كرونايي شدن همسر بازیگر معروف بعد از ملاقات با او
کد خبر: ۱۷۴۷۸۸
تاریخ انتشار: 2020 March 26    -    ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کرونا هر روز اتفاق جدید و قابل تأمّلی را رقم می‌زند و همه قواعد ساخته شده در ذهن مردم را به‌هم می‌ریزد؛ در حالیکه همه‌ی مردم دنیا از مبتلایان به کرونا فرار می‌کنند، ماجرای متفاوتی برای خانم و آقای آلبا رقم خورده است. خانم سابرینا آلبا پس از ابتلای همسرش ادریس آلبا بازیگر تلویزیون، تئاتر و فیلم بریتانیایی، پنج روز ادریس البا را در قرنطینه‌اش همراهی کرد تا جایی که بالأخره خودش هم کرونا گرفت.

همسر بازیگر معروف به ملاقات رفت و کرونا گرفت!

همسر بازیگر معروف به ملاقات رفت و کرونا گرفت!اختصاصی«تابناک با تو»؛ کرونا هر روز اتفاق جدید و قابل تأمّلی را رقم می‌زند و همه قواعد ساخته شده در ذهن مردم را به‌هم می‌ریزد؛ در حالیکه همه‌ی مردم دنیا از مبتلایان به کرونا فرار می‌کنند، ماجرای متفاوتی برای خانم و آقای آلبا رقم خورده است. خانم سابرینا آلبا پس از ابتلای همسرش ادریس آلبا بازیگر تلویزیون، تئاتر و فیلم بریتانیایی، پنج روز ادریس البا را در قرنطینه‌اش همراهی کرد تا جایی که بالأخره خودش هم کرونا گرفت.

همسر بازیگر معروف به ملاقات رفت و کرونا گرفت!

ادریس آلبا و همسرش پس از ابتلا به کرونا در قرنطینه 

از آنجا که بیماری کرونا بسیار خطرناک است و به سرعت منتقل می‌شود، سابرینا آلبا به دلیل حضور در کنار همسر بیمارش با انتقادات گسترده‌ای روبرو شد. این همراهی غافلگیر کننده به دلیل علاقه او به همسرش ادریس البا بوده‌است. سابرینا در گفتگو با اپرا وینفری گفت از این کار پشیمان نیست، زیرا همسرش را بسیار دوست دارد.

آلبا فیلمی از خود و همسرش را از داخل اتاق مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتشر کرد و گفت حالشان خوب است و اخباری که درباره وخامت حال آنان منتشر می‌شود شایعاتی بیش نیست.

همسر بازیگر معروف به ملاقات رفت و کرونا گرفت!

همسر بازیگر معروف به ملاقات رفت و کرونا گرفت!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار