چگونه یک حوضچه‌ی کوچک لاک‌پشتی بسازیم؟
کد خبر: ۱۷۵۶۴۱
تاریخ انتشار: 2020 April 05    -    ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
امروز تصمیم داریم آموزش ساخت یک نوع حوضچه‌ی کوچک به شکل لاک پشت را با گل رس، برای شما قرار دهیم. برای ساخت این حوضچه، شما به توپ پلاستیکی، رنگ روغنی، خاک رس یا گل رس آماده، کاتر، فویل آلومینیوم و قلمو نیاز دارید. برای آشنایی با مراحل کار، با ما همراه باشید.

چگونه یک حوضچه‌ی کوچک لاک‌پشتی بسازیم؟اختصاصی تابناک باتو؛ امروز تصمیم داریم آموزش ساخت یک نوع حوضچه‌ی کوچک به شکل لاک پشت را با گل رس، برای شما قرار دهیم. برای ساخت این حوضچه، شما به توپ پلاستیکی، رنگ روغنی، خاک رس یا گل رس آماده، کاتر، فویل آلومینیوم و قلمو نیاز دارید. برای آشنایی با مراحل کار، با ما همراه باشید.

چگونه یک حوضچه‌ی کوچک لاکپشتی بسازیم؟

چگونه یک حوضچه‌ی کوچک لاکپشتی بسازیم؟

توپ پلاستیکی را از خط میانی، به کمک کاتر، به دو قسمت تقسیم می‌کنیم. با کمک فویل آلومینیوم، پاها و سر لاکپشت را آماده می‌کنیم.

چگونه یک حوضچه‌ی کوچک لاکپشتی بسازیم؟

تکه‌های کوچکی را برای بدن لاک پشت از گل رس به شکل فلس‌های ماهی درست کرده و به بدن آن می‌چسبانیم. سر و پاهای آماده شده با فویل را به کمک گل رس پوشانده و به بدن لاک پشت می‌چسبانیم.

چگونه یک حوضچه‌ی کوچک لاکپشتی بسازیم؟

در پایان مقداری خاک رس را با آب رقیق کرده و فضاهای خالی را با کمک قلمو به وسیله ی خاک رس رقیق شده می‌پوشانیم. پس از خشک شدن کار، آن را به دلخواه رنگ می‌کنیم.

instructables

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار