ورود هرگونه مسافر به شهرهای گلستان ممنوع شد
کد خبر: ۱۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار: 2020 March 26    -    ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
استاندار گلستان از آغاز طرح ممنوعیت ورود مسافران به شهرهای مختلف استان گلستان خبر داد و گفت: برای ورود به شهرهای استان، افراد باید ساکن همان استان باشند.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان در خصوص آغاز رح ممنوعیت ورود مسافران به شهرهای مختلف استان گلستان اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز شده و با جدیت دنبال خواهد شد.هادی حق‌شناس استاندار گلستان در خصوص آغاز رح ممنوعیت ورود مسافران به شهرهای مختلف استان گلستان اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز شده و با جدیت دنبال خواهد شد.
وی اضافه کرد: فرد مسافر برای ورود به شهرهای استان باید ساکن همان شهر باشد و این موضوع از طریق پلاک خودرو، بیمه، یا هر سند اثبات کننده سکونت فرد در آن شهر امکان‌پذیر خواهد بود.
استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که آیا فرد ساکن شهرهای استان می‌تواند وارد شهر دیگری از استان شود یا خبر گفت: خیر، تمامی مسافران چه بین شهری و چه بین استانی برای ورود به شهرهای استان باید ساکن همان شهر باشند تا اجازه ورود پیدا کنند.
حق‌شناس بیان کرد: در صورت تخطی از قانون و یا ورود فرد غیربومی به آن شهر، خودروی فرد متخلف توقیف و اعمال قانون خواهد شد.
وی در خصوص فعالیت اصناف در شهرهای استان و عدم تمکین برخی واحدهای صنفی تصریح کرد: فقط واحدهای صنفی ارائه دهنده اقلام خوراکی و یا خدمات ضروری و مراکز درمانی و امدادی مجاز به فعالیت هستند و باقی واحدهای صنفی تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود.
استاندار گلستان گفت: در صورت تخلف واحد صنفی در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم آن واحد صنفی پلمب خواهد شد.
حق‌شناس در خصوص وضعیت کلی استان در خصوص شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: خوشبختانه تعداد بیماران در حال حاضر همانند دو هفته اول اسفندماه سال گذشته است و از وضعیت با ثباتی برخوردار هستیم.
وی اضافه کرد: یک هزار تخت بیمارستانی خالی در استان داریم ولی نگران هستیم که پیک دوم در راه باشد.
استاندار گلستان در خصوص دستور بکارگیری یک سوم نیروهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و عدم تمکین برخی مدیران متذکر شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید با یک سوم تعداد نیروها فعال باشند و بانوان هم مجاز هستند در محل کارشان حاضر نباشند.
حق‌شناس گفت: دستگاه‌های درمانی و امدادی از این دستورالعمل و ابلاغ مستثنی هستند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار