رقابت بروس‌لی و مک‌کوئین+عکس
کد خبر: ۱۷۴۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 26    -    ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
استیو مکوئین تا پیش از مرگش در سال هزار و نهصد و هشتاد در سن پنجاه سالگی به دلیل سرطان ریه یکی از مهم ترین ستارگان سینما بود.پرسونای سینمایی او با کمک آثاری مانند «فرار بزرگ»،«بولیت»، قوام پیدا کرد.

استیو مکوئین تا پیش از مرگش در سال هزار و نهصد و هشتاد در سن پنجاه سالگی به دلیل سرطان ریه یکی از مهم ترین ستارگان سینما بود.پرسونای سینمایی او با کمک آثاری مانند «فرار بزرگ»،«بولیت»، قوام پیدا کرد.ستیو مکوئین تا پیش از مرگش در سال هزار و نهصد و هشتاد در سن پنجاه سالگی به دلیل سرطان ریه یکی از مهم ترین ستارگان سینما بود.پرسونای سینمایی او با کمک آثاری مانند «فرار بزرگ»،«بولیت»، قوام پیدا کرد.
مکوئین اگر زنده بود روز بیست و چهارم ماه مارس نود ساله می‌شد.او پسری یاغی بود که در مراکز بازپروری درس خواند.اما توانست در سینما استعدادهایش را بروز دهد. شاید خیلی ها ندانند که استیو مکوئین با بروس لی در سال‌ها میانی دهه شصت رفاقت داشت.

رقابت بروس‌لی و مک‌کوئین+عکس

استیو مکوئین عاشق سرعت و رانندگی بود. بروس لی می خواست یک ماشین پورشه 991 اس مدل استیو مکوئین خریداری کند.اما هرچه استیو مکوئین راننده حاذقی بود بروس لی راننده خوبی نبود.
مکوئین برای اینکه به بروس لی بفهماند که رانندگی چنین ماشین های سرعتی خطرناک است او را به کوهستان های سانتا مونیکا برد که پر از صخره است. او با ماشینش چرخش های صد و هشتاد درجه ای می زد.بروس لی کم کم ترس برش داشت و با داد و هوار ا ز مکوئین خواست که ماشین را نگه دارد و ازخریداری این اتومبیل صرف نظر کرد.

دنیای تصویر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشمند و فیلسوف خردمند تلگرام من است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
1
0
جزئیات دقیق چهار نژاد حاضر در ایران را با دقت بخوانید و پخش کنید تا از بیماری های ژنتیکی مرگبار نوزادان پیشگیری کنید❤️
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار