۴۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در چین ثبت شد
کد خبر: ۱۷۶۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 10    -    ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کمیسیون ملی بهداشت چین امروز جمعه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته فوت یک نفر و ابتلای ۴۲ مورد جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین امروز جمعه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته فوت یک نفر و ابتلای ۴۲ مورد جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

مقامات بهداشتی چین همچنین اعلام کردند از مجموع ۴۲ مورد شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸ مورد آن وارداتی و کسانی بودند که از کشورهای دیگر به چین سفر کردند.

گزارش می افزاید همچنین در شبانه روز گذشته ۴۷ فرد ناقل خاموش مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند که تمامی آنها از خارج به چین سفر کرده اند.

آمارها حاکی است شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به ۸۱ هزار و ۹۰۷ تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و ۳۳۶ تن رسیده است در حالی که گزارش شده است شمار ناقلان خاموش هم به یک هزار و ۹۷ تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد با مرخص شدن ۸۵ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته در چین، شمار کل درمان شدکان در این کشور به ۷۷ هزار و ۴۵۵ تن رسیده است.

شمار مبتلایان هم در تایوان، هنگ کنگ و ماکائو نیز به یک هزار و ۳۹۸ تن و تعداد جان باختگان هم به ۹ نفر رسیده است در عین حال گزارش شده که درمان شدگان این سه منطقه اداری در چین تا کنون به ۳۸۳ تن رسیده است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
آمار کشورهای غیر دموکراتیک به درد خودشون میخوره
چرا آمار کشورهای دموکراتیک اینقدر از غیر دموکراتیک ها بیشتره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار