نمودار رشد ابتلا به کرونا در پایتخت
کد خبر: ۱۷۴۶۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 25    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
اداره کل سامانه‌ها و زیرساخت‌ اطلاعات مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور، داده‎‌های رسمی از میزان شیوع ویروس کرونا را بر روی نقشه به صورت برخط به نمایش درآورده است.

 اداره کل سامانه‌ها و زیرساخت‌ اطلاعات مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور، داده‎‌های رسمی از میزان شیوع ویروس کرونا را بر روی نقشه به صورت برخط به نمایش درآورده است. اداره کل سامانه‌ها و زیرساخت‌ اطلاعات مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور، داده‎‌های رسمی از میزان شیوع ویروس کرونا را بر روی نقشه به صورت برخط به نمایش درآورده است.
 در این نمودار رشد ابتلا به ویروس کرونا در تهران را مشاهده می‎کنید که حاکی از سرعت رشد ابتلا به این ویروس است که در سه روز ابتدایی سال ۱۳۹۹ شمار آنها از مرز ۵۰۰۰ نفر در پایتخت گذشته است.
سازمان نقشه‎‌برداری کشور به عنوان متولی ایجاد زیرساخت داده‎های مکانی و متولی ایجاد بستر عرضه و تبادل داده‌ها و وجوه مکانی پدیده‌های بشری و طبیعی از جمله سیل، زلزله، فرونشست و اپیدمیولوژی ویروس کرونا و ..... از سامانه IRANSDI.IR استفاده کرده است. لذا با توجه به داده‌های موجود در رسانه‌های رسمی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است؛ سازمان نقشه‎‌برداری کشور چگونگی توزیع مبتلایان به این ویروس را به‌صورت نقشه‌های پله‌های رنگی کروپلت نرمالایز شده با مساحت ارائه می‌دهد.

نمودار رشد ابتلا به کرونا در پایتخت

انتخاب

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
توی خبرها که نشون داد پر بود از آدمها توی بازارو خیابون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
4
تا همه مردم تهران کرونایی نشوند این دولت قصد تعطیلی ادارات راندارد جان مردم ارزشی ندارد آقای رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس جلسه بگزار می کند یا با فاصله چند متری با اعضای هیات دولت مینشیتد پس اوضاع را درک می کند وانتضار می رود که دستگاههای اجرائی هم تعصیل کند مثل سایر کشورها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
دکتر احمدی نژاد (مردی برای همه میدان ها) پیش بینی کرده از اول فروردین کرونا پس خواهد رفت و از 13 فروردین کاملا خفیف خواهد شده.
امیدوارم این دروغش راست در بیاید.
از یک بیمارستان امروز خبردار شدم این حرفی که قبلا زده راست در امده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
وقتی همه گیری خیلی زیاد بشه خود آقایون هم تا مدتها نمیتونن از سوراخشون بیرون بیان
به اینجاش فکر نکرده بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار