کشف ۲۰ کیلو گوشت خوک در چلوکبابی
کد خبر: ۱۷۴۶۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 24    -    ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲۰ کیلو گوشت خوک در چلوکبابی ای در پایتخت خبر داد و گفت: واحد صنفی با دستور قضائی پلمب شد.

 معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲۰ کیلو گوشت خوک در چلوکبابی ای در پایتخت خبر داد و گفت: واحد صنفی با دستور قضائی پلمب شد. معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲۰ کیلو گوشت خوک در چلوکبابی ای در پایتخت خبر داد و گفت: واحد صنفی با دستور قضائی پلمب شد.
سرهنگ نادر مرادی در تشریح کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه متصدی یک واحد صنفی چلوکبابی در حوالی خیابان شریعتی به مشتریانش کباب گوشت خوک و فرآورده‌های گوشتی برخی حیوانات حرام گوشت عرضه می‌کند. بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.
وی بیان داشت: در رصدهای اطلاعاتی هویت متصدی چلوکبابی و نشانی واحد صنفی شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام قضائی عنوان کرد: با هماهنگی‌های قضائی صبح امروز پنجم فروردین ماه تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی به چلوکبابی مذکور اعزام و موفق شدند در بازرسی از چلوکبابی ۲۰ کیلو گوشت خوک و فرآورده‌های گوشتی شامل سوسیس و کالباس تهیه شده از گوشت خوک کشف کنند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت در پایان با اشاره به اینکه متصدی چلوکبابی دستگیر و واحد صنفی با دستور قضائی پلمب شد، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
10
11
بايد به اشد مجازات محكوم شوند.
قانون دراين خصوص بايد در اسرع وقت اجرا شود. مثل پرونده اختلاسگران!!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
3
1
در اروپا و غرب که اصول دین اسلام را رعایت نمی کنند بیشتر از ما گرفتار بیماری می شوند ،در همین مورد بیماری کرونا همه می بینیم اگر ملت ما هم قرنطینه ی کامل شوند به لطف خدا زودتر نجات پیدا می کنیم
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
3
2
خیلی کار زشتیه بعضی از آدمها برای کاسبی دست به هر کاری میزنند پلمپ چیه کل مغازه را باید تخلیه کنندو اجازه فعالیت مجدد به این جور ...... ندهند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
میبینم خوک خورها زیادند ..... چرا منفی . خیلی هم درست گفته برای دوزار سود پدر مردم را در آورده اند . یا گوشت خوک یا روغن تقلبی یا گوشت خر و هزار جور پدرسوخته بازی
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
خر بود به خوک نیز آراسته شد .
پس منتظر ویروس خوکونا باشیم
حالا کله پاچش کجا رفت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار