کمک میلیون دلاری سلبریتی ها به آسیب دیدگان کرونا
کد خبر: ۱۷۵۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 04    -    ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ریحانا و جی‌زی از جمله چهره‌هایی بودند که از طریق مؤسسات خیریه خود به جوامعی که به هر یک دلار احتیاج دارند، کمک کردند. ریحانا و جی‌زی دو میلیون دلار به کودکان کار زندانیان و آوارگان در زمینه مراقبت‌های بهداشتی در شهر نیویورک و لس‌آنجلس پس از انتشار کرونا یا کووید۱۹ کمک کردند.

کمک چند میلیون دلاری ریهانا و جی‌زی به آسیبدیدگان کرونا

کمک چند میلیون دلاری ریهانا و جی‌زی به آسیبدیدگان کرونااختصاصی«تابناک با تو»؛ کمک‌های مشاهیر برای مبارزه با ویروس کرونا هنوز ادامه دارد، ویروسی که روی زندگی بسیاری اثر منفی گذاشت. برخی سلبریتی‌ها ساکت ننشستند و با دارایی‌های خود به کمک بیماران و خسارت‌دیدگان شتافتند.

ریحانا و جی‌زی از جمله چهره‌هایی بودند که از طریق مؤسسات خیریه خود به جوامعی که به دلار احتیاج دارند، کمک کردند.
ریحانا و جی‌زی دو میلیون دلار به کودکان کار، زندانیان و آوارگان در زمینه مراقبت‌های بهداشتی در شهر نیویورک و لس‌آنجلس پس از انتشار کرونا یا کووید۱۹ کمک کردند.

کمک چند میلیون دلاری ریهانا و جی‌زی به آسیبدیدگان کرونا

مؤسسه کلارا لئونل که ریحانای ۳۲ ساله تأسیس کرده در کنار مؤسسه شان کارتر که جی‌زی ۵۰ ساله آن را اداره می‌کند در اینستاگرام از اقدامات و تعهدات جدید خود در زمینه متضررین از کرونا خبر دادند.

به طوریکه اعلام شد مؤسسه کلارا لئونل با همکاری مؤسسه شان کارتر دو میلیون دلار به کارگران فصلی در نیویورک و لس‌آنجلس، کودکان کار و زندانیان و آوارگان کمک خواهند کرد.

هفته‌ی گذشته، نیز مؤسسه ریحانا تعهد کرد که پنج میلیون دلار برای شماری از شرکت‌های فعال در خط مقدم مبارزه با کرونا اهدا کند، او همچنین از پرداخت وام برای حمایت از افراد ضعیف و به حاشیه رانده شده در ایالات متحده، منطقه‌ی دریای کارائیب و آفریقا خبر داد.

رایان رینولدز، بلیک لایولی بازیگر و مدل هر کدام ۴۰۰ هزار دلار، جیمز مک‌آووی بازیگر اسکاتلندی بیش از ۲۰۰ هزار دلار برای مبارزه با کرونا اختصاص دادند. بن افلک نیز هزاران دلار به بانک غذای آمریکا کمک کرد.

کمک چند میلیون دلاری ریهانا و جی‌زی به آسیبدیدگان کرونا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سام
|
United States
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
1
یاد بگیرند سلبریتی کشور که زیادی پز میدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار