درخواست همسر مدل معروف پس از ابتلایش به کرونا
کد خبر: ۱۷۴۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 30    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
سام كین که خود نیز به کرونا مبتلا شده گفت: امروز هیچ تغییر واقعی در شرایط لیندا وجود ندارد، می ترسم، اوضاع مثل شب گذشته است ، افكار، عشق، و دعاهای خود را برای او بفرستید. او در حال حاضر نیاز به دعا و کمک شما دارد، او می جنگد و برنده خواهد شد، متشکرم برای پیامهای شگفت انگیز و مهربانانه شما ... با عشق فراوان ، سام.

درخواست همسر مدل معروف پس از ابتلا به کرونااختصاصی«تابناک با تو»؛ ویروس کرونا بدون تفاوت قائل شدن در میان مردم، به آنها حمله می کند. ابتلا به این بیماری بین افراد عمومی و مشاهیر برابر است و پس از آلوده شدن پرنس چارلز و شاهزاده آلبرت پرنس موناکو، حالا بازیگر و مدل انگلیسی لیندا لوساردی به آن گرفتار شده است، اما آیا او به تازگی به این بیماری مبتلا شده و یا مدت ابتلای او طولانی بوده است؟

درخواست همسر مدل معروف پس از ابتلا به کرونا

لیندا لوساردی ۶۱ ساله، بازیگر و مدل لباس جمعه گذشته به بیمارستان منتقل شد و گزارش شد که وی به بیماری کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) آلوده شده است. همسرش ۵۱ ساله او سام کین اظهار داشت که کرونا در بدن لیندا پیشرفت کرده و او در آستانه مرگ است و شفای او دور از ذهن به نظر می‌رسد.

برای او دعا کنید! 

سام كین که خود نیز به کرونا مبتلا شده گفت: امروز هیچ تغییر واقعی در شرایط لیندا وجود ندارد، می‌ترسم، اوضاع مثل شب گذشته است، افكار، عشق، و دعاهای خود را برای او بفرستید. او در حال حاضر نیاز به دعا و کمک شما دارد، او می‌جنگد و برنده خواهد شد، متشکرم برای پیامهای شگفت انگیز و مهربانانه شما ... با عشق فراوان، سام.

درخواست همسر مدل معروف پس از ابتلا به کرونا

لیندا در بیمارستان

سام کین از مردم انگلیس خواست تا ویروس کرونا را جدی بگیرند و مراقبت‌های بهداشتی مانند ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده را استفاده کنند و در قرنطینه خانگی بمانند، و به جداسازی اجتماعی و قطع ارتباط مستقیم براساس دستورالعمل های رسمی بهداشتی احترام بگذارند.

درخواست همسر مدل معروف پس از ابتلا به کرونا

 

درخواست همسر مدل معروف پس از ابتلا به کرونا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
خدارو شکر از بیمارستان مرخص شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار