه از سوی پلیس اعلام نشده، اما گفته می‌شود این حادثه در خیابان اندرزگو تهران رخ داده و «بی‌ام‌و» خبرساز هم متعلق به دوست این دختر بوده است.

حالا پلیس امروز جمعه اعلام کرد که این دختر جوان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است. سخنگوی ناجا این خبر را در تازه‌ترین پست اینستاگرامی‌اش اعلام کرد. براساس آنچه که در این پست آمده، «بی‌ام‌و» این دختر جوان به دلیل تخلفات زیاد و جریمه سنگین توقیف شده است.

شهروند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
3
5
بابا پلیس بابا سرعت عمل وظیفه شناس ایول دارییییی
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
11
2
لابد ماشینو داغون کرده اند
و هیچ کس هم پاسخگو نیست.
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
10
در این باره یک سوال ذهنم را مشغول میکنه که اگر جای این دختر یک پسر بود ماموران در صحنه چه رفتاری با اون میکردند و چرا ماموران در مواجهه با دختران و یا زنان اینگونه منفعلانه عمل میکنند ؟؟؟؟!!!! آیا اشکال در قانون است ؟ یا دستورالعملی هست و یا ماموران درست آموزش ندیده اند ؟ ویا می نرسند در شبکه های اجتماعی سوژه داغی شوند ؟ هر چه هست نباید اقتدار پلیس در اینگونه صحنه ها به چالش کشیده شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار