ابتکار جالب برای برگزاری جشن تولد در قرنطینه خانگی +عکس
کد خبر: ۱۷۵۷۶۷
تاریخ انتشار: 2020 April 06    -    ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
والدین خوش ذوق برای رضایت فرزندانشان و برای آنکه جشن تولد آن‌ها در موعد مقرر انجام شود دست به ابتکاری جالب زدند.

بدون شک در حال حاضر بسیاری از والدین یکی از سخت‌ترین دوران زندگی خود را تجربه می‌کنند. شیوع گسترده کرونا و تعطیل شدن مدارس موجب شده تا بچه ها وقت بیشتری را با والدین خود در داخل خانه سپری کنند و به همین دلیل آن‌ها باید در این روزهای حساس مراقب جسم و روح فرزندان خود باشند.

ابتکار جالب برای برگزاری جشن تولد در قرنطینه خانگی +عکس

مانند یک زوج انگلیسی که ابتکار جالب آن‌ها برای برپایی جشن تولد فرزندانشان در دوران قرنطینه خانگی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این زوج با برپایی یک مراسم کوچک تصمیم گرفتند تا به شکلی خاص جشن تولد فرزندان خود را جشن بگیرند.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده " بِن مور "، خبرنگار انگلیسی که در حال پذیرایی از دو فرزند پسر و دخترش است دیده می‌شود. این ویدئو این خبرنگار را که مانند یک خدمتکار رستوران لباس بر تن کرده و سرگرم پذیرایی از دو فرزندش است نشان می‌دهد. در این ویدئو بن در حالی که دو فرزندش در دو طرف میز ناهارخوری نشسته اند و روی میز شمع و گل قرار داده مشغول پذیرایی از آن‌ها است. همسر بن این ویدئو را از او و فرزندانشان تهیه کرد.

بن در گفتگو با بی سی جهانی گفت: «ما نیز مانند بقیه خانواده‌ها هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. به همین دلیل من و همسرم تصمیم گرفتیم تا جشن تولد پسر و دخترمان را به شکلی خاص برگزار کنیم و با انجام این کار سختی هفته قبل را به فراموشی بسپاریم.»

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی بویژه توئیتر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و تاکنون بیش از ۲.۶ میلیون بیننده داشته است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه والدین فوق العاده ای. این دو کودک باید به داشتن چنین پدر و مادری به خود ببالند.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار