معرفی انواع شینیون مو
کد خبر: ۱۷۵۱۷۹
تاریخ انتشار: 2020 March 30    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
معرفی انواع شینیون مو، و انواع سبک‌های معمول این مدل مو برای افرادی که به دنبال این سبک از آرایش و زیبایی مو هستند، بسیار اهمیت دارد. با معرفی انواع شینیون مو، در واقع با یکی از رشته‌های تخصصی آرایش و زیبایی مو آشنا می‌شویم؛ که امروز پیشرفت قابل توجهی در مدل‌های مختلف مو داشته است،

معرفی انواع شینیون مو«تابناک باتو» معرفی انواع شینیون مو، و انواع سبک‌های معمول این مدل مو برای افرادی که به دنبال این سبک از آرایش و زیبایی مو هستند، بسیار اهمیت دارد. با معرفی انواع شینیون مو، در واقع با یکی از رشته‌های تخصصی آرایش و زیبایی مو آشنا می‌شویم؛ که امروز پیشرفت قابل توجهی در مدل‌های مختلف مو داشته است، بطوری که به تنهایی دارای سبک و انواع متنوعی است. برای معرفی انواع شینیون مو، مجلات و ژورنال‌های مدل موی زیادی در حال حاضر قابل ارائه هستند، که با نشان دادن مدل‌های به روز شما را در داشتن یک مدل هماهنک با چهره تان راهنمایی می‌کنند.

معرفی انواع شینیون مو

معرفی انواع شینیون مو، و همین طور نکات کلیدی شینیون، مواردی است، که درانتخاب این مدل مو موثر می‌باشد. تنوع مدل‌های این نوع آرایش مو به حدی زیاد بوده، که جزو پر طرفدارترین مدل‌های امروزه به شمار می‌آید، در ادامه این مطلب می‌توانید برای آشنایی بیشتر با انواع شینیون مو با ما همراه باشید.

شینیون مو چیست؟

اولین گام در معرفی انواع شینیون مو، تعریفی از عبارت شینیون است؛ شینیون در کلمه به معنای جمع کردن مو‌ها در پشت سر و مدل دادن به آن برای زیباتر شدن صورت و مو است. ابزارشینیون مو، مثل گیره مو، سنجاق، تل، تور، و موارد از این قبیل در فرم دهی مو‌ها در این سبک از آرایش مو تاثیر دارد. شینیون بر اساس فرهنگ‌های مختلف ارائه می‌شود، که از آن‌ها بعنوان شینیون‌های اروپایی و عربی و ... یاد می‌کنند.

معرفی انواع شینیون مو

معرفی انواع شینیون مو

تکنیک‌های زیادی برای آماده سازی مو‌ها برای انواع شینیون وجود دارد، که وابسته به نوع شینیون متغییر است؛ بنابراین برای آشنایی بهتر با انواع شینیون مو باید مدل‌های مختلف آن را بشناسیم. در این مطلب علاوه بر معرفی انواع شینیون مو؛ به بررسی تکنیک‌های مخصوص هر مدل می‌پردازیم.

شینیون موی کوتاه

معرفی انواع شینیون مو

در معرفی انواع شینیون مو باید به این موضوع اشاره کنیم، که این مدل مو به دلیل قابل استفاده بودن برای هر مدل مویی تا به امروز پر کاربرد‌ترین مدل مو برای مجالس و مهمانی‌ها است. شینشون مو حتی در آرایش مو‌های کوتاه هم قابل استفاده می‌باشد. در این حالت حتی اگر مو‌های فرد مورد نظر به قدری کوتاه است، که امکان شینیون موی مصنوعی لا به لای مو‌ها وجود ندارد، در این شرایط با استفاده از چسب مو‌های قوی مشغول مدل دادن با مو‌ها شده و مدل دهی به مو را انجام می‌دهند.

شینیون خطی

معرفی انواع شینیون مو

شینیون خطی یکی از مورد علاقه‌ترین سبک‌های شینیون است؛ که امروزه انتخاب بیشتر خانم‌ها برای شرکت در مراسم‌های مهمانی و عروسی می‌باشد. در معرفی انواع شینیون مو، این مدل را مدلی جذاب و بی نظیر می‌نامند، استفاده از ظرافت و زیبایی در جمع کردن و فرم دهی مو‌ها در این مدل یکی از ویژگی‌های مورد توجه این سبک از مدل شینیون است. شینیون خطی داری تکنیک‌های بخصوصی می‌باشد ورعایت نکات شینیون خطی از سری مواردی است، که باید توسط فرد خبره و کاربلد در هنگام آرایش مو‌ها در نظر گرفته شود.


شینیون باز

معرفی انواع شینیون مو

شینیون باز و نیمه باز؛ از سری مدل‌های شینیون است، که برای خانم‌های جوان یک سبک زیبای مو به شمار می‌آید. هنگام معرفی انواع شینیون مو باید این سبک از شینیون را یک آرایش دهنده و جذابیت بخش به مو‌های بلند و باز نامید. این مدل مو مناسب برای انواع مجالس عروسی و مهمانی است و یک ست عالی با لباس‌های یقه باز به شمار می‌آید.

شینیون عروس

معرفی انواع شینیون مو

شینیون در بین عروس‌ها پر طرفدار‌ترین مدل می‌باشد، این سبک مو به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد در کنار تور و لباس عروس زیبایی دو چندانی را به چهره فرد می‌بخشد. انواع مختلفی از مدل شینیون عروس وجود دارد، که متناسب با مدل لباس و سبک آرایش و اندازه مو می‌توان بهترین سبک را انتخاب و به کار برد. یکی از پر کاربردترین شینیون‌های عروس شینیون خطی است.


شینیون جلوی مو

معرفی انواع شینیون مو

بیشتر افراد تمایل دارند برای شرکت در مراسم عقد‌های محضری یا مکان‌های خاص مثل رستوران برای آرایش مو‌های خود از شینیون جلوی مو استفاده کنند، در این حالت می‌توان از بافت مو جلوی سر در شینیون و آراستن مو استفاده کرد. انواع بافتی که در این نوع شینیون کاربرد زیادی دارند، بافت‌های تیغ ماهی و فرانسوی می‌باشند. استفاده از چتری مو‌های جلو سر برای آرایش و شینیون جلوی مو نیز معمولا کاربردی است.

شینیون ساده

معرفی انواع شینیون مو

همان طور که در معرفی انواع شینیون مو و تعریف واژه شینیون بیان کردیم جمع کردن مو در پشت سر و آرایش ساده مو در این حالت را شنیون ساده مو می‌گویند؛ که در بیشتر موارد این نوع شینیون اروپایی نیز خوانده می‌شود.


نکات کلیدی در شینیون مو

بعد از معرفی انواع شینیون مو، به بیان نکات کلیدی و مهم در این سبک از آرایش مو می‌پردازیم. رعایت اصول انجام کار در این نوع از مدل مو بسیار اهمیت دارد، برای داشتن نتیجه کاری مناسب باید به موارد زیر توجه ویژه شود:

پیدا نبودن سنجاق‌های به کار رفته برای نگهداری مو، این باور که استفاده زیاد سنجاق به محکم نکهداشتن مو کمک می‌کند غلط است.
با استفاده از حداقل گیره شینیون مو را انجام دهید.
شینیون سبک‌های زیادی دارد اهمیت به سلیقه مشتری و مشاوره درست در این امر مهم می‌باشد.
نیازمند ظرافت کار و هنرمندی آرایشگر است.
در این نوع سبک برای مو‌های کم پشت می‌توان از مو‌های اضافه (مصنوعی و طبیعی) و روش‌های پروتز مو (سلیکونی و اسفنجی) و همین طور پودر‌های حجم دهنده استفاده کرد، که کاربرد تمامی این روش‌ها نیاز به تجربه بالایی دارد، تا نتیجه کار مطلوب باشد.
توجه به اینکه شینیون انتخاب شده با میکاپ صورت و سبک لباس فرد هماهنگی داشته باشد؛ بسیار مهم می‌باشد.

معرفی انواع شینیون مو
ابزار شینیون مو

در سری موارد معرفی انواع شینیون مو می‌توان بعضی از شینیون‌ها که بر اساس ابزار مورد استفاده نامگذاری می‌شوند، را نیز در نظر گرفت. مثل شینیون با تور که بیشتر مختص مدل‌های شینیون عروس است. اما با استفاده از تور و ابزار‌های دیگری مثل حلقه و قرار دادن مو‌ها درون آن‌ها می‌توان این مدل مو را برای افراد دیگر نیز انجام داد. شینیون با پروتز گرد نوع دیگر این نوع شینیون است، که در انجام شینیون موی گوجه‌ای از آن استفاده می‌شود. اما کاربردی‌ترین حالت این ابزار حجیم نشان دادن مو‌ها در شینیون موی کوتاه و همین طور افراد با مو‌های کم پشت، است.

معرفی انواع شینیون مو

استفاده از اتوی مو و بابلیس هم برای مدل دهی مو‌ها در انواع شینیون بسیار موثر بوده، که اصطلاحا به این نوع ازشینیون‌ها شینیون حرارتی می‌گویند، که در کنار آن‌ها حتما باید از تثبیت کننده مو استفاده کرد، چون رطوبت ممکن است، حالت مو را از بین برده و شینیون مو را بهم ریخته و بد جلوه دهد.

خدمت از ما

برچسب ها: شینیون مو ، شینیون ، مو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار