دستور ستاد کرونا برای توقف پرواز به 4 استان
کد خبر: ۱۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: 2020 March 25    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ جدید ستاد مقابله با کرونا برای توقف پرواز چهار استان تا بیست و دوم فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: برخی دیگر از مناطق نیز به دلیل نبود مسافر پروازها فعلاً انجام نمی‌شود و بسیاری از پروازها نیز با حداقل ظرفیت و قیمت ممکن انجام می‌شود.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ جدید ستاد مقابله با کرونا برای توقف پرواز چهار استان تا بیست و دوم فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: برخی دیگر از مناطق نیز به دلیل نبود مسافر پروازها فعلاً انجام نمی‌شود و بسیاری از پروازها نیز با حداقل ظرفیت و قیمت ممکن انجام می‌شود. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ جدید ستاد مقابله با کرونا برای توقف پرواز چهار استان تا بیست و دوم فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: برخی دیگر از مناطق نیز به دلیل نبود مسافر پروازها فعلاً انجام نمی‌شود و بسیاری از پروازها نیز با حداقل ظرفیت و قیمت ممکن انجام می‌شود.
رضا جعفرزاده اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا پروازهای رفت و برگشت چهار مرکز استان ساری، رشت، اصفهان و مشهد تا بیست و دوم فروردین ماه متوقف شده است البته پروازهای کیش و قشم هم فعلاً انجام نمی‌شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از پروازها ی داخلی به دلیل کاهش سفرهای مردم با حداقل ظرفیت و قیمت انجام می شود، افزود: این ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا برای توقف پروازها از طریق معاونت هوانوردی و امور بین الملل به همه فرودگاه‌های استان‌های مذکور و شرکت‌های هواپیمایی که در این مسیرها پرواز برنامه‌ریزی شده داشتند، ابلاغ شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: این سازمان و صنعت حمل و نقل هوایی آماده اجرای هر گونه تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری و شکستن زنجیری انتقال ویروس کرونا است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار