بازداشت فعال هندی برای نوشاندن ادرار گاو به افراد
کد خبر: ۱۷۴۵۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 23    -    ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
پلیس هند یک فعال سیاسی را به جرم متقاعد کردن افراد در نوشیدن ادرار گاو برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بازداشت کرد.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ پلیس هند یک فعال سیاسی را به جرم متقاعد کردن افراد در نوشیدن ادرار گاو برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بازداشت کرد.

بازداشت «نارایان چاترجی»، فعال سیاسی عضو حزب حاکم بر این کشور پس از آن صورت گرفت که یک شهروند در اثر «نوشیدن ادرار گاو به توصیهٔ وی» بیمار شد و به کلانتری شکایت کرد.

پلیس ایالت بنگال غربی اعلام کرد اتهام آقای چاترجی عبارت است از «برگزار کردن مراسمی برای استعمال ادرار گاو و متقاعد کردن یک داوطلب به نوشیدن آن.»

بازداشت فعال هندی برای نوشاندن ادرار گاو به افراد

روز گذشته پلیس هند همچنین یک دامدار را به اتهام فروش ادرار گاو بازداشت کرد. پلیس اعلام کرد این فرد که «شیخ مسعود» نام داشته مدعی شده است که ادرار گاوهایش ویروس کرونا را از افراد دور نگاه می‌دارد و آن را لیتری ۵۰۰ روپیه (۶/۵) دلار می‌فروخته است.

در هفتهٔ گذشته ده‌ها فعال وشخصیت سیاسی دارای مذهب هندو در دهلی نو، ‌پایتخت هند مراسم ویژهٔ ادرار گاو برگزار کردند که میهمانان آن علاوه بر رسم برافروختن آتش، برای مبارزه با بیماری کوید-۱۹ در ظروف سفالی ادرار گاو نوشیدند.

شبه قارهٔ هند ۱/۳ میلیارد نفر جمعیت دارد که اکثریت آن را هندوها تشکیل می‌دهند. در آیین هندو گاو حیوان مقدس شمرده می‌شود و باور بر آن است که نوشیدن ادرار این حیوان نوشدارویی است که تمام بیماری‌ها را شفا می‌دهد از آرتروز و آسم گرفته تا دیابت و سرطان.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
1
1
خوشمزست
پاسخ ها
پرویز
| |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
این آدمها همه جا هستند هند ادرار گاو میخورن -ایران و اروپا لیس میزنن جاهای دیگه هم حتما خبرش میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
1
1
ما طب اسلامی داریم اونا هم طب بودایی و برهمایی.جهل عناوین متفاوتی داره ولی باطنش یکسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار