نوستراداموس هندی و پیش‎‌بینی کرونا، یک سال پیش در یوتیوپ
کد خبر: ۱۷۵۸۴۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 07    -    ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
این شایعات همگی به پیش بینی شیوع کرونا مربوط بودند. یکی از این نمونه‌ها که سر و صدای زیادی هم به پا کرد، پست توئیتری یک کاربر بود که شیوع این ویروس را در ۷ سال پیش پیش بینی کرده بود. این کاربر که نام کاربری او در توئیتر Macro_Acortes است در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۳ در پستی نوشته بود: «کروناویروس... می‌آید.»

نوستراداموس هندی و پیش‎‌بینی کرونا، یک سال پیش در یوتیوپ / پسر نوجوان هندی گفته ویروس ناشناخته دنیا را به سمت جنگ پیش می‌بردبه گزارش «تابناک با تو»؛ یکی از سایت‌های خبری هند، پسر ۱۴ ساله‌ای را معرفی کرده که در کانال یوتیوب خود در اگوست ۲۰۱۹ پاندمی کروناویروس را پیش بینی کرده است.

نوستراداموس هندی و پیش‎‌بینی کرونا، یک سال پیش در یوتیوپ / پسر نوجوان هندی گفته ویروس ناشناخته دنیا را به سمت جنگ پیش می‌برد

با افزایش خطر و تهدید کروناویروس و همه‌گیری این بیماری، افراد بسیاری بار دیگر به ماوراء الطبیعه، پیشگویی و از این قبیل امور پرداختند. در این چند ماه که از همه گیری کرونا می‌گذارد، بازار پیشگویی‌ها در مورد منشاء این ویروس، سرانجام آن و آخرالزمان بسیار داغ است.

یکی از زمینه‌هایی که شایعات بسیاری را به خود دید، پیش‌بینی همه‌گیری کرونا بود. کافی است جستجویی در اینترنت داشته باشید تا متوجه حرف من بشوید. پیش بینی کارتون سیمپسون‌ها از پیدایش کرونا، فیلم سینمایی شیوع و توصیف این بیماری در رمان چشم‌های تاریکی (The Eyes Of Darkness) فقط بخشی از این پیش بینی‌ها بودند.

به جز سه مورد مذکور، شایعات بسیار دیگری نیز عناوین اصلی سایت‌های مختلف و فضای مجازی را در اختیار خود گرفت. این شایعات همگی به پیش بینی شیوع کرونا مربوط بودند. یکی از این نمونه‌ها که سر و صدای زیادی هم به پا کرد، پست توئیتری یک کاربر بود که شیوع این ویروس را در ۷ سال پیش پیش بینی کرده بود. این کاربر که نام کاربری او در توئیتر Macro_Acortes است در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۳ در پستی نوشته بود: «کروناویروس... می‌آید.»

این قبیل پیش بینی‌ها باعث شده بسیاری از افراد طبیعی بودن شیوع کرونا را رد کرده و آن را یک جنگ بیولوژیکی و هدف دار بدانند. مساله‌ای که موافقان و مخالفان بسیاری دارد.

نوستراداموس جدید هندی و پیش بینی کرونا

همانطور که بیان شد، با افزایش تهدید کرونا در سراسر دینا، شایعات مربوط به کرونا نیز بیشتر شده و می‌شود. در جدیدترین نمونه، هندی‌ها پیش قدم شده و یک نوستراداموس محلی معرفی کرده اند. یکی از سایت‌های خبری هند، پسر ۱۴ ساله‌ای را معرفی کرده که در کانال یوتیوب خود در اگوست ۲۰۱۹ پاندمی کروناویروس را پیش بینی کرده بود. نکته جالب در مورد داستان این پسر که "ابیگیا آناند" نام دارد این است که او تاریخ شیوع این بیماری را نوامبر ۲۰۱۹ و اوجش را انتهای مارس و ابتدای آوریل ۲۰۲۰ می‌داند؛ تاریخی که تا حد زیادی درست است.

این پسر نوجوان در ویدئوی خود در یوتیوب بحث‌های دیگری را نیز مطرح می‌کند. او معتقد است کرونا باعث به هم خوردن تعادل بازار و افزایش درگیری بین کشور‌ها می‌شود. او معتقد است این اتفاق باعث خواهد شد که یک رکود عظیم اقتصادی رخ داده و در نتیجه کشور‌ها وارد یک جنگ بزرگ جهانی شوند. این پسر مدعی است بحران اقتصادی کرونا تا نوامبر سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت و در این مدت مردم دچار چالش‌های بسیاری خواهند شد.

آناند مدعی است اطلاعات بسیاری در مورد نجوم و کیهان شناسی دارد و در ویدئوهایش همواره سعی می‌کند با استفاده از مسائل نجومی و سماوی ادعاهایش را مورد تایید قرار دهد. فی المثل، او در یکی از ویدئوهایش سعی دارد با استفاده از تبیین‌های کیهانی و نجومی این مطلب را به اثبات برساند که ۳۱ مارس، اوج (پیک) شیوع بیماری کرونا خواهد بود.

توجه عجیب هندی‌ها به پیش گوی جوان

نکته جالب این است که حرف‌های آناند توانسته توجه بسیاری از وب سایت‌های هندی را به خود جلب کرده و بسیاری از رسانه‌ها به مصاحبه با او بپردازند. مهم‌ترین این رسانه‌ها "ایندین تایمز" است که در تایید ضمنی حرف‌های این پسر، او را یک نابغه دانسته که جوایز بسیاری را در المپیاد نجوم کسب کرده است.

باید صبر کرد و دید که سرانجام این پیشگوی جدید یوتیوبی و ادعاهایش چه خواهد شد.

منبع: خبر فوری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
3
اینها پیشبینی نیستند، پیشگویی هستند.
پاسخ ها
من
| |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
انسانها هرکجا عاجز میمانند به خرافات روی می اورن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
9
12
کلک و حقه
دروع و ریا و پول
بازی با مردم
اینا که گاو میپرستن چ انتطاری ازشون دارید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
همه شون گاو نمیپرستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
2
15
چرت و پرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
2
13
از قدیم گفتن گچلها هزار فن بلدن ای کیو سان هم اگر یادتان باشد کچل بود
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
باید دید قبل از این تاریخ پیشگویی هایی داشته که به حقیقت بدل شده است یا خیر وگرنه ممکن است یک ادعای شانسی باشد
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
1
0
31 مارسی وجود ندارد
پاسخ ها
saeed
| |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
مارس یا همون مارچ 31 روزه. پس وجود داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار