آخرین آمار جهانی کرونا اعلام شد
کد خبر: ۱۷۵۰۰۷
تاریخ انتشار: 2020 March 28    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۵۹۷ هزار و ۲۶۷ نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۱۰۴ هزار و ۲۰۵ مبتلا در رده نخست قرار دارد.
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۵۹۷ هزار و ۲۶۷ نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۱۰۴ هزار و ۲۰۵ مبتلا در رده نخست قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۵۹۷ هزار و ۲۶۷ نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹) شده‌اند که از این تعداد ۲۷ هزار و ۳۶۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع مبتلایان در جهان، ۱۳۳ هزار و ۳۶۳ مبتلا بهبودیافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

کشور آمریکا با افزایش ۱۸ هزار و ۶۱۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۱۰۴ هزار و ۲۰۵ مبتلا رسیده است؛ این کشور هم‌اکنون از نظر تعداد مبتلایان در رده نخست جهان قرار دارد؛ همچنین یک هزار و ۷۰۱ نفر در این کشور جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد؛ این کشور با افزایش ۵ هزار و ۹۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶ هزار و ۴۹۸ مبتلا دارد؛ تاکنون ۹ هزار و ۱۳۴ نفر نیز در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های چین، اسپانیا، آلمان و فرانسه نیز به ترتیب در رده‌های سوم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد کشته شدگان کشور‌های ایتالیا، اسپانیا و چین در رده اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعدا بهبودیافتگان نیز کشور‌های چین، ایران و ایتالیا به ترتیب با ۷۴ هزار و ۹۷۱، ۱۱ هزار و ۱۳۳ و ۱۰ هزار و ۹۵۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار