مسئولیت اجتماعی بیمه در دوران کرونا
کد خبر: ۱۷۵۱۲۱
تاریخ انتشار: 2020 March 29    -    ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
گفتگو با علیرضا کریمی مدیرعامل استارت آپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان؛
فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت از تامین منابع مالی مورد نیاز برای مقابله با ویروس ‏کرونا، نسبت به خرید اوراق گواهی ‏نیکوکاری در نماد کرونا کرده است.

مسئولیت اجتماعی بیمه در دوران کرونا

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، یک استارتاپ در حوزه بیمه است که خدمات متنوعی را عرضه می‌کند. این کسب و کار در روزهای شیوع ویروس کرونا علاوه بر انجام تکالیف خود در مسیر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی با تمام توان حرکت کرده است.در ادامه گفتگوی علیرضا کریمی مدیر عامل فروشگاه آنلاین بیمه ماهان آمده است.

مدیر عامل فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در مورد برنامه‌های فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با شرایط ویژه این روزها سخن گفت و اعلام کرد: «سال نو را خدمت هم میهنان خود تبریک عرض می‌کنم. ما از همان روزهای اول، سعی کردیم شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیریم. چون ارتباط ما با مشتریان بعد از خرید آنلاین، توسط پیک‌ها انجام می‌شود، لذا ضمن آموزش به پیک‌ها، نسبت به نظافت بیشتر و ضدعفونی در خصوص اوراق بیمه و بسته‌هایی که جابجا می‌شود، کردیم.»

مسئولیت اجتماعی بیمه در دوران کرونا

علیرضا کریمی در مورد ایام نوروز و بیماری کرونا و کاهش ساعت کاری فروشگاه سخن گفت و اعلام کرد: «خرید از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، 24 ساعته است و محدودیتی در این خصوص در هیچ ایامی وجود ندارد. پشتیبانی تلفنی ما نیز در گذشته برای روهای کاری از ساعت 8 صبح الی 9 شب، و برای روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 9 شب بوده و این شرایط همچنان ادامه دارد. همکاران پشتیبانی تلفنی غیر از اول و دوم و نیز سیزدهم فرودین تا روزی که محدودیت جدیدی در تردد نباشد، در همین ساعت‌ها پاسخگوی مشتریان عزیز هستند. مشتریان محترم می‌توانند در ساعت‌های کاری با شماره‌های 88699214 و 88699343 تماس حاصل کنند.»

علیرضا کریمی در مورد شرایط ویژه‌ای که این روزها وجود دارد و تسهیلاتی که تدارک دیده‌اند، بیان کرد که: «ما به سازمان‌ها و افرادی که خدمات می‌دهیم، بارها پیامک زدیم و به آنها اطلاع دادیم، به منظور پیشگیری از انتشار بیماری کرونا و رعایت موارد توصیه شده، حتی الامکان روش‌های غیرحضوری خدمات الکترونیک را جایگزین مراجعه حضوری کنند و در همین راستا به منظور تشویق در خریدهای اینترنتی می‌توانند به نشانی www.bimemahan.com  مراجعه و از کد تخفیف salamt99 استفاده کنند. همچنین فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت از تامین منابع مالی مورد نیاز برای مقابله با ویروس ‏کرونا، نسبت به خرید اوراق گواهی ‏نیکوکاری در نماد کرونا کرده است.»

مسئولیت اجتماعی بیمه در دوران کرونا

مدیر عامل فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در پایان در مورد برنامه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان برای سال 1399 سخن گفت. وی بیان کرد: «به هر حال شرایط جهت ایران و دنیا پس از این بیماری، شرایط جدیدی خواهد بود. اما با توجه به هدف گذاری سال جدید با نام جهش تولید، وظیفه مضاعفی را برای استارت آپ‌ها متصور شده است. ما تلاش خواهیم کرد در راستای آیین نامه‌های قانونی که در اواخر سال 98 به تصویب رسیده، فعالیت‌های خود را توسعه دهیم و حتی استخدام‌های جدیدی در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان داشته باشیم.»

علاقه‍مندان به‌منظور تشویق در خریدهای اینترنتی بیمه نامه‌های خود می‌توانند به نشانی www.bimemahan.com  مراجعه و از کد تخفیف salamt99 استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار